It doesn't matter who hurt you,
Or broke you down,
What really matters is who
made you smile again.
{Chaira's pov}
Ik keek liam ongelovig aan 'jij vind mij niet leuk' fluisterde ik zachtjes. Dat kan niet, dat is onmogelijk waarom zou hij anders met Stacy gaan? 'Jawel' antwoorde liam. 'Jij bent het mooiste meisje dat ik ooit gezien heb'! Ik voelde mijn wangen rood worden. Ik wist zeker dat iemand me elk moment kon wakker maken.. dit kán niet echt zijn, dit is een droom dat weet ik zeker. 'M-Ma-maar'.. stotterde ik. Ik snap er echt helemaal niks meer van. Misschien doet liam dit wel omdat hij me zielig vind. Ja, dat zal het wel zijn! Hij doet het gewoon omdat hij me zielig vind, niets meer en niets minder. Ik ging overeind zitten en ik snapte er nog steeds niks van. Liam payne die mij leuk vind? Dat. kan. niet. 'Kom' zei hij. 'We gaan even naar boven.' Ik knikte langzaam. Het leek wel alsof ik verdoofd was, verdoofd door zijn mooie stem. Verdoofd door zijn mooie ogen. Moeizaam stond ik op en zakte daarna weer in van de pijn. Ik ben moe, te moe om nog te lopen. Ik kneep mijn ogen samen en probeerde nog een keer om op te staan. Hoewel dat niet echt lukte en zakte weer terug in de stoel. Eleanor keek me medelijdend aan en playbackte of ik pijn in mijn buik had. Ik schudde mijn hoofd. Nee, daar had het niet mee te maken. Teminste.. Mijn benen en armen doen veel meer pijn. Nog niet te spreken gehad over mijn hoofd! 'Gaat het wel'? Vroeg Liam verschrikt. Ik knikte langzaam maar het kwam volgensmij niet echt geloofwaardig over. 'Kom is' zei Liam en hij tilde me op en liep met me mee naar boven. Toen we eenmaal boven waren legde hij mij op zijn bed neer en kwam langs me zitten. 'Wat heeft stacy gedaan'? vroeg hij lief. Ik liet me hoofdzakken. Wat moet ik zeggen? Ze heeft mijn boek verscheurd? Dat komt ook dom over of niet? 'Uh.. ze had mijn boek verscheurd' Ik besloot om het toch maar te vertellen aangezien de hele woonkamer onder de papier snippers lag. 'Dat boek betekende echt heel veel voor me dus toen werd ik boos wat haar nog bozer maakte en toen'.. de tranen liepen over mijn wangen. Waarom liet ik me toch zo opjennen door haar? Kon ik dan niet voor een keer in me leven één dag, één dag dat is alles wat ik vraag, gelukkig zijn? 'Toen sloeg ze je' maakte Liam mijn zin af. Langzaam knikte ik en begroef mijn hoofd in zijn sweater. Het voelde fijn.. zo met hem te liggen. Als kon zou ik me hele leven hier willen blijven liggen met liam.. 'Sorry' fluisterde Liam. Ik keek omhoog en keek hem vragend aan. 'Sorry, ik had nooit met stacy moeten gaan daten' zei hij zachtjes. Waarom zegt hij nou sorry.. het is toch zijn leven? 'Het is jou leven Liam.. je hoeft geen sorry te zeggen tegen mij.. Jawel' reageerde liam boos op zichzelf. 'Dat moet ik wel! Ik heb je hart gebroken terwijl ik zo veel van je hou'. Er onsnapte weer tranen uit mijn ogen. 'Waarom daten je haar dan'? vroeg ik zachtjes. 'Omdat uhm..' Hij leek het moeilijk te hebben met het antwoord. Hij vind me te lelijk. Hij vind me gewoon te lelijk voor zjin vriendin ik weet het gewoon. 'Omdat ik niet wil dat de fans en paparazie je achterna zitten en je haten' zei hij langzaam. Ik keek hem ongelovig aan. 'Nee liam, je vind me gewoon te lelijk, je schaamt je voor me.' Nou was het zijn beurt om me ongelovig aan te kijken. 'Ben je gek'! Riep hij. 'Jij bent het mooiste en liefste meisje dat ik ooit gezien heb'! Nee. Liam vond me niet leuk. Dat kan niet. 'Chaira luister, ik had nooit zo dom mogen zijn om met stacy te gaan daten maar alsjeblieft geloof me. Jij bent alles wat ik wil en al die tijd gewild heb. Elke keer als ik bij stacy was dacht ik aan jou, dat ik met jou op date kon en dat jij mijn vriendin kon zijn. Chaira ik vind je echt heel leuk.' Ik ging weer een beetje rechtop zitten en keek hem recht in zijn mooie ogen aan. 