- Какво е станало в тоалетната? - попита Марк.
- Ами - Таемин ме погледна, и с крайчеца на устата си леко се усмихна а аз цялата тпехерех - аз и Кейти..........паднахме. - Таемин погледна към Марк после към мен с поглед който ми казваше да продължа лъжата.
- Да! Да паднахме, но нищо сериозно :). - божичко как се оплаших, че Марк ще разбере, но ми е гадно, че го лъжа така. - Ааа и как паднахте? - ах този любопитен Марк.
- Ами...... - аз погледнах към Таемин а той ми направи знак да измисля нещо, и аз измислих - ами аз без да искам се спънах, и повлякох Таемин с мен! - офф колко съм и аз хич не ме бива в тази сфера.
- Ооо разбрах, но си добре нали Кейти? - Марк ме погледна притеснен.
- Да, да добре съм.
- А ти как си Таемин? - попита го майка му.
- А и аз съм добре ;).След вечерята тръгнах да си ходя, но майка му ме спря.
- Кейти вече е много късно ще останеш да спиш тук! - тя ми се усмихна с нейната сияйна и грижовна усмивка. (Дежа вю)
- Но в къщи ме чакат.
- Ще им звъннеш да им кажеш, а и Марк как спа у вас искам, и ти така! - погледна ме умолително.
- Добре само да звънна на дядо.
- Хайде отивай.Аз излязох в градината, и звъннах на дядо.
- Ало дядо събудих ли те?
- Не, не си аз те чакам - ох миля ми дядо - ти тръгна ли си?
- Не, не съм тази нощ ще остана тук.
- Ахам ми добре, лека вечер съкровище!
- Лека и на теб.След разговора се върнах при другите.
- Кейти нека те заведа до стаята. - Марк ме хвана за ръката.
- Ами добре.
Стигнахме пред някаква стая щом влязохме видях закачена една голяма рамка с колаж с снимки на мен, и Марк това явно бе неговата стая. От едната страна на леглото имаше наредени една до друга три китари. Аз отидох, и ги разгледах после разгледах, и колажа с наши снимки над леглото му.- Харесва ли ти стаята ми? - 100 каратовата усмивка на Марк се появи.
- Да много!
- Радвам се :).
- Марк кога ще ми покажеш стаята за гости в която ще спя? - Няма да ти показвам никакви други стаи.
- Защо?
- Защото ще спиш при мен ;).
- Но аз ще ти преча пък и майка ти.....!
- Няма спокойно сега ела. - той ме хвана за ръката и ме свали на леглото.Марк беше над мен, и ме гледаше докато не започна да ме целува. Започна да оставя смучки по вратът ми, и да сваля дрехите ми. Аз също не стоях безучастно свалих тениската му после, и дънките му продължихме в същия дух докато не останахме чисто голи. Марк бързо уцели G точката ми и аз започнах да стена името му.
-М-марк.... - удоволствието бе голямо.
- Точно така мила кажи го кажи името ми изкрещи го, за да знае целия свят, че си само моя! - боже този човек ще ме подлуди.След като свършихме аз облякох бикините си, и една от тениските на Марк, и заспахме в прегръдките един на друг.
На сутринта се събудих, и погледнах към телефона си беше 8:30. Реших да стана, и да си измия лицето но Марк хвана ръката ми. Погледнах го, и той беше застанал в седнало положение на леглото. Как го прави без да усетя, не знам?
- Къде мислиш, че отиваш? - попита Марк.
VOUS LISEZ
Момчетата и аз
Roman d'amourКейти отива да живее при дядо си който е собственик на момчешки пансион. След това тя започва да преживява различни приключения и любовните авантюри не остават по-назад.