Глава 16

601 46 0
                                    

Тази глава ще бъде само от името на Тао!

ГЛТ (Тао)

Днес е събота и дядо ще си дойде. Толкова съм щастлив, но щастието ми бе помрачено от едно обаждане. Уо Рън, сега пък какво иска?

- Ало, какво?! - въобще не ми се говореше с нея.
- Здравей мили, защо си ядосан. - защо ли, заради теб маа!
- Оф заради нищо, кажи какво искаш?
- Ами днес искам да се видим.
- Защо?
- Е как, нали сме гаджета!
- Оххх добре, къде и в колко? - ох писна ми от тая идиотка.
- Ами в парка който е до у-ще, и в 11:30. - погледнах към часовника беше 9:20.
- Ок аре, че ще закусвам. - искам този разговор да свърши по-бързо!
- Добре, чао меченце. - меченце, ще ти дам аз три меченца!
- Чао!

Охх как искам да я зарежа и да не ми се мярка повече, но ако го направя Кейти ще пострада, за това излизам с нея.

Ретроспекция:

Уо Рън ме извика в двора на у-щето след часовете. Седнахме на една пейка.
- За какво ме извика? - попитах я.
- За да ти предложа нещо.
- Не искам предложенията ти! - тъкмо станах да си ходя, но тя ме хвана за ръката, и ме спря.
- Ами ако това нещо е свързано с Кейти.
- Какво с Кейти ли, какво имаш предвид? - отново седнахме.
- Ами, ако не станеш мое гадже Кейти може би леко ще пострада, и леко може да влезе в болница даже и леко да заспи завинаги.
- Какви ги дрънкаш бе идиотке?! Ако и сториш нещо ще те убия!
- Няма да и направя нищо, но само ако станеш мое гадже. - дяволита усмивка се появи не лицето и.
- Ох добре, но само да си я пипала с пръст...-  посочих я и я  погледах злобно.
- Няма обещавам!

Край на ретроспекцияга.

И така вече си имам побъркана за гадже. Много хубаво няма що, а как ли е завъртяла главата на Кейти не знам. Станах от леглото и си взех душ. После отидох да хапна нещо. Върнах се в стаята си, и погледнах колко е часа беше 11:00. Започнах да се оправям за срещата. Оправих се, и излязох.

Вече бях в парка, седях на една пейка, и чаках Уо Рън да се появи. И след 5 мин. се появи с нейната ужасно дразнеща ме усмивка.
-Здравей мечо! - тя седна до мен и ме гушна.
- Да здравей, за какво искаше да се срещнем.
- Еее ама, че си и ти едиин нали сме гаджета, не може ли да се виждаме?! - гаджета, заради нея намразих тази дума.
- Охх добре, какво искаш да правим?
- Ами не знам, да отидем на кино например?
- Добре. - колкото по-бързо бързо започнем толкова по-бързо тази среща ще приключи.

Стигнахме пред киното и отидохме да си вземем билети. Избрахме кой филм ще гледаме и взехме билетите. Уо Рън извади протмунето си за да плати билета си, но аз я спрях. Платих билетите и на двама ни може да я мразя, но това не значи, че джентълмена в мен не трябва да се показва. Взехме си едни големи пуканки, и две коли, и влязохме в прожекционната зала. През цялото време Уо Рън не спря да ми се натиска и да ме обарва. На пръв поглед човек не би предположил каква перверзница е. Заради нея сигурно ще намразя киното. Колко ли неща ще намразя докато съм с нея?

След филма оставих Уо Рън пред домът и и си тръгнах. Най-после се отървах от нея, сега трябва да се прибера и да се оправя за пристигането на дядо, а и нали ще има вечеря и гаджето на Кейти ще дойде. Не знам как ще издържа да гледам Марк цяла вечер, но заради Кейти ще опитам.

Прибрах се и навсякъде цареше хаос в кухнята се чуваше викането на Сехун който отново се опитва да сготви нещо, но явно не му се получава а в хола Крис и Лухан се бият с възглавници, а пък останалите им се смеят. Беее децка радост.

Качих се в стаята ми и реших да си взема душ. Докато бях под душа размишлявах как да разкарам тази психопатка Уо Рън, и ми хрумна генялна идея! Но мисълта ми беше прекъсната от почукването на вратата на стаята ми.

Извинявам се за грешки.
И благодаря, че следите историята ми. Обичам ви! ♥♥♥

 Момчетата и азحيث تعيش القصص. اكتشف الآن