GERCEKLER ACITIR

146 6 0
                                    


Ateşin söyledikleri doğru muydu? İnanmak istemiyordum. Ama icimde bir yerlerde bir bağ kopmuştu. İçten içe Ateş e inanıyordum. Ateş sadece canımı acıtmak istiyor olabilirdi. Bunu daha öncede denemişti. Ama onu böylesine ciddileştiren bir konuda neden yalan söyleyecekti. Bunun için bir sebebi yoktu. Fakat Ateş in hırsları vardı. Elde etmek istedikleri vardı. Bunlardan en önemlisi de bendim. Diğer yanda Emir öylesine uyuyordu.

Olayın üstünden bir hafta geçmişti. Fakat Emir hareketsiz yatıyordu. En iyi hastane de en iyi doktorların elindeydi Emir. Bu içimi rahatlatıyordu. İyileşmesinden başka vira ihtimali düşünmüyordum. Başka türlü hiçbir sonucu kabul etmiyordum. Doktor hızlı adımlarla bize yaklaşıyordu. Herşey yolundaysa neden doktorun yüzü asıktı. Konuşmaya başlaması benim hayatımın felaketi olacaktı.

-Hastayı kaybettik. Bu sabah itibariyle beyn ölümü gerçekleşti. Elimizden gelen herşeyi yaptık. Emir bey organları bağışlamış. Ailesine ulaşamadığımız için iki saat içinde ameliyata alacağız. Onu don kez görmek isterseniz....

Emir ölmüştü. Dahası Ateş katil olmuştu. Ona veda etmek... Kulaklarım ugulduyordu. Emir beni bunca soruyla baş başa bırakmıştı. Ayaklarım yerden kesiliyordu. Sonrası koca bir boşluk...

*          *       *

-Lütfen! Onu son kez görmek istiyorum. Ona veda etmezsem hayatım boyunca pisman olacagım.

Sakinleştiriciye karşı direniyordum. Uyuyamazdım. Şimdi olmazdı. Çığlıklarım bütün hastaneyi kaplamıştı. Daha fazla dayanamayan ailem beni zoraki Emirin yanına götürdüler.

-Yalnız kalmak istiyorum.

Ona veda etmeliydim. İğne etkisini iyiden iyiye göstermeye başlamıştı. Yavaşça kulağına egildim. Beni duyduğuna emindim.

" Her ne yapmış olursan ol,bana yaşattığını onca güzel şeyden sonra seni sevmekten vazgeçmeyeceğim."

Bitti. Kısa bir vedayla bitti. Ama etkiliydi. Bütün verilen savaşlar son bulmuştu. Kimse böyle olacağını tahmin edemezdi. Gözlerim yanıyordu. Akan yaşlara engel olamıyordum. Kalbim paramparça olmuştu. Ateş ortalarda yoktu ve herkes onu arıyordu. Benimse aklımda Atesle yaptığımız son konusma vardı. Gercekler acıtsa da gerçekleri öğrenecektim.

BENİM KÜÇÜK MELEĞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin