8.0

1.1K 72 13
                                    

{Chaira's pov}

Liam deed de deur open en ik keek recht in de gif groene ogen van Harry.. ze schoten echt vuur. 'Wat doet zij hier nou weer'! riep hij verbaast uit naar Liam. 'Gewoon dit is ook mijn huis' zei hij kalm. 'Ja maar ZIJ' hij zei het echt alsof ik een of ander vies beest was. 'ZIJ heeft wel jou beste vriend geslagen'! Oke.. ik had niet moeten komen. Iedereen haat mij nu. 'Jij hebt wel snel een oordeel zeg'! zei liam boos. 'Ken je haar verhaal? Nee. Dus hou je bek dicht of luister naar haar verhaal'! Nu hebben ze dus ruzie.. door mij. 'Waarom zou ik luisteren'?! Riep harry verbaast. 'Je slaat toch niet zomaar iemand'?! Oke ik ga nu dus weg. Ik wil niet dat hun ruzie hebben om mij.. ik heb al genoeg problemen veroorzaakt. Ik wrong me los uit liam's handen en wilde weg lopen. 'Waar ga je naar toe'? Vroeg liam 'Weg ik veroorzaak toch alleen maar problemen'.. zei ik zacht. 'Ja ga maar weg'! schreeuwde harry. Waarom mag niemand mij? Ik weet het.. Ik heb Niall geslagen.. en misschien was dat niet mijn slimste zet maar wat hij allemaal tegen mij gedaan heeft is ook niet oké.. 'WAT HARRY'! Schreeuwde Liam nu heel hard. 'JE KENT HAAR NIET! JE KENT HAAR VERHAAL NIET DUS FLIKKER OP! LUISTER GEWOON NAAR HAAR'! Louis kwam de kamer binnen. 'Waarom ben je zo'.. hij maakte zijn zin niet af. 'Chaira? en een ander meisje.. waarom zijn zij hier'? Ik keek achterom waar amber ook nog stond.. oja zij is er ook nog. Zayn kwam ook de kamer binnen. 'Hallooo dames' zei hij kalm en ging op de bank zitten. Volgensmij is Zayn echt een toffe gast. Hij beoordeeld me teminste niet. 'Zij komen hier logeren' zei liam eng kalm tegon louis. 'Zonder onze toestemming'? vroeg harry.. waar wilde hij naar toe? 'Dat mag toch best'? vroeg zayn verbaast. 'Als liam die dames mee wil nemen moet hij dat lekker doen'. Oke zayn is een toffe gast. 'Jhoo word wakker Zayn zij heeft Niall geslagen! Wie heeft mij geslagen'? FIJN! Nu is het feest helemaal compleet.. 'Chaira' siste Niall toen hij mij zag. 'Ga weg' zei hij en hij kwam op me afgelopen. Automatisch ging ik bang achter liam staan. 'Niall! doe is normaal zie je niet hoe bang ze is'!? liam was echt een schat! Oke... dat dacht ik niet. 'O ja'! schreeuwde hij. 'GA HAAR MAAR WEER VERDEDIGEN! ZIJ HEEFT HET OOK ZO MOEILIJK! IK ZAL JE VERTELLEN, ZIJ WAS NIET DE ENIGSTE! dus het is waar'.. fluisterde liam.. Wow.. gaf Niall nou toe? 'JA HET IS WAAR! MAAR WEET IEMAND MIJN VERHAAL NEE! Wow ik snap jullie niet meer'.. kwam louis er doorheen. Ik wilde Nialls verhaal weten.. ik wilde weten waarom hij mij sloeg.. het maakte me niks uit of ik het uiteindelijk liever niet wilde weten maar misschien kon ik hem zo begrijpen. 'JE HEBT HET OOK ZO MOEILIJK ALS JE MENSEN SLAAT! JE LUISTERD OOK NIET NAAR MIJ HÉ'! Schreeuwde Niall boos.. ik wilde het weten maar Liam en Niall waren zo aan het bek vechten.. daar kom ik nooit tussen door.. wat zou Niall's kant van het verhaal zijn?

Ooooe en wat denk jij?

beetje kort maar :)

xx

I'll change my mindWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu