7.0

1.1K 63 9
                                    

{Chaira pov}

Met een ruk draaide ik me om. 'OMG IK SCHROK ME DOOD'! Gilde ik. 'Ow.. sorry dat was niet mijn bedoeling'.. voor me stond een verlegen meisje. 'Hey ik zag je het hotel uitlopen.. Wat is er gebeurd'? vroeg ze twijfelend. Eigenlijk wilde ik het haar niet vertellen. Wie gelooft er nou dat ik door Niall geslagen ben? 'Ow trouwens ik ben Amber' zei ze en ze stak vriendelijk haar hand uit. Ik schudde haar hand en ze kwam langs me zitten. 'Wil je het vertellen.. je ziet er nogal uh.. toegetakeld uit'. Nee. Ik wil het niet vertellen. Het enigste wat ik wil is naar Liam toe. Maar hij zal me toch wel niet missen.. en waarom zou hij? Ik ben een op de miljoenen meisjes.. hij kan iedereen krijgen! En trouwens ik vind liam niet leuk.. 'Je hoeft het niet te zeggen'.. jho dat was ik ook noet van plan. 'Sorry maar het is nogal... CHAIRA'!? Ik draaide me met een ruk om 'Liam'!! Ik stond op en rende naar hem toe, in zijn armen. Ineens begon ik te huilen. 'Hey het is okay.. Ik ben er voor je. Ik verlast je nooit meer'. Ik wist dat hij dat wel ging doen maar het voelde fijn. Even iemand die om me gaf. 'Wat is er gebeurd'.. vroeg hij zachtjes. O,ja.. ik mocht het niet vertellen van Niall.. 'Uh'.. ik ga dat toch niet vertellen.. dadelijk komt Niall erachter en dan.. 'Je kunt alles tegen mij zeggen'! fluisterde hij. Liam was zo lief voor me.. hem kon ik toch wel vertrouwen? 'Niall kwam zeggen dat ik weg moest blijven bij jullie en toen'.. Liam maakte mijn zin af. 'En toen sloeg hij jou'! Ik knikte langzaam en er vielen tranen langs mijn wangen. Hij veegde ze met zijn duim weg. 'Alles komt goed.. we gaan met Niall praten. NEE NEE NEE! DAT WIL IK NIET! 'Nee liam alsjeblieft niet'.. zei ik zacht.. 'Hij gaat me vermoorden.. Nee echt dat doet hij niet.. ik beloof het je! Ik bescherm je! Kom we gaan je spullen halen en vavond blijf je bij ons logeren. of Niall dat nou wil of niet. 'Mag amber dan olk mee'.. vroeg ik zacht. Ik weet niet waarom ik dat wilde.. misschien omdat ik dan niet het enigste meisje ben of misschien omdat ze wel is mijn enigste vriendin kan worden. Ik weet niet ze ziet er aardig uit. 'Als zij dat wil mag dat babe'.. omg... de vlinders in mijn buik explodeerde zou hij mij dan toch.. FOCUS CHAIRA! Hij vind je heus niet leuk. 'Wil je mee'? vroeg ik aan amber. Ambber knikte langzaam. 'Maar ik ken hun niet en ik wil ook niet in de weg zit ofzo en'.. Loam onderbrak haar. 'Je zit echt niet in de weg hoor kom maar gewoon mee! Oke' gaf amber toe en samen gingen we naar het hotel toe. Ik pakte al mijn spullen en checte uit. Amber pakte ook haar spullen. 'Vinden jullie het echt niet erg dat ik mee ga? Anders betaal ik wel wat ofzo'.. Wow.. volgensmuj kende zij 1D niet .. 'Neehe zei Liam kom maar gewoon mee'. Samen liepen we naar zijn huis. Onderweg hadden we gezellig gepraat. Ik was er alleen niet bij met mijn hoofd. En volgens mij merkte liam het. Vlak voordat we het huis ingingen pakte hij mijn hand 'Everything is gonna be okay' fluisterde hij. Ik stond te trillen op mijn benen.. wat zou Niall doen als gij mij zag? En vooral wat gaat hij doen als Liam niet meer bij me is.. Liam maakte de deur open. Ik hoorde louis schreeuwen 'Superman'! Een klein lachje verscheen op mijn gezicht. 'Je woont echt bij gekke in huis of niet'? vroeg Amber lachend. Wow.. ze kende hun echt niet! Maar volgensmij kwam ze niet van hier.. ze had een beetje een accent.. Ook liam moest lachen. 'Ja dat kun je wel zeggen. Het huis is echt super groot! zijn jullie miljonaire ofzo'? Vroeg ze nog steeds lachend. Liam grinnekte even en we liepen door een gang naar eem deur.. volgensmij leidde die naar de woonkamer.. Okee.. het werd nu toch wel heel spannend.. Liam kneep even in mijn hand en deed toen de deur open.. Daarna keek ik recht in de ogen van..

Ooooe wie staat daar?

EN JULLIE REACTIES ZIJN AlLEMAAL GEWELDIG HEN ZO GELACHEN EN ZE STIMULEERDE ME OM DOOR TE SCHRIJVEN! ECHT ALLEMAAL BEDANKT XX IK GA NIEMAND KIEZEN WANT ZE ZIJN ALLEMAAL EVEN GRAPPIG, LEUK EN LIEF FUCKING 10 REACTIES 0.o :D STA OP #35 ! BEDANKT XX

I'll change my mindWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu