{Niall's pov}
'Is er iets ergs gebeurd met chaira?' vroeg ik voorzichtig. 'Nee' zei ze. 'Maar ik denk dat dat niet meer lang gaat duren'.. Ik moest een paar keer over die zin nadenken voordat ik het begreep. Maar waarom? Waarom zou ze nu ineens zo verdrietig zijn.. Zou ze nog steeds gepest worden. Natuurlijk wordt ze dat! Dat houd echt niet op.. ik ben er mee begonnen.. ik heb haar leven tot een hel gemaakt. Ik slikte even mijn tranen weg. 'Mevrouw, wat is er aan de hand? Wat is er gebeurd? Och, zeg maar gerust maria hoor' zei maria. 'Maar op die vraag kan ik geen antwoord geven. Ik denk dat je ze maar beter zelf kunt spreken'.. Ik zucten, hoe wil ik haar spreken als ze ons negeert? 'Maar ze reageerd niet meer op ons dus..' Ze onderbrak me. 'Misschien kun je haar is op komen zoeken of als jullie willen kan ik haar ook wel naar jullie toe brengen'. Ik glimlachten.. misschien word liam dan ook weer normaal. De laatste tijd doet hij zo afstandelijk en als Stacy hier is is het al helemaal een ramp. Zij heeft hem echt onder controle dat is gewoon niet normaal meer. Ik hoop echt dat als chaira hier is dat hij dan inziet dat hij haar leuk vind in plaats van stacy. Toen hij bij chaira was had hij de hele tijd een twinkeling in zijn ogen. Ook was hij de hele tijd bij haar en als wij te dicht in de buurt kwamen keek hij jalours. Kortom hij was echt verliefd. 'Mevrouw als u ze naar ons wil brengen zou dat fijn zijn.' Ik zei nog even waar we verbleven en ze zei dat ze er vanavond wel zouden zijn. Ook vertelde ze een beetje globaal wat er aan de hand was. Iets dat ze in het ziekenhuis is geschopt door kinderen. Nu thuis les krijgt en bij haar woont omdat haar ouders haar verlaten hebben. Het is niet niks.. en er is nog meer zei Maria. Ik hing de telefoon op en liep naar de keuken waar zayn, harry, louis en elenour waren. 'Chaira komt vanavond' zei ik en ik liep verder naar de koelkast. Acht vragende ogen keken mij aan. 'Waarom' vroeg Harry verbaast. Tussen Harry en Amber was het nooit wat geworden.. wat opzich best zielig was want dit was de eerste keer dat harry echt, echt, echt verliefd was. Maar Amber kon het niet aan. Ze kon niet verliefd worden op hem.. hoewel haar gevoel zei van wel. Ze weggegaan met pijn in haar hart en zei dat als ze zich bedacht dat ze dan wel terug kwam. Maar ze bedenkt zich denk ik niet.. het is geen meisje voor harry, ze is veel te onzeker. 'Waarom'? vroeg harry nog een keertje. 'Nou omdat er vanalles aan de hand is en eigenlijk wil ze ons niet meer zien, maar Maria zegt dat het goed voor haar is om erover te praten met ons.. dus ze komt vanavond'. Ze knikte verbaast, ik snap het ook wel maar ik heb geen zin om alles verder uit te leggen.. ze horen het vanavond wel. Louis wilde zijn mond opentrekken om nog iets te vragen maar ik was hem voor. 'Ze zegt het vanavond zelf wel .. ik ga nu douche' en nog voor ik iets kon zeggen was ik weg. Ik klopte nog even op liams deur toen ik langsliep 'Yo mate make yourself ready chaira komt vanavond'! Ik hoorde niks maar toch wist ik zeker dat hij het gehoord had. Alleen haar naam al deed hem huiveren. Nu maar hopen dat hij inziet dat Stacy niet goed voor hem is.. hij verdient zoveel beter.
{Chaira's pov}
Ik werd wakker omdat iemand me zachtjes aaide. Ik keek op. Liam? Wat doet hij nou weer hier? 'Liam'' wist ik net uit te brengen. Ik bracht mijn hand naar zijn armen en wreef erover heen. 'I love you' fluisterde hij. Ik begon hard te huilen. Liam was me gewoon komen opzoeken en hield van me! Nu zou alle problemen opgelost zijn. 'Ik love you to' fluisterde ik. 'Chaira, ik ben het.. liam is hier niet' ik wreef door mijn ogen en zag maria zitten. Shit.. wat moet ze nu niet van mij denken? 'Sorry' fluisterde ik zo zacht dat ik het zelf bijna niet kon horen. 'Maakt niet uit.. pak je spullen we gaan een soort van op vakantie' glimlachte ze. Wat?! Op vakantie.. daar heb ik echt geen zin in! Maar ik kon haar moeilijk afslaan.. ze deed zoveel voor me.. ik kon toch niet zomaar zeggen dat ik niet meeging? Ze zag dat ik twijfelde want ze zei 'kom het word echt heel leuk dat beloof ik je!' met tegen zin pakte ik mijn koffer in. Ik deed een heel wijd blousje aan zodat je mijn al groeiende buik niet goed zag. Bovenop in de koffer deed ik een foto van Liam en mij die we gemaakt hadden in die week. Ik had hem al 4 weken onder mijn kussen liggen. Met die foto had ik het gevoel alsof het toch nog goed kwam.. toch nog een beetje in mijn dromen was liam van mij.. waren we een gelukkig stelletje maar in het echt zag hij me niet staan en wist hij niet eens dat ik zwanger was. Ik zuchten en maakte mijn koffer dicht.. klaar voor de reis.
~ Een rit naar londen later ~
Ik zat al weet ik niet hoelang in de auto.. we hadden echt super lang gereden maar hoelang wist ik niet want ik was ook nog in slaap gevallen. De auto stopte voor een enorm huis. Ik herkende dit huis.. mijn hoofd begon te duizelen. 'MARIAAA!' Schreeuwde ik. Ze keek me lief aan. 'Je hun toch ooit onder ogen komen.. dit kan zo niet langer.' zei ze lief. 'Maar niet nu'! Gilde ik hysterisch. Ik voelde dat mijn adem versnelde. 'Ik wil hun niet zien!' Ik stapte uit en wilde weg rennen maar maria was sneller en hield mij stevig vast. 'Laat me los'! Gilde ik hysterisch tussen mijn zware ademhaling door. 'Ik zei laat. mij. los!!!' Ik hoorde de voordeur open gaan en zag Niall staan. Is dit echt? Of is dit gewoon een nare droom.. laat het alsjeblieft een nachtmerrie zijn! Laat dit alsjeblieft niet echt zijn! Niall kwam op me aflopen en pakte me van maria over. Nu begon ik wild in het rond te schoppen of slaan. 'Laat me gaan! Laat me gaan!' Ik kon nu bijna geen adem halen en de tranen gleden over mijn wangen. Er was een grote piep in mijn oren en ik voelde mijn maag omdraaien. O,nee.. niet nu.. niet hier! Ik spuugde alles uit en toen werd het zwart.. Laat dit alsjeblieft een nachtmerrie zijn..
Hooi, hoop dat jullie het leuk vinden :) Ik wil even weten hoeveel trouwe fans ik heb dus.. als je het leuk vind comment en of vote dan!!! Love you all xx