Глава 10

666 48 1
                                    


На звънеца се звънна аз отидох и отворих. Това беше марк и беше облечен с черна риза прилепнали сини дънки и черни кецове. Когато го огледах направо онемях от прелеста която стои пред мен после се сетих, че аз съм облечена с най-нелепите си дрехи и леко миришех на храна.
- Марк здравей!
- Здрасти.
- Би ли останал сам замалко с другите аз ще отида да се преоблика.
- Ами добре но малко се притеснявам.
- Няма за какво сега влизай.

Влязохме в трапезарията при другите.
- Дядо нека ти представя Марк моят приятел.
- Ооо приятел нямаме за седмица и вече имаш гадже. - ръкостисна се с Марк.
- Приятно ми е да се запознаем. - каза Марк.
- И на мен. - отговори му дядо.
- Аз ще отида да се преоблека, че съм пълен ужас. - казах аз и се затичах към стаята си. Стоях пред гардероба и се чудех какво да облека и накрая избрах.

След като се преоблякох взех един от пърфюмите и се окъпах с него жалко, че ми беше любим но поне няма да смърдя на готвено. След това слязох долу.

Всички ме чакаха да започнем вечерята а Марк все още говореше сладко сладко с дядо. Щом се появих всички седнахме да вечеряме. Тъкмо си помислих, че всичко ще мине идеално и проблемите не закъсняха.
- Дядо ти знаеш ли колко интересно се запознаха Марк и Кейти? - Лухан не си държа устата затворена и задрънка отново.
- О не съм имал честа да я чуя!?
- Но как може Кейти трябваше да му разкажеш. - погледна ме с учудена физиономия въпреки, че знаеше много добре защо не съм.
Лухан....- дори не ме остави да довърша и пак започна.
- Ааа теб те е срам е добре ще разкажа на дядо. - сложи самодоволна усмивка на лицето си.
- Лухан няма нужда! - погледнах го злобно но така, че дядо да не ме види.
- Еее не се срамувай. Така дядо слушай внимателно ще е интересно.

Лухан разказваше на дядо а той слушаше и гледаше ту мен ту Марк а Марк толкова бе засрамен и изложен, че не можеше да вдигне глава и да отлепи поглед от пода. Не исках да става така но трябваше да предвидя това а и Лухан е прав трябваше да разкажа на дядо. Горкия Марк сигурно ще ми е ужасно сърдит.
-Е дядо това бе историята за запознанството им.
- Наистина е доста интересна.
- А-аз съжалявам разбирам ако сте ядосан но искам да знаете, че аз наистина обичам Кейти с цялото си сърце. Това с бутането бе без да искам аз и се извиних и ако е нужно ще продължа да го правя. Моля ви само да ми разрешите да бъда с вашата внучка?!- всички го гледаха с отворени усти а Марк се беше поклонил пред дядо и го гледаше в земята.
- Момче стани - дядо му помогна да стане а Марк все още гледаше в земята - погледни ме. - дядо го хвана и го прегърна.
- Г-гогосподине! - Марк гледаше като теле в железница.
- Наричай ме дядо момчето ми ти вече си част от семейството ти наистина си едно много добро и възпитано момче. - дядо го хареса супер.
- Благодаря ви а вие се грижите много добре за прекрасната ви внучка. - Марк ме погледна а аз се изчервих.
- Да но сега грижата е твоя да я пазиш чу ли?!- дядо го погледна първо строго после се усмихна до уши.

Вечерята продължи до късно всички вече спяха сладко сладко по леглата единствените будни бяхме аз, дядо и Марк.
- Аз ще си тръгвам, че стана доста късно а и съм доста изморен. - усмихна се вече полузаспалия Марк.
- Никъде няма да ходиш оставаш да спиш тук! - дядо го потупа по рамото.
- Но.... - Марк беше прекъснат.
- Никакво но ще спиш в гостната която е до стаята на Кейти и точка. Кейти отиди и го заведи до гостната а аз отивам да лягам. Лека нощ! - дядо тръгна към стаята си.
- Добре дядо и лека и на теб! Марк тръгвай след мен ще те заведа до стаята.
- Добре. - той тръгна след мен.

Докато вървяхме към гостната забелязах как Марк ме зяпа но не го спрях защото ми беше забавно. Стигнахме в стаята когато влязохме аз се заех да му оправя леглото след това тръгнах да си ходя но той дръпна ръката ми и затвори вратата после легнахме на леглото в такова полужение, че той да е над мен.

- Марк какво правиш?! - гледахме се право в очите никой не отместваше поглед.
- Тази нощ ще останеш при мен. - каза ми и..........

 Момчетата и азWhere stories live. Discover now