Стигнахме пред тоалетната аз влязох, и Таемин влезе след мен.
- Таемин какво правиш? Излез, моля те! - започнах да треперя.
- Ами ако не искам да изляза? - усмихна се хитро.
- Но ще излезеш!
- Няма защото - започна да се приближава към мен, и ме затисна в стената, и прошепна в ухото ми - те искам!
- Моля те спри да се шегуваш, и излез. - вече започнах да се плаша, дано това да е шега.
- Не е шега, а сега нека да се позабавляваме ;). - той започна да целува вратът ми.
- М-моля те Таемин, спри! Няма да кажа на никой обещавам, а сега ме пусни. - цялата треперех, и сълзите ми напираха да излязат.
- Но ти не ме ли харесваш, сладка? - той спря, и ме погледна.
- Не, не те харесвам, аз съм с Марк и го обичам!
- Ахам ами добре спирам - той се отдели от мен, и излезе но преди да затвори той спря, и ми каза - но да знаеш, че аз няма да се откажа ;). - и слезе при другите.ГЛТ (Таемин)
Брат ми и приятелката му пристигнаха. Леле наистина е сладка, и е чужденка още по-сладко! Непременно ще я открадна от брат ми! Отидох да ги посрещна, запознах се с Кейти целунах ръката, и а после погледнах към брат ми който вече умираше от яд, това е страшно забавно! Марк разведе Кейти из къщата а аз през цялото време ги наблюдавах. Брат ми заведе Кейти в градината с белите рози, и както си говореха за нещо не чух разговора защото бях далеч (той пък всичко да разбере!) изведнъж Кейти го целуна. Явно е голяма плавница, и на мен това ми харесва! Реших да се намеся и да спра натискането на романтичната двойка. След това седнахме да вечеряме аз стоях срещу Кейти. През цялото време я гледах, и си мислех колко много искам да опитам от тези сладки устни, как искам да е в прегръдките ми. И така ще е!
Тя попита къде е тоалетната, и това беше моят момент веднага станах, и я заведох. Е в тоалетната щеше да е малко неудобно, но ще се справя. Стигнахме пред тоалетната, и тя влезе както и аз. Затиснах я в стената, и започнах да целувам вратът и. Леле ароматът, и е божествен а кожата, и е толкова мека искам я толкова много! Докато я целувах тя ме умоляваше да спра, реших да я попитам дали ме харесва а отговорът и направо ме втрещи. ТЯ НЕ МЕ ХАРЕСВА!? Но как, никога не са ми отказвали тя е първата, и това ми харесваше още повече! Реших да я оставя защото не съм някъв изнасилнач излязох, но преди да сляза долу я предупредих, че няма да се откажа. ТЯ ЩЕ БЪДЕ МОЯ!
ГЛТ (Кейти)
Аз гледах в затворената врата и си мислех за думите на Таемин когато на вратата се почука. От вън се чу гласа на Марк.- Кейти, добре ли си?
- Да. - излязох от тоалетната, и се усмихнах макар, и да не ми беше до усмивки.
- Сигурна ли си, много се забави.
- Ааа спокойно, хайде да слизаме долу!Слязохме и отново се настанихме по местата си. Таемин отново не отделяше поглед от мен. Изведнъж Таемин реши да проговори.
- Хей Кейти, добре ли си?
- Да защо?
- Ами мислех си, че те боли заради онова в тоалетната. - усмихна ми се.
- Какво е станало в тоалетната? - попита Марк.
- Ами..... - Таемин ме погледна.
Ооо не сега какво да правя?!!==========================
Здравейте извинявам се за грешките!♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Момчетата и аз
RomantizmКейти отива да живее при дядо си който е собственик на момчешки пансион. След това тя започва да преживява различни приключения и любовните авантюри не остават по-назад.