Κεφαλαιο 10

566 50 2
                                    

Περασαν αρκετες μερες απο το φιλι με τον Αλεξη, και οταν βρισκομασταν ολοι μαζι ο Αλεξης εκανε σα να μη συνεβη τιποτα. Καποιες φορες φαινοταν σκεπτικος αλλα δεν ξερω αν ηταν για αυτο που εγινε μεταξυ μας ή οχι. Το σκεφτεται αραγε οσο και εγω; Γιατι εγω το σκεφτομαι συνεχεια... 

Πως φτασαμε απο το "δε θελω πολλα πολλα"  στο "κάνουμε παρεα"  στο "ειναι πολυ σημαντικος μου φίλος"  και τωρα στο "εχω κολλησει μαζι του" δεν καταλαβα... 

Οταν βρισκομασταν για την εργασια καναμε μονο εργασια και δε λεγαμε τιποτα αλλο περα απ αυτο. Ειχε ψυχραθει τελειως μαζι μου. Δεν εχω καταλαβει ακομα τι εχει γινει. Ημασταν φιλοι και γενικα περνουσαμε ωραια και τωρα ολα τελειωσαν. Αληθεια δε μπορουσα να καταλαβω. Γι αυτο και αποφασισα να του μιλησω. Σημερα, οταν βρισκομασταν για την εργασια. 

-"Αλεξη.." του λεω χωρις να σηκωσω το βλεμμα του απο τον υπολογιστη.

-"Μμμ..." απανταει αφηρημενος

-"Μουξινος" του λεω περιπαιχτικα για να τον τεσταρω...που πηγε η εποχη που καναμε συνεχεια πλακα ο ενας στον αλλον; ... Πφφφ γιατι μου λειπει τοσο;

-"Ε;" μου λεει σα χαμενος και τελικα γυρναει προς τα εμενα. Α καλα.

-"Εεε βασικα.. θελω να σου πω για κατι. "

-" Πες μου" λεει.  Θελω αληθεια να το συζητησω αυτο; Ελπιζω να μη χασω τα λογια μου.

-"Να ηθελα να σε ρωτησω... Για αυτο που εγινε τις προαλλες." του λεω και ναι δεν ηταν τοσο δυσκολο τελικα. Το δυσκολο ειναι το τωρα μεχρι να απαντησει.

-"Τι εγινε τις προαλλες;" αα ή κανει οτι δε καταλαβαινει ή οντως ειναι ηλιθιος

-"Εεμ..εννοω τ-το φιλι...Και που εφυγες ετσι μετα" του λεω και τραυλισα...α τελεια...εδω δεν εχω τραυλισει σε αλλες χειροτερες καταστάσεις, τωρα βρήκα την ωρα.

-"Α ναι τι μ αυτο;" μου λεει χωρις καν να με κοιταει παλι.

-"Γιατι εφυγες ετσι; Εννοω.. εκανα μηπως κατι που σε πειραξε; Κατι λαθος;" του λεω πιο αποφασιστικα αυτη τη φορα. Ε ψυχοβγαλτης ειναι. Αυτο που ρωταω ειναι λογικο οριστε μας δηλαδη.

-"Οχι" μου λεει μετα απο μερικα δευτερολεπτα ησυχιας.

-"Τοτε τι εγινε... γιατι με μπερδεψες.... πρωτα το φιλι μετα-"

-"Δε καταλαβαινω γιατι κολλας σε αυτο. Ενα φιλι ηταν μονο. Δε σημαινε κατι. Αν έμενα παραπανω μπορει να το επαιρνες αλλιως."

Just friends? Donde viven las historias. Descúbrelo ahora