14.0

918 56 5
                                    

{Amber's pov}

Ik werd wakker met een ongeloofelijke steek in mijn hoofd. Meteen greep ik met mijn hand naar mijn hoofd. 'Hooi' Ik slaakte een gil en keek langs me. Daar lag harry breed te grijzen. Omg. waarom lig ik met hem in een bed? Wat heb ik gedaan? Ik durfde het hem niet te vragen maar ik moest. Ik moest weten wat ik gister gedaan heb. Wat als harry het ook niet weet? Wat als we 'het' gedaan hebben en ik zwanger ben? Dat. mag. niet. gebeuren! Dan ben ik zowat dood ofzo. Dan ga ik in mijn eentje naar londen en dan deuk ik meteen met iemand het bed in. 'Wat is er'? vroeg harry lief en hij kwam dichter tegen mij aanliggen. Mijn lichaam zei ja en mijn hoofd zei nee. Wat is er toch met me? Ik wil helemaal niet op hem verliefd zijn! Hij is een popster.. dat kan gewoon niet. 'Niks'.. mompelde ik. 'waar denk je aan'? Ik zuchte. Waarom wilde hij dit allemaal weten? Waarom moest hij zo lief zijn? 'Mis je je familie?' Ik lachte. 'Nee hoor ik ben alleen maar op vakantie'. Hij lachte nu ook. 'het zo toch kunnen... ja zou kunnen' glimlachte ik nog steeds. Ja.. je leest het goed. Ik ben op vakantie. Eerst zou ik met mama gaan maar die is op het laatste moment ziek geworden. Dus moest ik van haar alleen. Ik wilde eerst niet maar ze wilde mij niet tegehouden. Dus ben ik toch maar gegaan. 'Wat is er dan?' vroeg harry nog een keer. 'Nou.. uh.. weet jij misschien wat we hebben gedaan gister avond?' beschaamd keek ik naar het bed. Volgensmij was ik echt zo rood als een tomaat. Harry begon te lachen waardoor ik alleen nog maar roder werd. 'Nou als het aan jou lag dan waren we nu nog bezig'.. Ik kwam lachend dichter bij me liggen en sloeg zijn arm om me heen. Hij fluisterde in mijn oor 'Maar ik wist dat jij dat eigenlijk niet wilde dus ben ik gestopt.' Wow.. ik had veel verwacht maar dit echt niet. Ik was echt opgelucht dat harry niet verder was gegaan! 'Dankje' zei ik verlegen en drukte een kusje op zijn wang. Ik glimlachte lief naar me. Waarom. Is. Hij. Zo. Leuk?!

{Chaira's pov} 

Ik werd wakker van een heftige pijnscheut door mijn hoofd.. wat heb ik gedaan? Meteen daarna wist ik het weer. O,ja de jongens wilde persé een drankspel doen. En nu.. nu heb ik barstende koppijn. Ik stapte uit bed en schrok me toen rot. Ik. ben. naakt. What the hell heb ik gedaan! Ik draaide me om en zag liam liggen. FUCK. Ik heb het met liam gedaan! Ik pakte snel mijn pjamma broek en shirt. OMG nee dit kan niet waar zijn! Snel trok ik dingen aan en ging weer terug liggen. Ik heb zo'n koppijn.. En het feit dat liam naakt langs me ligt maakt het er ook niet echt beter op. Zachtjes schudde ik Liam wakker. Hij mompelde wat en werd toen wakker. Wat moest ik nu zeggen? 'Goedemorgen' hij lachte zijn tanden bloot. Ik kreeg kriebels in mijn buik. Waarom? Ik vond liam toch niet- Meteen schudde ik die gedachten weg. Liams boxershort lag aan de andere kant van het bed. Ik boog me voorover en gooide hem met een boog naar liam toe. 'Wil je dit misschien aandoen' beschaamd keek ik naar het dekbed. Hij lachte en trok toen zijn boxershort aan. Ik kneep mijn ogen stijf dicht. Ik wilde dit niet zien. kut alcohol. Ik ben nu mijn maagdelijkheid verloren aan iemand die mij niet eens leuk vind! Ik kan het me niet eens meer herrineren en waarschijnlijk vind hij het ook helemaal niet leuk dat het zo is gegaan. Ik voeld Liam dichter naar mij toe komen. 'Hebben we uh.. het gedaan gister? Denk het'.. zei ik beschaamd. Hij sloeg een hand om mij heen en ik verstijfde. Waarom? 'Sorry' fluisterde hij. Meteen ontspande ik weer een beetje. 'Het was uh.. niet mijn bedoeling'.. Hij keek me aan. Ik glimlachte. 'Je zult me nu wel een ongeloofelijke sukkel vinden.. Ik lachten, wat moest ik anders doen. Hij was zo ontzettend lief voor me. 'Nee, het is gebeurt.. en we konden er alle twee niks aan doen.' Hij ontspande zich nu ook een beetje. 'Ik ga nooit meer drinken' zei hij. Ik lachte en knikte instemmend. 'Dan weet ik het teminste nog' samen lachte we en gingen we weer liggen. Uiteindeiljk viel ik in zijn armen in slaap. 

__________________________________________________________________________________

Hooi, sorry dit is misschien een klein stukje maar moet weer verder leren :) Hopelijk vinden jullie het nog steeds leuk.. zo niet laat dan even een reactie acher met wat ik kan veranderen :) vinden jullie het wel leuk laat dan ook een reactie achter.. of een vote xx love you

 Ow trouwens wie heeft midnight memories al gehoord? IK HOU VAN HET ALBUM! Je kan er lekker op dansen :p en het superhard mee blèren :p Mijn lievelings liedjes zijn... uh.. alive, happily, half a heart, strong, llittle black dress, best song ever, story of my live, midnight memories.. OMG eigenlijk zijn ze allemaal leuk! Als je ze wil luisteren maar je weet niet waar kijk de link hier langs :) wat zijn jullie lievelings liedjes? 

EN WIE HEEFT GISTEREN DE LIVESTREAM GEZIEN!? OMG IK BEN NA 2 UUR WEL IN SLAAP GEVALLEN MAAR OMG OMG OMG OMG OMG ALLES WAS PER-FECT :D 

I'll change my mindWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu