Chaira is een meisje van 17 jaar en word al haar hele leven gepest door niemand minder als Niall Horan. Als Niall meedoet aan Xfactor en niet meer terug komt denkt ze dat alles voorbij is.. maar niets is minder waar. Niall heeft de eerste stap gezet en iedereen gaat gewoon vrolijk door met haar pesten. Haar leven is een hell.. Maar wat als Chaira one direction mag ontmoeten? Grijpt ze de kans? Of wil ze niets meer met hem te maken hebben?
let op! Kan grof taal gebruik bevatten ;)
{Chaira's pov}
'Ooow Chairaaaaaa' Rens kwam op mij afgelopen. Ik wilde weg maar ik kon het niet. Ik kon niet meer lopen.. ik was verstijfd. 'Kom is hier'! Hij kwam langs mij staan en sloeg zijn arm om mij heen. Zo ging het dus elke dag.. Al 4 jaar lang.. en wie had dit allemaal veroorzaakt? Niall Horan dé Niall Horan. Dat zou je niet denken hé? Want hij is zooo lief en schattig en doet nog geen vlieg kwaad. Maar het is echt zo. Dé Niall Horan zorgt ervoor dat ik elke nacht mezelf in slaap huil, hij heeft mijn leven tot een hell gemaakt. En niemand mag het van hem weten. Niemand mag weten dat hij eigenlijk en stomme lul is. Want als ik dat zegt gaat iedereen me haten en niemand gelooft me toch. 'Geef me is een kusjee' rens tuitte zijn lippen en en kwam dichter bij. Ik draaide me hoofd van hem weg. 'Ik wed dat ze nog nooit iemand gezoend heeft' lachte lucas. 'Wie wil haar nou zoenen'! Lachte Rens nu ook mee. Ik kreeg tranen in me ogen. 'Niks van aantrekken' zei ik tegen mezelf 'Hij weet niet hoe je bent, hij kent je niet. Ik vroeg je wat'! Schreeuwde Rens ineens en ik schrok op uit mijn gedachten. Ik keek hem bang aan. 'Geef je nog antwoord'? Ik had echt geen idee wat hij had gevraagd had.. 'Neuk je ooit'? vroeg hij opnieuw.. waarom? waarom wil hij dit weten? 'Nee hé want niemand wil zijn lul in jou vieze kut stoppen' auw.. dit deed echt heel veel pijn.. Niemand zal ooit van me houden.. Iedereen zal me altijd vies en dom vinden. 'Misschien kun je maar beter gaan.. Ja' maakte rens lucas' zin af. 'Niemand zal je gaan missen'. BAM! Dit was het. Ik duwde hun aan de kant en rende naar buiten. Weg van hier, weg van die jongens die geen hart hebben. Ik wilde niet huilen. Ik ga niet huilen! Hun verdienen mijn tranen niet! Ik kwam thuis.. alleen.. Ik woon alleen.. mijn moeder zit in een psychiatische opvang centrum nadat mijn vader is gestorven.. Alleen thuis Altijd.. Ik zetten de tv aan.
You'll never love yourself
Half as much as I love you
You'll never treat yourself right, darlin'
But I want you to,
If I let you know, I'm here for you,
Maybe you'll love yourself,Like I love you
Oh,
Tv uit. Nooit, nooit wil ik zijn stem meer horen. Nooit wil ik zijn gezicht meer zien. Hij heeft mij pijn gedaan, te veel. Hij heeft mij de grond in geboord. Hij heeft het recht niet om dat te zingen! Boos zet ik de tv weer aan. Gelukkig is het lied afgelopen.
Na de reclame: One Direcrtion start anti pest campagne!
WHAAAAT! OMG! Hij verdient het niet om dat te doen! Ze moesten is weten! Hij een anti pest campagne! Dit maakte me zo boos! De presentator ging verder.
De Engelse band One direction heeft een neiuwe, creative manier bedacht om het pesten tegen te gaan. Als je word gepest of ooit gepest bent dan kun je jou verhaal, filmpje of wat dan ook sturen naar de mail van 1D. Vinden ze jou verhaal het leukst? Dan krijg jij de nieuwe collectie 1D spullen tegen pesten. Harry zegt dat ze alles zelf zullen lezen en wil dan ook iedereen vragen om er serieus over na te denken. Het mail adres is ...
What! Dit maakte me zo boos! Eigenlijk moest ik een verhaal schrijven.. Of een filmpje maken en die dan opsturen, hem laten zien wat HIJ heeft gedaan! De jongens laten zien dat hij niet zo lief is als dat ze denken! Hij een anti pest campagne! HOE THE HELL VERZINT HIJ DAT!
_____________________________________
Hooi!
Hoe vinden jullie het? Zal ik doorgaan? Zo ja vote of comment en laat even een reactie achter wat denk je dat chaira gaat doen.. of wat hoop je filmpje of verhaal?
xx