TANITIM

55.5K 1.1K 417
                                    

Zişan aslında Behram'ın ona nasıl davranacağını az çok biliyordu ama yine de heyecanlanmadan duramıyordu kalbi hala aşkla çarpıyordu . Kapının birden açılmasıyla irkildi . Ayak sesleri ona doğru gelirken karşısında durduğunda Behram'ı tam görebilmişti . Yüzü her zamanki gibi donuk ve sertti .

Behram Zişana bir kere bakıp duvağını kaldırmıştı . Gerçekten bu kızı hiç görmek istemiyordu zaten farkında olduğu gerçek o an bir daha aklına geldi . Sevdiği kadın şuan başka bir yerde ondan uzakta belki ağlıyor belki de üzülüyordu . Behram ağa bu kuma işine karısının çok üzüldüğünü biliyordu ama elinden hiçbir şey gelmiyordu . İşte bu yüzdende karşısındaki karısına çok ama çok öfkeliydi .

Zişan ise sevdiği adamı görmenin heyecanını yaşıyordu . Genç kadın kafasını kaldırıp sevdiği adama baktı . Şimdi sevdiği adamın gözlerine hapisti . Kapkaranlık gözlerinde bağuluyor , heyecandan titriyordu .

Behram ağa elindeki gerdanlığı Zişan'ın boynuna takıp kulağına yaklaştı . İçinden geçen neyse o olarak konuşmaya başladı bu kadın onun gözünde sadece basit bir kadındı .

- Cehennemine hoş geldin .

Zişan'ın duyduğu kelimelerle nefesi kesildi biliyordu aslında ona nefes bile almayı unutturan bu adam son nefesini de elinden alacaktı .

***---***

Evet arkadaşlar bu ilk kitabım . Daha öncede bir kitap yayınlamıştım buna benzer ama kaldırdım . Okul olması ve benim gerçekten yazılılarımın çok yoğun olaması kitabı kaldırmamı etkiledi . Umarım yeniden aynı beğeniyi toplarım vote ve yorum atmayı unutmayın lütfen .

KUMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin