- Kamikám - tört be Dalma a szobámba késő délután.
- Mi van? Lia átesett a terasz korlátján? - tippelgettem.
- Nem - rázta meg a fejét. - Még nem.
- Akkor?
- Beni most hívott - újságolta.
- Minek? Mit talált már ki megint az a szerencsétlen? - sóhajtottam.
- Nem tudom mondta-e Lius, de este moziba mennek. Szóval most hívott Bence, hogy tartsuk otthon a barátnőjelöltjét, mert most megmelengeti a szívét, ami miatt majd a nyakába fog ugrani. Lehet főzött neki gulyást - mesélte.
- Az anyjával főzetett - tettem hozzá, mert Beni kb. annyira jártas a konyhában, mint én.
- Én nem tudom, a lényeg annyi, hogy tartsuk otthon - magyarázta.
- Jó, oké - adtam meg magamat. Miért nem lehet egy olyan hétvégém, amikor itthon vagyok és nem zargat senki???
- Akkor ahhoz fel kéne állni és indulni, hacsak nincsen egy repülő szőnyeged, mint Aladinnak - forgatta a szemét.
- Igazából van, csak éppenséggel kölcsön adtam Lottinak - feleltem cinikusan.
- Jaj, de poénos valaki - motyogta unottan.
- Kösz a bókot - dobtam felé egy puszit.
⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️
- Hát te? - pillantott fel Lia a TV-ből, amikor megjelentem a nyomomban Dalmával a nappalijukban.
- Jöttem... - pillantottam rá a jelenlegi cinkostársamra, hátha kisegít.
- Matek házit írni - vette Dalma a lapot.
- Füzet nélkül? - vonta fel a szemöldökét Lia.
- Aha. Tudod betelt, így egy lapra írok, még nem veszek egy újat - kamuztam.
- Hm...oké - vonta meg a vállát, mire mi Dalmával megkönnyebbülten kifújtuk a levegőt. Liánál egy baj van: megérzi, ha az ember hazudik neki.
- Sejt valamit szerinted? - indított be Dalma zenét, miközben bezárta az ajtót maga mögött. Liának véletlenül se kell sz, hogy meghaljon bármit is. Másik idegesítő szokása: hallgatózik. Csinálni fogok egy ilyen listát. " Mikre figyelj, ha a közéletben van Molnár Lia!! Kezdőnek".
- Nem hiszem. Még mindig az Amerikai Horror Storyt nézi. Ha érezne valamit, akkor úgyis itt lenne és nem hagyna minket békén - ismertettem, hogy milyen is az Ő húga. Nem az enyém, hanem az övé.
- Annyira kiváncsi vagyok, hogy Beni mit talált ki - zsongott be Dalma.
- Ne várj tőle nagy dolgot, hiszen agyatlan - világítottam rá őt arra a tényre, hogy Beni vagy nagyon jól tagadja, hogy egy segg, vagy tényleg az. Szerintem az utóbbi áll fenn ez esetben.
- Naaaaaa. Biztos valami szuper cuki akcióval állt elő, hogy megnyerje Lia kezét - pislogott nagyokat maga előtt.
- Dalma, egészen pontosan te milyen filmet néztél legutoljára? - tudakoltam, mert nem szokott ilyen lenni. Szuper cuki akció? Elnyerni Lia kezét? Mióta beszél ilyeneket Dalma?
- Szerelmünk lapjai - vallotta be. - De csakis azért, mert benne van Ryan Gosling.
- Felőlem. Már megijedtem egy pillanatra, hogy kokaint tettek a permetező anyagba és mikor irtották a szúnyogokat, beszívtál egy kicsit belőle - kopogtattam meg az akvárium üvegfalát. - A hal az eddig is ilyen morcos volt, vagy csak miattam lett az?
أنت تقرأ
A kamera mögött || ✔️
أدب المراهقينMi is a legfontosabb egy 16 éves kamasz lány számára? Nyilvánvalóan, hogy olyan gimnazista éveket éljem át, amiről kiskorában álmodozott. A kissé bolondos természettel rendelkező Kamilla álma is ehhez hasonlított: olyan barátokat szerezni, akikre jó...