- Хей, Марк чакай ме! - това беше по-големия ми брат, Темин.
Темин винаги е бил гордостта на семейството, винаги момичетата са му се лепели за това щом запознаех приятелките ми с него, той ми ги крадеше. Е разбира се брат ми е идеален! Така казват всички, но само аз не.
- Охх хайде по-бързо! - толкова съм гладен, а ме бави направо ме подлудява.
- Добре де не се ядосвай! Е ти кога щеше да кажеш на семейството за новото ти гадже а? - ухили се злобно, защото сигурно пак е замислил нещо.
- Ти от къде разбра?
- Ами аз леко дочух разговора ти с Джаксън. - завъртя разсеяно очи.
- Подслушвал си ме, егаси колко си хитър.
- Не, просто "без да искам" чух! -стигнахме в кухнята.
- Какво си чул без да искаш сине? - заинтересова се както винаги мама.
- О ами Марк има гадже, и не иска да ни я представи. - Темин ми си ухили злобно.
- Но защо правиш така?! Днес я викни на вечеря!
- Днес не мога защото ще вечерям у тях, и ще се запозная с семейството и.
- Оо значи искаш да се запознаеш с нейното семейство, но нея с нас не! Добре в такъв случай утре я покани, и днес да направиш добро впечатление!
- Добре мамо!След като закусих се качих в стаята си за да избера с какво да се облека, избрах си изискани дрехи, и тъкмо да подремна малко, и брат ми пак се появи.
- О Марк избрал си си дрехи а браво много си бърз.
- Какво искаш пък сега?
- Ами нищо особено само наминах да те питам дали още се притесняваш за довечера, нали каза на Джаксън, че се притесняваш.
- Не! Не се притеснявам, ама хич! -охх кого лъжа имам чувството, че ще умра.
- Ахам ми добре, но ако се откажеш ми кажи за да те заместя ;). - отново злобата му усмивка.
- О брат мечтай си да ме заместиш, само мечтай ;).
- Хаха щом казваш, но да не стане като преди с бившите ти. - злобен тип такъв.
- Няма, а сега омитай се че трябва да се преоблека, и да тръгвам.
- Добре късмет! - най после ме остави на мира.Вече съм пред вратата на Кейти. Вечерта минаваше добре докато Лухан не се намеси, но и това го оправихме. Тази нощ останах да спя в пансиона. Кейти ме заведе до гостната, но тя си мислеше, че ще прекарам неща сам, но аз имах по-мащабни планове. На сутринта се събудих, и Кейти я нямаше излязох да я потърся, и срещнах Тао който беше доста ядосан.
- Ам здравей, да си виждал Кейти?
- Да в стаята си е! - отговори ми доста сопнато.
- Мерси.Влязох в стаята, и но тя беше в банята за това реших да я изчакам. Седнах на леглото, и се загледах в плакатите на стените, и леле тя е доста голяма фена на BTS! Вратата на батята се отвори, и от там излезе Кейти която беше само по хавлия! Беше толкова красива с капките вода които се стичаха по нежната, и кожа.
- Марк, ти си станал!
- Да така е.
- Но, какво правиш тук?
- Чакам те, но защо не ме изчака да се изкъпем двамата?! - направих сърдита муцунка.
- Да бе да, нямаш такива привилегии.
- Все още ;).
- Никога!Неусетно съм се приближил към нея, и съм я опрял в стената не след дълго, и устните ни бяха сляни в една нежна целувка. О, вратата на стаята се отвори!
YOU ARE READING
Момчетата и аз
RomanceКейти отива да живее при дядо си който е собственик на момчешки пансион. След това тя започва да преживява различни приключения и любовните авантюри не остават по-назад.