'Meen je dat'? vroeg ik voorzichtig. Hij knikte en keek me aan. 'Ik meen het' fluisterde hij waardoor ik kippenvel kreeg. Hij bleef me aanstaren en ik staarde terug. Even gingen zijn ogen van mijn ogen naar mijn lippen. Hij.. wilde mij zoenen? Nee, dat kan niet! Misschien kan ik wel helemaal niet zoenen en val ik tegen en verlaat hij me als nog! Zijn hoofd kwam dichterbij. Ik moet hem nu stoppen. Ik kan het niet.. ik heb nog nooit gezoend.. ja misschien die keer dat ik dronken was.. maar voor mijn gevoel heb ik nog nooit gezoend en heb ik het ook nog nooit gedaan. Oke dat laatste is niet waar want ik heb een kind in mijn buik.. laten we het er maar gewoon ophouden dat ik het niet weet. Zijn hoofd was nou heel dichtbij en ik kon zijn adem voelen.. Net voordat hij zijn lippen op de van mij kon drukken deed ik mijn hoofd naar achter. Geschrokken trok liam ook terug. 'Uhm.. sorry' stotterde hij met een rood hoofd. 'Het was niet mijn bedoeling om uhm..' Ik begon ineens te huilen, waarschijnlijk zijn het toch de hormonen dat ik zo'n emotioneel wrak ben. 'Sorry liam' huilde ik. 'Ik wil wel maar ik kan het niet' huilde ik. Hij keek me verward aan. 'Waarom niet?' fluisterde hij en trok me in een knuffel. 'Omdat ik nog nooit gezoend heb' fluisterde ik. Liam keek me even aan en begon toen zachtjes te zingen.
I wanna be last yeah
Baby let me be your, let me be your last first kiss
I wanna be first yeah
Wanna be the first to take it all the way like this
And if you only knew I wanna be last yeah
Baby let me be your last, your last first kiss
Eigenlijk wilde ik hem gewoon super graag zoenen.. Hij was zo lief voor me. Ik weet zeker dat hij de liefste persoon op aarde is. Hij kwam me helpen toen iedereen me dom vond omdat ik Niall geslagen had. Hij vroeg naar wat mijn verhaal was en wilde me helpen. Hij nam het voor me op.. zoiets liefs heeft nog nooit iemand voor me gedaan. Zachtjes boog ik me voorover en drukte mijn lippen op die van hem. Hij trok me dichter tegen hem aan en vroeg met zijn tong zachtjes om toestemming die ik hem gaf. Vlinders ontplofte in mijn buik en het voelde echt goed, een betere eerste kus had ik niet durven dromen. Oke misschien was het niet helemaal mijn eerste.. ik dacht terug aan wat Rens bij me had gedaan. Maar voor mijn gevoel wel. Liam. Liam is de jongen met wie ik oud wil worden. Liam trok terug en keek me ongelovig aan. 'Je bent geweldig' glimlachte hij. Ik lachte verlegen naar de grond maar hij tilde mijn hoofd weer op. 'Do'nt be shy babe' fluisterde hij met een enorme sexy stem waar ik rilingen van kreeg. We gingen weer goed zitten op het bed en bleven even zo zwijgend zitten. Opeens voelde ik weer een misselijk gevoel opkomen. Fuck.. slechtste moment ooit. Ik stond op en rende naar de badkamer, daar boog ik voorover de wc en gaf over. Liam kwam bezorgt achter me aan rennen en toen hij me zag zitten was hij verbaast. Maar dat duurde niet lang want hij liep naar me toen en hield mijn haren uit mijn gezicht. 'Alles komt goed' fluisterde hij. Ik moest glimlachen door het kotse heen. Hij was gewoon te lief. Toen ik klaar was zakte ik achteruit tegen de muur aan en Liam haalde een glaasje water voor me. 'Gaat het weer een beetje?' vroeg hij bezorgt. Ik knikte en hij kwam langs me zitten. 'Waarom moest je overgeven?' vroeg liam. Ik keek naar beneden. Ik moet het hem ooit vertellen.. hij is toch wel de vader.. hij moet het weten. 'Ben je ziek'? vroeg liam bezorgd. Ik schudde glimlachend nee. 'Wat is er dan?' Ik keek hem met traan ogen aan. 'Liam.. hoeveel hou je van me?' vroeg ik. 'Heel erg veel' antwoorde liam met een glimlach van oor tot oor. 'Beloof je me om niet boos te worden en me vooral niet alleen te laten'. Liam knikte verward. 'Dat beloof ik.' zei hij onzeker. 'Liam' ik zuchten even. 'Ik uhm.. ik ben zwanger.'