Глава4

906 63 6
                                    

ГЛТ (Марк)

Както с момчетата си говорехме за секси мацето от по-горния клас някакво момиче от съседния клас ме уцели с волейболна топка. Беше дошла днес в даскало, беше чужденка и е доста сладка. Реших да се и се скарам малко, но без да се усетя я бутнах малко, а тя е толкова крехка, че падна!
Тъкмо да и се извиня и Тао и момчетата започнаха да налитат на бой. Точно когато всичко загрубя госпожата дойде!

- Хей Марк знаеш ли какво разбрах! - каза ми един от приятелите ми.
- Какво?
- Ами, че това момиче от днес се казва Кейти и също разбрах, че живее с Тао и другите!
- Сериозно!- втрещих се.
- Да и днес ще правят купон. Чудех се ти нали искаше да и се извиниш може да отидеш и да го направиш!
- Хаха ама разбира се! Супер идея!

ГЛТ (Кейти)

Училището свърши най-после! Когато с момчетата се прибрахме видяхме доста куфари. Дядо се появи с някаква хавайска риза и къси панталонки ухилен до уши.

- Деца аз заминавам! - милее шок!
- Какво! Къде! Защо!????- засипах го с въпроси а другите бяха замръзнали.
- Хаха спокойно само за седмица! С мои стари приятели решихме да си припомним миналото за това отиваме на Хаваите!
- Ахам за седмица значи.
- Да аз вече трябва да тръгвам така че грижете се за къщата и без глупости.

Сбогувахме се с дядо и се върнахме вътре.
- Хора знаете ли какво означава това?!- попита Минхо.
- Даа време е за ПАРТИ!!!!- извика Сехун и всички пощуряха.

Трябваше ни пиячка за това момчетата изпратиха мен и Тао да отидем до магазина.
- Е Кейти тръгваме ли? - Тао ме чакаше в колата.
- Ами да готова съм.
- Супер!

Докато пътуваме имаше една неловка тишина. Стигнахме в магазина, и както избираме най-качествения алкохол и най-вредната храна изведнъж някаква кучубра започна да сваля Тао!
- Хей сладур сам ли си? - ехооо до теб съм ма оууу!
- Ами не с приятелка съм :)!- леле държи се така все едно не му пука.
- С тази- последва злобен поглед- да не сте гаджета? - малее ще я разкостя!
- Да!- ха видя ли мааа чакай чакай да ли каза?!
- Амм добре ми чао! - ей тръгна си тая усойница.

Купихме всичко нужно и се запътихме към колата, през това време не смеехме и да се погледнем, а направехме ли го бързо забивахме погледи в земята. Влязохме в колата.

- Амм Кейти за онова с г-гаджетата исках само да разкарам онази досадница.
- Спокойно не ти се сърдя. - защооо а аз имах надежда, че ме харесваш :(!

Стигнахме леле ама че много хора са дошли! А ето го и Шиумин!
- Хей хора върнахте се супер! Е забавлявайте се!
- Хаха добре! - извика развълнувано Тао.
- Хей Тао аз отивам до тоалетна! - казах му едвам едвам от тази музика.
- Добрее!

Бях се запътила към тоалетната когато усетих силна прегръдка около кръста си. Обърнах се и тогава изпаднах в ужас това беше Марк! Какво правеше тук?!

- Ейй пусни меее!!!
- Ей чакай няма да ти направя нищо!
- Пусни ме!
- Ела с мен! - повлече ме към терасата.
- К-какво искаш от мен а?!
- Не ме разбирай погрешно аз не съм груб!
- Хаха повярвах ти ;)!
- Наистина но всъщност много те харесвам! Знам не ми вярваш но те моля за втори шанс! Онова с бутането не беше нарочно наистина дойдох да ти се извиня!
- Спри да лъжеш! - отскубнах се от него и си тръгнах.

Тичах ли тичах и тъкмо се бях успокоила когато видях Тао и Уо Рън да се целуват! Почуствах такава неописуема болка, все едно сърцето ми беше смачкано и изхвърлено като боклук! Не можех да сдържа сълзите си за това отидох в голямата градина с бели рози в задния двор.

Когато стигнах седнах на една пейка и сълзите ми започнаха да се стичат като потоп. И точно в този момент видях Марк, пие вино и една малка сълза която се стече по лицето му. Нима той беше искрен?!
Отидох при него. Това може би беше грешка но бях под влияние на емоциите.

- Хей Кейти какво се е случило защо плачеш- той изтри сълзата си и се притесни.
- Н-нищо не е станало.- от вътре умирах.
- Лъжеш ме кажи ми- седнахме на една пейка.

Нямаше на кой друг да се оплача така, че му се доверих макар и да знаех, че може би ще съжалявам. Той ме изслуша, и наистина разбра болката ми, та нали преди малко му разбих сърцето.

- Хей Марк съжалявам за всичко което ти казах! - едвам говорех от тези сълзи.
- Няма нищо ;)! Няма как да ти се разсърдя.
Леле лицето му е толкова красиво на лунната светлина! И както си стояхме и се гледахме изведнъж се случи нещо неочаквано!

АЗ И МАРК СЕ ЦЕЛУНАХМЕ!!!!

ГЛТ (Марк)
...........................

======================================================================

Ето я и 4 глава! Извинявам се за допуснатите грешки!




 Момчетата и азWhere stories live. Discover now