Το πρωι ξυπνησα αλλα δε κοιμομουν στο μαξιλαρι μου. Αντιθετα ηταν κατι σκληρο. Σηκωνω το κεφαλι μου για να δω οτι κοιμομουν πανω στον Αλεξη. Αυτος δεν ηταν ακριβως ξαπλωμενος, ηταν μισος στα μαξιλαρια μισος στο κρεβατι. Οπως οταν βλεπαμε ταινια. Λογικα τον πηρε και αυτον ο υπνος;
-"Ει Αλεξη;" του λεω σκουντοντας τον απαλα για να ξυπνησει
-"..."
-"Αλεεεεεξηηη" του λεω λιγο πιο δυνατα
-"..."
Το πιο λογικο και πρεπον πραγμα που σκεφτηκα να κανω εκεινη τη στιγμη ηταν να παρω το ποτηρι με νερο απο το κομοδινο μου και να πεταξω το νερο πανω στον Αλεξη.
Αυτος αμεσως σηκωνεται φωναζοντας κατι ακαταλαβιστικο. Εγω αρχισα να γελαω. Τι ωραιος τροπος να ξεκινησει η μερα. Αυτος ακομα σοκαρισμενος απο το τροπο που ξυπνησε, τριβει τα ματια του και προσπαθει να σκουπισει τα νερα απο το προσωπο του. Τον βλεπω που παλευει να φτιαξει το μαλλι του που πεταει παντου και απο το νερο και απο τον υπνο.
-"Κατσε περιμενε να σε βοηθησω" του λεω και τον πλησιαζω. καθομαι διπλα του, στα γονατα μου, και του στρωνω τα μαλλια με τα χερια μου. Αυτος περιεργως δε λεει τιποτα και απλα καθεται. Λιγο καιρο πριν αν τολμουσα να του πειραξω το μαλλι δεχομουνα επίθεση απο την οποια εβγαινα με μαλλια τρελης.
-"Λοιπον για πες, πως και κοιμηθηκες εδω;" του λεω απλα.
-"Οταν καταλαβα οτι σε πηρε ο υπνος πηγα να φυγω αλλα γαντζωθηκες πανω μου και δε με αφηνες να φυγω. Οποτε λεω δε γαμιεται. Σε πειραξε;" μου ειπε και εγω σκεφτομουν ποσο ρεζιλι παιζει να εχω γινει
-"Οχι ρε για σενα το λεω. Δε πιαστηκες ολο το βραδυ;"
-"Οχι καθολου. Να σου πω την αληθεια ειχε πλακα. Παραμιλας στον υπνο σου." ειπε και χαμογελουσε πονηρα.
Ωχ...
-"Τι εννοεις; Τι ελεγα;"
-"Ελεγες το ονομα μου και οτι με θες και να σε φιλησω και κατι τετοια" ειπε ηρεμος.
-"ΤΙ;;" δε το πιστευω οχι ρε φιλε δε το ειπααα. Αυτο το ηλιθιο φιλι τοτε με επηρεασε τοσο πολυ. Ρε γαμωτο δε θυμαμαι καν να τον εβλεπα στον υπνο μου. Ξεφτιλαααα.
-"Ναι, ναι, ναι..." συνεχισε τρωγοντας απο τα χθεσινα ποπ κορν.
-"Οχι ρε...σοβαρα δε σε εβλεπα στον υπνο μου! Δε ξερω μαλλον... εε..." του λεω και αρχιζει να γελαει. Τωρα τι;
-"Πλακα σου κανω ρε χαλαρωσε. Πολυ ησυχα κοιμασαι" λεει και λυθηκε στα γελια. Ε αι στο διαολο.
Παιρνω ενα μαξιλαρι που βρηκα διπλα μου και το πατησα μπροστα στο προσωπο του πιεζοντας τον πιο κατω στο κρεβατι. Αυτος στην αρχη παλευε μονος του ομως μετα με μια κινηση με φερνει απο κατω και πεταει το μαξιλαρι κατω. Ασχετο: Ωραια μυριζει...
-"Θα φυγεις απο πανω μου τι θα γινει;" του λεω γελωντας.
Αυτος απλα σηκωθηκε και καθισε πιο περα. Ηταν σ/κ και δεν ειχαμε σχολειο αλλιως θα την ειχαμε χασει την μερα ειναι σιγουρο. Πηγε να φυγει αλλα οταν προσπαθησε το παραθυρο του δεν ανοιγε. Τοτε φυσικα με επιασε πανικος.
YOU ARE READING
Just friends?
FanfictionΗ Μυρτω (Barbara Palvin) ειναι η καινουρια. Για κακη της τυχη μενει διπλα απο το ατομο που την εκνευρισε απο την πρωτη κιολας μερα(Francisco Lachowski). Παρόλα αυτα, σιγα σιγα αναπτυσσεται μια φιλια μεταξυ τους. Θα μεινει ομως μονο εκει; Θα καταφερο...