Глава8

668 57 4
                                    


Приближих се тайно зад едно дърво, и видях, че човека който седи до Уо Рън е Тао! Те се прегърнаха. Реших да не ги прекъсвам, щях да питам Тао довечера. Прибрах се, и си взех един отпускащ душ. Излязох от банята, и се облякох. Реших да отида да си взема нещо за хапване, и слязох в кухнята, там също така беше и Тао.

- Здравей какво правиш?
- Палачинки ти?
- Мислех си за сандвич.
- Ахам добре.
- Днес те видях в двора на училището да се прегръщаш с Уо Рън да не сте гаджета?
- Да и какво?
- О ами нищо само питам.
- Ахам добре.
- Защо се държиш така защо ми се сърдиш?
- Не ти се сърдя просто в момента не съм на кеф.
- Ахам ми когато си на кеф ми кажи.
- Офф аре чао.
- Чао!

Защо Тао се държи въобще така, трябва да разбера, но сега съм гладна. След като изядох така питателния ми сандвич отново влязох в стаята си. Внезапно се сетих, че не съм звъняла на мама, и татко от както си тръгнаха. Реших да им звънна.

- Ало мамо здравей!
-Здравей мила как си?!
- Добре съм вие?
- И ние много ни липсваш!
- И вие на мен ми тате къде е?
- Той е на работа до късно.
- Оуу да го поздравиш!
- Добре ми при теб как са нещата?
- Ами добре са!
- Звучиш някак различно да няма някое момче?
- Ами да има но не е от пансиона а от съседния ми клас.
- Оо браво да ми пратиш снимка чу ли?!
- Добре.
- Хайде Чао.
- Чао.

Леле колко ми стана приятно като се чух с мама, и като се замислих осъзнах, че утре дядо си идва! Супер мога да го запозная с Марк, дядо със сигурност ще го хареса. После се сетих, че мама чака снимката на Марк, и и пратих няколко от снимките които ми беше пращал. Гледкам си ги и му се радвам на това ангелско личице.

 Гледкам си ги и му се радвам на това ангелско личице

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

След това някой почука на вратата ми, аз отворих

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

След това някой почука на вратата ми, аз отворих.

- Тао какво има? - погледнах го леко обидено защото още съм му леко сърдита заради грубото му държание.

- Ами аз дойдох да ти се извиня за по-рано. - погледна към земята с тъжен поглед.

- Ахам.

- Прощаваш ли ми?

- Ами не знамммм. - усмихнах се дяволито.

- Ахх тиии кажи ми деее моляяя!

- Ами добре! - започнахме да се хилим като идиоти - Ти от кога харесваш Уо Рън?

- О - иглеждаше доста объркан все едно се опитваше да излъже - от скоро просто забелязах колко е сладка! - усмихна се или нещо такова но не ми се занимаваше за това се съгласих.

- О браво радвам се.

НА СУТРИНТА

СЪБОТА! Погледнах към часовника, и се изумих спала съм до 13:30 а телефонът ми е звънял, и имам около 1000 съобщения! И няколко бяха от майка ми, а останалите от Марк. Реших да му звънна.

-Хей Марк какво става извинявай, че не съм вдигнала просто съм спяла а аз спя дълбоко, извинявай.

- Хах добре разбрах но се притесних доста!

- Извинявайй!

- Добре е днес ще излезем ли?

- Марк днес дядо ми се връща от почивка и си мислех защо не дойдеш в къщи да ви запозная?!

- Ами добре но няма ли да преча на момчетата те и без това не ме харесват особено Тао.

- Хах спокойно ще ги предупредя а и те пред дядо са кротки хаха.

- Ами щом е така добре. В колко да дойда?

- Ами към осем защото имаме доста приготовления.

- Добре до тогава розичке.

- Чао.

След разговора ми с Марк видях съобщенията ми от мама които гласяха:

- Ооо сладък е!

- Как се запознахте? Ехоо!

- Ооо сигурно спиш ще те оставя като ги видиш ми пиши!

Аз и отговорих писахме си доста после, слязох долу да се разбера с момчетата за довечера.

- Здравейте момчета!

- Здрасти Кейти нещо си много весела да не е заради това че дядо си идва?! - попита ме Сехун.

- Ами да но и заради още нещо.

- Заради какво? - полюбопитства и Санха.

- Ами довечера ще имаме един много специален за мен гост.

- Така ли и кой е той? - попита Тао.

- Ами ама обещайте да не се сърдите да се държите добре и да не викате!

- Амам кой е? - затръшка се Санха.

- Няма да кажа докато не обещаете!

- Охх добре аз съм съгласен! - каза Сехун.

- И ние. - отговориха другите.

- Добре този човек е... - малко напрежение - Марк!

==============================================================

Как ли ще реагират? Ще видим в следващата глава!

 Момчетата и азWhere stories live. Discover now