•••••••••••••••
-Justin, Rose niye böyle yapıyor ? Haberin var mı ? Yada tahminin ?
-Açıkcası, tek suçlu o değil. O değişti, en önemlisi de onu ben değiştirdim. İntikam almak istedim. Ama her şeyi daha da berbat ettim. Çok pişmanım. (Mendille göz yaşlarını siler.)
-Jeremy, sence bilinmeyen kim ola bilir ?
-Bilmiyorum, hiç bir tahminim yok. Eğer bulursam, onu geberteceğim. Bana ve Mogan"a o kadar kötü şeyler yaptı ki. (Yumruklarını sıkar.)
-Diana, sence Edward sana ne yaptı ? Yada bunu yaptıran kim ?
-Bana bir şey yaptı, ama ben bilmiyorum. J diye birinin dediklerini yapıyor. Gerçekten bilemiyorum. Bilinmeyen J ola bilir diye düşünmeye başladım bile. (Gözlerini devirir.)
-Rose, Justin sana sürtük dediğinde ne hissettin ?
-Tek kelimeyle nefret. (Sinirlenir.)
-Rose, Justin"e neden inanmıyorsun ? Sende iyice k*şar olmaya başladın, haberin olsun.
-İnanmıyorum, çünki bana yaptıkları çok kötü şeylerdi. Asla unutmayacağım, yaşadıklarımı. Ondan intikam almak istiyorum, ama alamıyorum. Hem sen bana nasıl k*şar dersin ? Git, bu küfürlerini Justin"e et ! Anladınmı ? (Ayağa kalkar.)
-Justin, Rose"u akıl hastanesinden çıkaracak mısın ?
-Ölü olarak biliniyorum. Bunu yapmam tehlikeli, bebeğim. (Göz kırpar.)
-Jack, yavrum ! Sana tavsiyem, Justin gibi git ve Diana"dan intikamını al, sende onu aldat.
-Neyden bahsettiğini anlamıyorum. (Mal gibi bakar.)
-Justin, olum sen malmısın ? İntikam alacağım derken, Rose"u kaybettin ha.
-Ne diyorsun be ? Tek suçlu ben değilim, anladın mı ? Rose artık değişti. Eskisi gibi masum bir kız yok artık karşımda. Son olarak ben mal değilim. Sadece seviyorum. (Elini saçlarına götürür.)
-Justin, g*tünü sikebilir miyim ?
-Arzu hanım, ben ahlaksız kızlar soru sormayacak demedim mi ? (Arzu benim :D)
-Justin bana küs müsün, lan g*t ?
-Sen 25 yıldır platoniğim olan kız mısın ? (Kaşlarını çatar.)
-Justin geberene kadar s*x yapak.
-Yüce İsa... (Başını yukarı kaldırır.)
-Rose, niye bu kadar değiştin ?
-Değişmedim. Değiştirdi. (Acıyla gülümser.)
-Justin, Rose"un or*spu olduğunu söylemiştim ;)
-Lanet olsun, haklıydın. Ama haklı olsanda bu, Rose hakkında rahatça küfürler edebileceğin anlamına gelmez. (Başını sallar.)
-Jeremy, senin boynunu öpebilir miyim ? Çok güzel lan.
-Bu kız herkese yavşıyor lan. (Başka yere bakar.)
-Justin, g*tünü elliyim mi ? Nolur aşkım ?
-Lan, her soru cevapta kız bana böyle şeyler söylüyor. Tamam gel elle de, kurtulalım. (Güler.)
•••••••••••••••