1.

20.7K 676 112
                                    

Hogyan kéne ezt elkezdenem? Valószínűleg, valami köszönésfélével, de az annyira béna. Mondjuk, mivel én is egy nagy rakás szerencsétlenség vagyok, nem áll távol tőlem. Pusztai Kamilla vagyok, csak úgy, mint az a gyógynövény és azt kell mondjam, hogy egy senki. Azok akik valamilyen szinten "ismernek", vagy láttak/ beszéltek már pár szót velem, kétfajta kategóriába szoktak sorolni. Az egyik a nagypofájú, köcsög, bunkó, felvágós szemétláda, aki semmibe néz másokat. Hát, lehet kívülről ilyennek tűnök, csak marhára nem igaz. Nem tudom, hogy azok akik nem ismernek rendesen, miért állítják ezt rólam, de úgy látszik valami örök rejtély marad és mivel nem vagyok egy Nancy Drew, a nyomozás távol áll tőlem. Igen, ám de szeretett barátnőmtől/unokatestvéremtől Liától, nem igazán. De őt majd később. Ezt a csoportot alkotják azok, akikkel valamilyen szinten nem jövök ki jól. Gondolok itt Izára vagy Ramira, akik a suli ügyeletes ribancai, vagy akár a szomszéd nénire, aki úgy tud rám nézni, mint valami kutyára. De, hogy mi rosszat vétettem ellenül, arról fogalmam sincsen, lehet a puszta lényem idegesíti őket. Ezen felül a barátaim, rokonaim alkotják a másik csoportot, akik szerint egy tök normális (legtöbbször), átlagos, lusta dög vagyok. Jó néha tényleg szoktam bunkó köcsög is lenni, de most na. Kinek nincsenek hangulatingadozásai? Ez teszi az embert emberré és különíti is el az állatoktól. Ennyi elég is rólam, még a végén egy egoista vadbaromnak könyveltek el, amiben lehet van valami igazság.

Ahogy már fentebb említettem, ott van nekem Lia, aki olyan szerves része az életemnek, mint a szesz az alkoholistáknak. Ugyanannyi idősek vagyunk, ugyanabba a suliba járunk és mindent együtt csinálunk. Persze, ott van a nővére, Dalma is velünk, így szoktunk lógni. Azonban ő azok kategóriáját erősíti, akik okosan hülyék. Vagyis az észben magasan verik felülről a lécet, de az egyik fontos ismertetőjegyei, hogy mindenkit kikészítenek. Állandóan beszél, röhögtet, de még akkor is, amikor látja, hogy mindjárt megfulladsz (tapasztalatból tudom) és bármelyik megszólalásával képes feldobni az egész napodat. Tipikusan az a központi figura. Hosszú, szőkés-barna, egyenes haját, általában behullámosítja, így még jobban hasonlít a nővérére, akit meg ilyen hajtípussal áldott meg a sors. Sajnos nem egy osztályba járunk, hanem csak évfolyamtársak vagyunk. Habár.....így belegondolva lehet nem is baj. Ha egész nap össze lennék vele kötve, már a végén nyugtatón élnék. Mindenből viccet űz, ha van olyan ember akit, ha meglátsz és röhögnöd kell az Ő. A suliban is egy csomóan szeretik őt emiatt a tulajdonsága miatt, mivel ha szomorú vagy, akkor feldob, ha pedig alapból vidám akkor garantálja, hogy összegömbölyödve fogod a hasadat fogni a röhögéstől. De ugyebár Ő is emberből van, mint mindenki más, így neki is vannak problémái. Olyankor egész nap egy álcával mászkál, mert nem szereti kimutatni az érzelmeit (úgy mint a hármasunk közül egyikünk se), majd ha hazaér összetörik. Azokban a pillanatokban mindig ott van Dalma meg Én. Lehet így kissé úgy tűnik, hogy csak hárman vagyunk így "jóban", de ez marhára nem igaz. Nekik is megvan a saját baráti körük, meg nekem is. Igaz ez szokott vegyülni sokszor, sőt rengetegszer, de vannak olyan tagok, akikkel nem igazán jól jövünk ki, míg a másik igen. Vegyük példának mondjuk Dettit, aki Dalma egy barátnője. Még a gólyatáborban lettek jóban és azóta él ez a barátság. Nekem meg nincsen semmi bajom vele, de tipikusan az az ember, akivel nem leszek sose öribari. Nincsen közös témánk, nem ugyanazokon nevetünk, más az érdeklődési körünk. Így Dalma nem hozza őt, amikor "bandázunk". Ott vannak egymásnak, de nem a nagy-nagy társaság tagja. Ezzel ellentétben ott van viszont Beni, aki meg alapító tagnak számít a körünkben, nem csak azért, mert Liával vonzzák egymást, mint engem a dobostorta, hanem, mert mindannyiunkkal jóban van. Benike alapból Lia osztálytársa, de nem igazán voltak jóban, egy fordulópontig. Aki pedig én voltam. Beni apja és az én apám nagyon nagy haverok, rengetegszer voltak nálunk szalonnát sütni, vagy esetenként grillezni családostul. Lia meg általában naponta itt van, így nem volt rá kevés esély, hogy találkozni fognak. Én jóban voltam Benivel, általam pedig ketten lettek jóba. Most pedig napról napra közelebb állnak egymáshoz. Dalmával, pedig már tippelgetünk pontosan napokra, hogy mikor jönnek össze. És, hogy kik tartoznak még ebbe a baráti körbe? Rajtam, Lián, Benin és Dalmán kívül még ott van Lotti, Csongi, Zsombi, meg néha-néha Erik. Valamilyen szinten kapcsolatban vagyunk egymással. Van aki osztálytársam közölük, de mások csak évfolyamtársaim. Egyeseket még gimi előttről ismertem, másokkal meg óvodába jártunk egy csoportba. Ilyen a világ. Akik közel laktak egymáshoz, azokat összezárja. Na, de itt mesélek úgy róluk, mintha ismernétek őket, miközben nem is. Hol jártam??? Áááá, igen Dalma következik.

A kamera mögött || ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora