-Diana orospusu, kaç tane yüzün var orospu sayamadım ben artık.
-Bu benim sorunum değil bebeğim. Sorun senin sayamaman. Hahahaha.
-Rose, Justinin sana olan hislerini öğrenince ne hissettin?
-Açıkcası, bilmiyorum. Ondan hoşlanıyorum. Beni sevmesi, benim için kendini tehlikeye atması hoşuma gitmişti. Ama platoniğim Drew de var. Bence Drew beni Justinden çok seviyor. Dediğim gibi, tam olarak bilmiyorum.
-Jeremy, kardeşinin helaline sarkmaya utanmıyo musun?
-Aslında Justin yaptıklarından utanmalı. Beni kandırdı, arkamdan birsürü işler çevirdi. Cezasını hakediyor.
-Jack, Diananın nesinden hoşlandın gerizekalı?
-Birincisi, ben gerizekali falan değilim. İkincisi, çok iyi ve çok masum bir kız. İlk görüşte aşık oldum ona. Bu rüyadan uyanmak istemiyorum.
-Justin, Seni Rose"dan daha çok seviyorum. Evlenek?
-Beni sevmen, benim Rose"u sevdiğim gerçeğini değiştirmiyor.
-Justin, sana 25 senedir platoniğim. Aşkım bu konuda ne düşünüyorsun?
-Ben 25 yaşında değilim.
-Diana orospusu, Rose"a karşı ilk düşüncelerin nelerdi?
-Onun en iyi arkadaşlarından biriydim. Sonra Justin ona aşık olunca, sinirlendim. Bu arada orospu sensin.
-Diana orospusu, neden Justinle anlaşma yaptın?
-Onu seviyordum ve ayağıma böyle bir fırsat gelmişken, değerlendireyim dedim. Bana orospu demekten vazgeç artık.
-Diana acaba orospuluk zor bir iş mi?
-Hayır canım. Kendi kanında olsun, yeter. (Bu nasıl cevap Allah aşkına sjajsbas)
-Justin salağı, madem Ros"u seviyorsun, ozaman neden Diana"nın şartını kabul ettin?
-Onu seviyordum. Onun için herşeyi göze aldim.
-Jeremy pezevengi, Rose sizi sevmiyor ya gidip başka kadınlarla seviştinmi?
-Hayır, ben Rose"u seviyordum ve hala da seviyorum.
-Jeremy neden piçsin?
-Bunu Justine sormalısın.
-Rose, Justine inanıyor musun, yanı aşkına?
-Ben Justinin aşkına inanmıyorum. Yani o sürekli kızlarla birlikte ve beni umursamadığını düşünüyorum. Ben galiba Drewi seviyorum.
-Jeremy, piçlik yapmayı neden bu kadar seviyorsun?
-Sevmiyorum. Sadece beni üzenler üzülsün istiyorum.
-Justin, Rose"a neden aşık oldun ve benim ondan neyim eksik? Ha Justin ?
-Onu "Rose" olduğu için seviyorum. Ve sen Rose değilsin.