Hirtelen nem is volt olyan fontos az a vacsora, így inkább szépen lassan hátráltam és visszasiettem a szobámba, ahol a nyakamig húztam a takarót, amikor lépteket hallottam.
- Fel vagy? - szűrődött be egy kis fény, miután anya bedugta a fejét. Én csak továbbra is mozdulatlan maradtam a paplan alatt, hogy higgye csak azt, hogy alszom. Válasz nélkül, visszazárta az ajtómat, míg vártam pár percet, hogy elmúljon a veszély, majd azután felkapcsoltam a lámpámat és ölembe vettem a laptopomat. Egyből nagyi lakhelyének a nevét írtam be, ami csupán 2 és fél óra innen, na de nem is ez a lényeg. A közelben lévő gimiknek nézegettem, majd megakadt az egyiken a szemem. Olyan ismerősnek tűnt a neve, de elsőnek nem ugrott be, hogy honnan, aztán leesett. Hát, ide jár a másik unokatesóm. Nem egyszer hallottam tőle, hogy a Zrínyi így, meg a Zrínyi úgy. A honlapjára rámenve egyből a kosárcsapat eredményeit hozta be, amit nem érdekelt, mert közölük nem ismerek senkit se. Inkább a felvételi, illetve a tagozatok rész felé irányítottam a kurzort. Volt ott kéttannyelvű, dráma, informatika, általános és a legnagyobb meglepetésemre sporttagozat. De, ami még inkább meglepett, hogy érdekelt, hogy ezek milyenek lehetnek és engem melyikre vennének át. Hát drámára tuti, hogy nem. Abból kijutott mostanság nekem bőven. Általánost is passzolom, azt nem nekem találták ki. Kéttannyelvűhöz gyenge vagyok. Informatika - vagy sporttagozat. Nem is rossz. Az info - nál megnéztem a tantervet és mikor ott szerepelt, hogy programozás, inkább kösz, nem. Itt is próbálta megtanítani a tanár, de annyira nem érdekelt, hogy bealudtam az óráján. Ezzel ez kilőve. Maradt a sporttagozat. Nézzük csak......sportszervezetben való tevékenykedés, az megvan, versenyeredmény.......hmm, 3 éve szerzett diákolimpián bronzérem megteszi? Valamint még fizikai felmérés. Hah, ez semmiség. Nem is rossz. Egyre jobban tetszik. Na, jó Kamilla állj le!!! Mi ütött beléd? Sulikat nézegetel vidéken magadnak?? Itt az ideje az alvásnak, mert itt már komoly gondok vannak, ha beütött ez a szituáció. Szerint olyan hamar bealudtam, mint akit kiütöttek.
Az éjjel folyamán 2-szer riadtam fel és mindkét alkalommal csapzott hajjal. Először olyan 2 körül, amikor is nagyinál laktam és a Zrínyibe jártam suli, méghozzá drámán voltam, ahol a Rómeó és Júliát adtuk elő és én voltam Júlia, Rómeó meg Marci, akit megfejeltem az erkélyes jelenetnél. Mondjuk ez nem is olyan rossz lehetőség. Másodszorra pedig esküvőn voltam, ahol Beni mindenáron el akarta lopni Lia harisnyakötőjét, így ők egymást kergették, míg Beni arccal bele nem esett a tortába. Méghozzá Áron és Pálma lagziján voltam, ahol Dalmával ketten világgyűlölettel a fejünkön fröccsöztünk. Csak Lia meg ne hallja, hogy nélküle fröccsöztünk, mert széttörné a fejünkön a palackot. Reggel pedig arra, hogy valaki csörömpöl a földszinten.
- Mi a picsa folyik odalent? - dobtam le magamról a takarót és leszökdécseltem a lépcsőn.
A látvány magáért beszélt. Nagyi össze-vissza pakolászott magának, miközben üvöltette a Take Me To Chuch-öt.
- Te mit csinálsz? - dörzsöltem meg a szememet, mintha csak rosszul látnám.
- Áááá Kamikám. Egy kis kaját csomagolok magamnak - mutatott rá a táskájára, ami a széken hevert.
- Azt látom, de minek? Csak nem mész máris haza? - dőltem neki a falnak.
- Csak szeretnéd. Nyakamba veszem a várost - magyarázta.
- Ahha - bólintottam egyet, mert nem igazán sikerült elképzelnem nagyanyámat mászkálni a fővárosban.
- Hogyha keresel az Aréna - pláza környékén megtalálsz valahol - legyintett egyet.
- Csak nem felvásárolod a boltokat? - ültem le a székre, miközben érdeklődve figyeltem őt.
- Még jó, hogy. Csak ritkán szabadulok be ilyen helyekre és közeleg a karácsony - pillantott rám egy pillanatra.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A kamera mögött || ✔️
Ficção AdolescenteMi is a legfontosabb egy 16 éves kamasz lány számára? Nyilvánvalóan, hogy olyan gimnazista éveket éljem át, amiről kiskorában álmodozott. A kissé bolondos természettel rendelkező Kamilla álma is ehhez hasonlított: olyan barátokat szerezni, akikre jó...