Herkese merhaba. Artık eskisi gibi sınır dolmadan, her gün atamayacağım bölümleri. 3 veya 4 günde bir kez gelebilir. Bazen günde 2 bölüm bile koyabilirim. İnternete bağlı :D İyi okumalar herkese.
-Jack-
Gözlerimi açtığımda koltukta uyuduğumu farkettim. Ben gerizekalıydım. Hangi akılla seks sarayına gidiyordum ki ? Hangi akılla maskeli adama inanmıştım ki ? Hangi akılla bu koltukta uyumuştum ki ?
Evet, ben tam gerizekalıydım.
Daha sonra merdivenlerden inerek ağlayan Dianayı görmekle kaşlarımı çattım.
"Aşkım noldu sana böyle?" ağlamıştı. Gece uyumamıştı. Gözlerinden belliydi. Galiba eve geç gelmişti. Nereye gittiğini bilmiyordum. Belkide işi vardır diye sormamıştım.
"Rose yok"
"Ne ? Nasıl yok ? Nasıl Rose yok ?" resmen Dianaya bağırmıştım.
"Ben özür dilerim Diana. Kendimi kaybettim. Rose nerde ? Dışarı çıkmıştır belki ?" dedim kendimi rahatlatmaya çalışarak. Lanet olsun ki, sakin olamıyordum. Kardeşime sahip bile çıkamamıştım.
Güya onu görmek için, onu korumak için Kanadaya gelmiştim.
Ama koruyamamıştım.
Ona herşeyin güzel olacağını söylemek için gelmiştim.
Ama söylememiştim.
Ona sarılacağıma söz vermiştim.
Ama sözümü tutamamıştım.
Kendimden tam anlamıyla nefret ediyordum.
Hızlanarak evden çıktım. Diana bana bir şey demedi. Ne durumda olduğumu anlıyordu. İyi ki yanımdaydı. İyi ki onun gibi sevgilim vardı. Onu herşeyden çok seviyordum.
Ama Rose...Kardeşimdi o benim..
Ben hiç bir zaman doğru abi olamamıştım ona. Onu göremeden yok olmuştu, kaybolmuştu ortadan.
O an aklıma bir fikir gelmişti. Onu bal rengi gözlü çocuk kaçırmıştı. Evet..Mantıklıydı düşündüğüm.
O kardeşimi kaçırabilirdi. Şerefsiz diye düşündüm içimden.
O an bana verdiği adresi ve hatırladım ve oraya doğru gittim.
-Rose-
Kalbim paramparçaydı. Kalbim bir daha eski haline gelmeyeceğimden emindim.
Güvenim sarsılmıştı. Kısacası ölmüştüm ben.
Karşımda Justin yarı çıplak bir kızı duvara yaslamış, öpüyordu. Beni gördüğünde onun gözlerinin içine baktım. Bal rengi gözlerin içinde kaybolmak istemiştim bir an. Gözlerinde bir şey gördüm.
Aşk..
Bana aşkla bakıyordu. Beni seviyorsa, neden başkasıyla birlikteydi ? Onu anlamıyorum.
Beni seviyor, ama başka kızlarla birlikte. Bıktım artık. Herşeyden bıktım. Ölmek istiyorum.
Hemen Jeremynin elinden tuttum.
"Gidelim Jeremy"
Beni gerçekten seven Jeremydi. Bana Justinin gerçek yüzünü gösteren Jeremydi. Justini unutacaktım ve Jeremyi sevecektim.
Ama Jeremy beni kandırmıştı. Bana Drew olarak mesaj atmıştı. Neden adını değiştirip mesaj atmıştı ki ?
Bu beni sinirlendirdi. Bu hareketini unutmuştum. Ama herşeyi beni sevdiği için yapmıştı.
Onu çok iyi anlıyordum.
"Eve gidelim. Diana ve Jack seni merak etmiştir."
"Tamam"
Kapıyı açtığımızda Jacki gördüğümde dilim tutuldu. Sevincimden çığlık atıp hemen ona sarıldım.
"Seni çok özledim abi. İyiki geldin"
"Geldiğim gün görüşemedik. Malum arkadaşınla dışarı çıkmıştın"
Daha sonra Jeremye baktı ve gözleri ateş fışkırır gibiydi.
"Rose ? Sen söylemiyor muydun, onu sevmiyorum diye ? Neden senin yanında Rose ? Neden ? O seni üzdü. Ama sen onunla birliktesin"
Sustum. Söyleyecek hiç bir şeyim yoktu. Justini ona anlatacak değildim. Justinle aramda yaşananları sadece Jeremy ve ben biliyorduk. (saf kız sfada)
"Hem..Sen nasıl buraya geldin ki ?" diye sordu Jeremy.
"Evde anlatırım"
Eve geldiğimizde Jack başına gelen herşeyi bize anlatıyordu. Gözlerinin bal rengi olduğunu duyunca şaşırdım. Yok canım. Dünyada tek bal rengi gözü olan Justin değil ya.
Ama bir tarafım o hırsızın Justin olabileceğini söylüyordu. Beni kurtardığını söylüyordu. Ama ben onu düşünürken o başka bir kızla sevişiyordu.
-Jeremy-
Şu an Justine inanamıyorum. Yaptığına inanamıyorum. Hırsızlık numarası yapıp, Jacke Rose"un olduğu adresi vermek te neyin nesiydi ? Onu bulduğum an gebertecektim.
Zaten o aptal aşık olduğu için hemen şartımı kabul etmişti.
Şartım Rose"un gözleri önünde, Justinin başka bir kızla sevişmesiydi.
Planım çok iyi gidiyordu. Rose"un güvenini tekrar kazanmıştım.
Aklım bunları düşünürken, kalbim hala Rose"u sevdiğini söylüyordu.
Onu seviyordum. Sadece beni çok üzmüştü. Beni üzenler mutlaka cezasını çekmeliydi.
Bundan sonra Rose ve ben yine mutlu mesut yaşayacaktık.
Justin de bizi izleyecekti. Her zaman olduğu gibi.
Rose"un Justine aşık olduğunu biliyordum. Diana söylemişti bana her şeyi. Ama o aslında beni seviyor. Rose beni seviyor.
Her şey mükemmel olacaktı.
Ben Rose"la , Justin Dianayla beraber mutlu mesut yaşayacaklardı.
Burada tek acı çeken Rose ve Justin olacaktı.
Diana ve ben ise mutlu olacaktık.
Bir bölümün daha sonuna geldik arkadaşlar :D Umarım beğenirsiniz. Bölümler kısa oluyor, ama her gün bölüm atıyorum. Bu bölümün sınırı +6 vote ve +100 yorum. Diğer bölümde görüşmek üzere hoşçakalın