Глава13

616 46 2
                                    

Вратата на стаята се отвори, и в стаята влезе дядо и.
- О извинете, че ви прекъснах.- той излезе, ние с Кейти се спогледахме и се захилихме.
Реших да продължа с интересното си занимание от по-рано започнах да целувам вратът, и започнах да махам хавлията, и но тя ме спря. Тя явно иска да ме подлуди!

ГЛТ ( Кейти)

Марк си беше направил план, но нямаше да му се получи.
- Ей приятел хайде вече да излизаш от стаята ми а!
- Еее още малко де, не ти ли харесва как си играем? ;)
- Не ти ли стигна играта снощи?!
- Е то снощи си е за снощи ;).
- Ей я да се разкараш от стаята хайде! - избутах го навън пред стаята ми.
- Чакай..... - не го оставих да довърши а затворих вратата.

Застанах пред гардероба търсейки с какво да се облека, и накрая си избрах дрехи.
След като се облякох изсуших вече полу мократа ми коса, и слязох долу. В всекидневната имаше доста хора, Марк също беше там и говореше с Крис.
От кухнята се чу някакво викане реших да отида, и да проверя.

- Мама ти мръсна титан такъв! - Сехун се държеше за пръста, и гледаше лошо тигана.
- Какво ти е ставало бе, пак ли си в прословутата "кухня на смъртта" хаха! - започнах да му се смея.
- Хаха много смешно. Реших да дойда за втори рунд, но този тиган не се дава лесно!
- Хаха браво на тигана!
- Ей ти на чия страна си?! - погледна ме възмутен.
- На ничия ;).
- Охх добре сега ела и направи палачинките, че аз се измъчих тук.
- Добре ти отивай при другите. - Добре.

Докато правех палачинките някой ме прегърна зад гърбът ми.
- Ммм мирише много вкусно :)! - това беше Марк.
- Така ли, еми след малко ще са готови, и ще си опиташ.
- Супер! Ам Кейти исках да те питам нещо.
- Какво?
- Ами майка ми ме помоли да те поканя на вечеря у нас за да се запознаете.
- Така ли супер много се радвам, задължително ще дойда!
- Ами супер!
- Иии палачинките са ГОТОВИ! - щом чуха това всички започнаха да викат радостно, и седнаха на масата чакайки палачинките.

След закуската Марк трябваше да си върви за да се подготви за вечерята. Отидох, и го изпратих до вратата.
- Е аз ще дойда да те взема към 19:00.
- Добре до тогава ще съм готова.
- Добре розичке, чао!
- Чао!

Реших да почета малко книга, и неусетно съм заспала. Събудих се, и погледнах към телефона си да видя колко е часът. Ооо не вече е 18:20 а аз не съм готова! Отидох до банята, и си взех един душ след това си избрах дрехи.
Погледнах към часовника, и беше 18:45. Облякох се, и си направих прическа сложих си лек грим. Вече бях готова, и на вратата се звънна. Сехун от долу ми изкрещя, че Марк е дошъл. Аз слязох долу, и когато ме видя ченето на Марк падна.

- Кейти много си красива.
- Благодаря. - изчервих се леко. - Ще тръгваме ли?
- Да.

След 10 мин.  път спряхме пред една огромна луксозна къща. Когато влязохме забелязах, че е още по-огромна, и луксозна. На вратата ни посрещна някакво момче беше хубав, но нищо повече.

- Здравей аз съм Таемин братът на Марк, а ти си? - Таемин целуна ръката ми после погледна Марк.
- Аз съм Кейти.
- Значи ти си Кейти приятелката на Марк, наистина си много красива :).
- О ами благодаря.
- Кейти нека те разведа из къщата.
- Ами добре :).

Марк ме разведе из прекрасния си дом. Градината му беше невероятна, имаше какви ли не прелестни цветя, но най-много имаше бели рози.
- Ти май обичаш белите рози?
- Да те са ми любимите цветя.
- За това ли ме наричаш розичке?
- Да.  Винаги когато ги погледна се сещам за теб, за ароматът ти, за допирът ти, за прекрасната ти усмивка.
- ...... - останах безмълвна единственото което ми хрумна беше да го целуна, и това и направих.

Изведнъж се появи Таемин.
- Извинете, че ви прекъсвам - двамата с Марк се отделихме един от друг - но вечерята е готова.
- Добре хайде да отиваме. - предложи Марк, и тримата тръгнахме.

Влязохме в трапезарията, и там беше майката на Марк.
- Здравей мила най-после да се запознаем! - тя ме прегърна.
- Здравейте, аз съм Кейти :).
- Аз съм Сюнг Хи майката на Марк. Ти наистина си много красива.
- Благодаря ви вие също.
- Ох милата ми тя хайде сядайте за вечеря.
- Мамо ми татко къде е? - попита Марк.
- А ами той трябваше да замине за Япония, за важна бизнес среща.
- Пак ли?!
- Да но ще се върне скоро!
- Добре.

Докато вечеряме Таемин не спря да ме зяпа. Той беше седнал срещу мен, и ме изучаваше с поглед. Реших да отида до тоалетната.
- Извинете, къде мога да намеря тоалетната?
- Аз ще те заведа! - Таемин стана, и тръгна.
- Д-добре. - аз го последвах.

Стигнахме пред тоалетната.  Влязох, но Таемин влезе след мен.

 Момчетата и азWhere stories live. Discover now