•••••••••••••
Bölüm müziği - Katy Perry - Rise
Iyi okumalar ^_^
-Justin Bieber-
Odada duyulan tek şey, hızlı kalp atışlarımdı. Kendimi o kadar bitkin hissediyordum ki, şuan tek istediğim uyumaktı. Ama bunun imkansız olduğunu da biliyordum.
Rose yine bayılmıştı ve şuan uyuyordu. Onu izledim bir süre. Güzel gözleri kapanmıştı ve ben onları göremeyeceğim için kızgındım. Dudaklarının rengi solmuştu ve yüzü beyazdı.
Yavaşca yanına doğru ilerledim ve yatağın yanına oturdum. Ona sürtük demiştim, ama ona o kadar kızgın ve öfkeliydim ki. Edwardla yaptığı anlaşmayı duyunca ölüyordum neredeyse.
Onunla bende anlaşma yapmıştım. Diana bebeğini aldırmak için hastaneye gitmişti. Onu biraz da olsa heyecanlandırmak istediğim için, Dr. Bieber'in hastanede olduğunu söylettirmiştim görevli kıza.
Daha sonra Diana gitmişti ve ameliyat bittikten sonra adamın Dr. Bieber olmadığını öğrenmişti. O adam Edward Besinton idi.
Edward'a Diana'a istediğim şeyi yaptırmıştım ve karşılığını da vermiştim. (Diana'a ne yaptı acaba :D)
Belki de Rose bunu biliyordu. Onu muayene eden adamla, Diana'ın doktorunun aynı olduğunu biliyordu. Diana sürtügü ona anlatmıştır, muhtemelen.
Düşüncelerimden ayrılıp Rose'un üzerine eğildim ve delicesine öptüm onu. Sanki son kezmiş gibi.
Telefonumdan gelen melodi sesine, içimden sessiz küfürler ettim ve açtım. Arayan Chris'ti.
"Efendim Chris."
"Dediğin gibi, Jeremy buraya geldi ve ben onu bayılttım." Işte şimdi, keyfim yerine gelmişti. Intikam zamanıydı.
"Mogan nerde ?"
"Bodrum katında." Ceketimi giydim ve arabama bindim. Rose için endişelenmemiştim, Edward ona bakardı.
"Hemen geliyorum." Dedim ve arabayı depoya doğru sürmeye başladım.
Depoya geldiğimde, derin nefes aldım ve kapıyı açıp içeri girmezden önce maskemi taktım. Jeremy'in beni tanıyacağı, en son istediğim şey bile değildi.
Içeri girdim ve baktım tüm olanlara. Chris Jeremy'in ağzını açmıştı ve Jeremy uyanıktı. "Sen O'sun, değil mi ?"
Kimden bahsettiğini biliyordum. Bilinmeyenden bahsediyordu ve haklıydı. Sesimi kalınlaştırıp konuştum.
"Intikam zamanı, Jeremy Drew Bieber." Onunla aynı soyadı taşımaktan nefret ediyordum. Nefret.