- Ez a környezet már megfelel? - dobtam le a táskámat a cukrászdában, ahová eljöttünk Áronnal.
- Hát jobb, mint az előző. Nem szívesen beszélek úgy, hogy közben az exem árgus szemekkel figyel - magyarázta.
- Pedig én biztos vagyok benne, hogy már volt olyan szituáció is - jelentettem ki.
- Volt már - adott igazat nekem. - Kicsit kellemetlen volt.
- Hát azt meghiszem.
- Mit kérsz? - vette elő a tárcáját.
- Tessék? - pislogtam nagyokat.
- Mit kérsz? - ismételte meg a kérdését, mire ne már nyitottam volna a számat, hogy tiltakozzak, de félbeszakított. - Nem érdekel az a duma, hogy majd kifizeted magadnak, mivel ez az én ötletem volt, így én állom.
- Szokatlanul nagylelkű lettél. Mit akarsz? - sejtettem egyből rosszat.
- Akkor egy forró csoki - hagyta figyelmen kívül az észrevételemet. Szóval akart valamit.
- Kávé - javítottam ki.
- Igen, az - csettintett egyet, én meg csak a fejemet megrázva figyeltema, hogy elmegy rendelni.
A telefonomat elő szedtem, hogy addig se nézzek ki szerencsétlenül, aki egyedül ücsörög és rászántam magamat Marci üzeneteinek elolvasására.
Marci: Ne haragudj a pénteki miatt, csak elgurult az agyam.
Marci: Légyszíves válaszolj. Nem gondoltam komolyan.
Marci: Megértem, hogy fújsz rám, de hallgass meg....kérlek
Marci: Hívj fel. Beszélnünk kell erről az Áron kölyökről.
Marci: Kamilla, ne legyél már ennyire gyerekes. Csak nézd meg legalább, hogy mit írok.
Ezt a barmot. Azt hiszi, hogy azok után, amit mondott meg, hogy átvert még szóba fogok állni vele. Chhh.... Marciról meg annyit, hogy nagy játékos a kölyök. Amikor szombaton Áron mondta, hogy vigyázzak vele, körbekérdeztem a volt barátnőitől, hogy milyen is ő és a véleményük egyértelmű volt. Beleőrül abba, ha valami nem az ő terve szerint alakul, szóval ebbe most ebbe tartozok bele én is. Vagyis addig nem fog békén hagyni, míg össze nem jövök vele, hogy majd aztán összetörhesse a szívemet. Arra aztán várhat. Ha kell pofáncsapom, de nem fogok az ő kis játékba belemenni, még akkor se ha belegebedek. Felőlem aztán előadhatja magát, hogy mennyire sajnálja, csak pont nem érdekel.
Éppen tettem volna már el, amikor bevillant Lia ablaka.
Lia: OMG!!!!! Patrik elhívta Dalmát a gólyabálba....
Én: Csak szóba állsz velem.....
Lia: Haragszom még mindig, de ez felülírja az érzéseimet. ÚRISTEN
Én: Először is: nyugodj meg. Másodszor: ÁÁÁÁÁÁÁ. Harmadszorra: mit mondott rá Dalma? Ha nemet remélem fejbevágtad.
Lia: Ugye milyen hihetetlen? Mármint én nem is tudtam, hogy egyáltalán beszélnek.
Én: Ne tereld el magadra a szót. Mit mondott rá?
Lia: "Még átgondolom..." Szerintem megszabadult az agyától ez a nő .
Én: Mekkora hülye ez a Dalma.
Lia: Ugye? Na, várjál. Észhez térítem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A kamera mögött || ✔️
Genç KurguMi is a legfontosabb egy 16 éves kamasz lány számára? Nyilvánvalóan, hogy olyan gimnazista éveket éljem át, amiről kiskorában álmodozott. A kissé bolondos természettel rendelkező Kamilla álma is ehhez hasonlított: olyan barátokat szerezni, akikre jó...