Охх защо, всичко е с краката на горе?! Първо незнайно защо Тао не е добре, после се оказва, че Марк ме харесва, после и Лухан. Нещата просто ужасно се объркаха. Дори не съм сигурна кой харесвам, от Марк и Тао?!
Влязох в класната стая, и подигравателните погледи не закъсняха, само момчетата от пансиона не ме гледаха така. О ето я и Уо Рън!
- Хей Кейти ела при мен! - усмихна ми се широко.
- Ами добре!
- Как си?
- Добре амм Уо Рън искам да те питам нещо?!
- Да питай!
- Амии когато по физическо Марк и момчетата се сбиха теб те нямаше. Защо?
- Оо ами доста се изплаши и не знаех какво да правя ИЗВИНЯВАЙ :( !!!!
- Спокойно разбирам те :). Ами вчера правихме парти и те видях да се целуваш с Тао.
- Ааа за това ли - изчерви се - ами доста отдавна го харесвам а и той мен и нещата потръгнаха! Е радваш ли се?
- Ама разбира се! - не знам защо но не ме боли толкова вече а и наистина се радвам!СЛЕД ЧАСОВЕТЕ
Леле най после часовете свършиха! Вече нямах търпение за срещата ми с Марк!!! Днес доста мислих и установих, че харесвам Марк а и в това няма лошо.
Излязох от училище, и видях на входа до един голям як мотор, Марк да ме чака.
- Здрасти Марк!
- Здравей!
- Чака ли ме много?
- Не спокойно мога да те чакам с месеци само за да те видя!
- Ей ласкател ;)!
- Хаха амии ще тръгваме ли?
- Да но къде отиваме? - колко съм любопитна само.
- Ще разбереш после ;)!Марк ми подаде една каска на която пише КРАЛИЦА, почувствах се специална. Караше внимателно защото знаеше, че ме е страх. Пътувахме доста, след това излязохме от Бусан. Стигнахме пред някакви стъпала които се скриваха в един завой в гората.
- От тук сме пеша. - каза той като остави каската на мотора.
- Ами добре.
- Да тръгваме!Започнахме да се качваме по стълбите които наистина бяха доста, и с всяка крачка се качвахме по-нависоко по някаква скала, и навлизаме все по-навътре в гората. В момента трябваше да ме е страх защото започваше да се стъмва, но не чувствах страх, защото бях с човека който се чувствам най-сигурно.
- Е къде ме водиш? - любопитството ми нарасна.
- Скоро ще разбереш!
- Хайдеде кажи ми!!!
- Няма!
- Охх добре. - направих сладка муцунка.
- Хаха сладка си. - щипна ме по бузата и ми смигна.
- Сприиии! - засрамих се.
- Срамежливка ;)!
- Ей ти! - отправих нещо като заплашителен поглед но той не се уплаши.И след толкова катерене на стълби най после стигнахме! Бяхме на върха на една доста висока и стръмна скала, тук имаше и една ужасно висока кула, приличаше на кулата на Рапунцел. Влязохме вътре, охх майко пак стълби айде изкачихме и тях а щом стигнах онемях. На върха имаше огромна тераса, цялата украсена с бели рози, като тези в нашата градина, и гледката беше невероятна, от тук се виждаше целия Бусан! По средата на терасата имаше маса с два стола, и отрупана с всички мои любими храни а около нас се виждаха, и мъждукащите пламъчета на свещи.
- Заповядайте госпожице! - той дръпна стола ми за да седна като истински джентълмен.
- Благодаря ви господине! - усмихнах се и седнах.
- Харесва ли ви храната ;)?- е как нямаше та това са любимите ми храни!
- Да много! Но от къде знаеш?
- Тайна ;).
- Хаха добре.След малко станахме да погледаме красивата гледка.
- Леле тук е прекрасно!
- Харесва ли ти? Тук идвам за да избягам от проблемите или когато съм тъжен.
- Проблеми ли какви?
- Ами имам двама по-големи братя и една по-малка сестра а и нашите често се карат.
- Оуу разбирам.
- Знаеш ли че ти си първия човек който водя тук.
- Наистина леле чувствам се специална!
- Защото си такава!
- Така ли?
- Да.
И след това последва една вълшебна и страстна целувка.- Кейти искам да те питам нещо?!
- Да какво?
- Ами искаш ли да бъдем гаджета? - бързо викайте линейкаа!!!!
- Да разбира се.
Изведнъж ме хвана, и ме завъртя а после ме прегърна силно. А после изрече думите които никога нямаше да забравя, и които накараха сърцето ми да трепти!♡♡♡♥ОБИЧАМ ТЕ МОЯ МАЛКА БЯЛА РОЗИЧКЕ!♥
============================================================
Надявам се да не е станала голяма боза и се извинявам за допуснати грешки.
YOU ARE READING
Момчетата и аз
RomanceКейти отива да живее при дядо си който е собственик на момчешки пансион. След това тя започва да преживява различни приключения и любовните авантюри не остават по-назад.