5.0

1.2K 76 12
                                    

{Liam's pov}

'Niall wat the hell was dat? 'Weet ik veel' kreeg ik als snauwend antwoord terug. 'Waarom sloeg ze je'? Vroeg Harry. 'Weet ik veel vraag het aan haar'. Oke.. hij wist het dus wel wat zou er aan de hand zijn? 'Niall je weet het wel' zei louis voorzichtig. 'Ja' vulde zayn hem aan. 'Waarom vertel je het niet gewoon'? Niall keek emotieloos voor zich uit. 'Oke ik zal het vertellen.. nou kijjk zij werd vroeger dus heel veel gepest en ik was de enigste die voor haar opkwam. Toen ik weg was het ze dus niemand meer'. Niall kon echt heel slecht liegen.. ik weet gewoon dat er meer aan de hand is, je ziet dat gewoon aan hem. Intussen kwamen de andere vier meisjes binnen. O,ja .. die fotoshoot. Daar had ik nu dus echt geen zin in. Terwijl ze aan het voorstellen waren glipte ik de kamer uit. Ik wil gewoon weten wie ze is en waarom ze Niall sloeg.. Ik liep rond op zoek naar haar want ik had geen idee waar de beveiliging haar neer had gezet. Opeens hoorde ik iemand heel hard schreeuwen. 'Help me, help me, help me dan toch'! Ze bonkte tegen de deur aan en ik hoorde haar heel zwaar ademen. Snel liep ik er naar toe en maakte de deur open. Ik zag haar op de grond liggen en ze kreeg bijna geen adem meer. 'Help me help me'.. fluisterde ze. Dat meisje was echt gebroken. Ik voel het gewoon. Zachtjes deed ik de deur dicht en liep ik naar haar toe. Ik tilde haar zodat ze zat en sloeg mijn armen om haar heen. 'Sssst alles komt goed'.. Ze keek me niet aan, het enigste wat ze deed was heel hard huilen. 'Rustig maar ik ben bij je'. Nadat ze een tijdje gehuild had leek ze te realiseren dat ze hier zat want opeens zij ze 'Sorry' en ze keek naar beneden. 'Waarvoor'? vroeg ik verbaast. 'Nou omdat je hier zit terwijl ik'..  ik onderbrak haar. 'Maakt niks uit.. maar uh.. wil je er misschien over praten'? Vroeg ik voorzichtig. Ze kreeg weer tranen in en knikte nee. 'Je gaat me toch niet geloven'. Hoe komt ze daar nou weer bij.. waarom zou ik haar niet geloven. 'Ik geloof je wel, ik beloof het je! Alsjeblieft zeg het me. Wie zijn die personen in je verhaal'? Je zag gewoon de pijn van haar gezicht afdruipen. 'Nou.. die met het rode haar heet Rens... die met het zwarte haar heet lucas.. en die met het blonde haar is.. is'.. ze begon weer te huilen. WACHT IS! Zou.. nee dat kan toch niet! 'En die met het blonde haar is Niall'.. maakte ik haar verhaal langzaam af. Ze keek me aan en ik zag in haar ogen dat het waar was. O god wat verschrikkelijk! Weet je wat ik nog het verschrikkelijkste is? Dat Niall liegt.. Ik sloeg mijn armen strakker om haar heen en trok haar tegen mij aan. 'Kom' zei ik. 'We gaan naar een hotel'.. ze keek me dankbaar aan, maar daarna verbaast. 'Wacht.. moet jij niet hier blijven. Nee' zei ik. 'Ik wil eerst dat je veilig bent. Ik regel dat je in een hotel kunt slapen en dan kom ik zo snel mogelijk terug oké'? Ik knikte langzaam. 'Weet je zeker dat je daar geen problemen mee gaat krijgen'? vroeg ze zacht. Eigenlijk wist ik dat ook niet. Misschien wel.. en misschien ook niet. Maar het maakte me niks uit. Ik wist gewoon precies hoe klote ze zich voelde. Ik wilde haar gewoon beschermen. 'Maak je daar nou maar niet druk om' zei ik en toen vertrokken we. 

{Chaira's pov}

Liam was echt heel lief voor me.. hij had een hotelkamer geboekt en daar was ik nu. Ook heeft hij honderd keer tegen mij gezegt dat het hem echt speet dat hij moest gaan en dat hij zo snel mogelijk terug kwam. Hij was echt heel lief.. zo lief is nog nooit iemand voor me geweest.. Ik leunde achterover tegen mijn stoel aan.. Was ik verliefd? Nee.. ik kan niet verliefd zijn.. hij vind mij nooit leuk.. Hij is alleen aardig voor me omdat hij medelijden heeft.. Toch deed het me pijn. Waarom? Omdat ik wist dat hij onbereikbaar was? Omdat ik wist dat hij nooit op zo'n lelijk wijf als ik zou vallen? Ik zat hier nu al meer als 4 uur alleen en al mijn gedachtes maakte mij gek. Had ik nooit moeten komen? Ik had veel reacties verwacht van Niall maar dat was echt de laatste die ik verwacht had. Eigenlijk was ik wel blij dat ik hem geslagen had.. het klinkt raar maar het voelde echt heel goed.. Ik glimlachte in mezelf. Dat heb ik dan maar weer goed gedaan. Ineens hoorde ik de deur open en dicht gaan. 'Liam'? Vroeg ik onzeker maar toen ik geen antwoord kreeg werd ik bang ik liep naar de woonkamer en zag Niall daar staan met een blauw oog. 'BITCH KIJK DAN WAT JE GEDAAN HEBT'! Schreeuwde hij. 'Zie dan wat jij met mij gedaan hebt'! Kaatste ik terug. Ik liet me niet meer kennen! 'WHAT"! scheeurwde hij nu nog harder. 'Dat heb ik toch niet gedaan! Nee, maar als jij er nooit geweest was dan was dit nooit gebeurd'! Hij kwam dreigend op mij aflopen.. en ik werd weer heel bang. De beelde van vroeger flitste weer voorbij in mijn hoofd. 'Nu je het zo zegt' zei Niall met een ijzig koude stem. 'Ik heb je al lang niet meer gezien dus ook alang niks meer gedaan'. Ik botste met mijn rug tegen de muur aan. Echt ik was zo bang.. eigenlijk was ik gewoon bang dat hij me ging verkrachten.. 'Je bent nog steeds even dik en lelijk als je eerst was.. geen haar veranderd nog altijd even kansloos'. Ik keek hem met bange ogen aan. 'Ga weg' probeerde ik eruit te krijgen. 'Wat zei je'? Vroeg hij hard tetterend in mijn oor. 'Ik vroeg of je weg wilde gaan'  herhaalde ik bang mijn vraag. Hij begon hard te lachen. 'Nee natuurlijk niet, ik ga jou de pijn geven die je ook aan mij hebt gegeven. Ik kneep mijn ogen stijf dicht en voelde zijn vuist dichterbij komen. 

Nog een stukje omdat jullie het zo spannend vonden en allemaal lieve reacties hebben geplaatst. Dat werkt echt stimulerend! Love you all who placed a comment :D Wat denk je dat er gaat gebeuren? Laat dat in een reactie achter :) xx <3

I'll change my mindWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu