İkinci Bölümden Kısa Bir Kesit

20.4K 369 13
                                    

Bu kesitler aralarında yazdığım ayrıntılar olmadan karşınızda bazı yerleri eksik ve ikisi bir birinden ayrı yerlerden .

****
Zişan Behram'ın kocası olmayacağı gerçeğiyle ilk yüzleştiğinde hep inkar etmişti . Sevdiği adamın düğününe gitmişti . Düğün başladığında heryer parayla dolup taşmıştı aşiret düğünüydü sonuçta . Bunların arasında Zişan'ın diktani tek şey çekmişti . Behram'ın Ezma ile ilk dans ettikten sonra duvağı kadırdığı an işte o anda Zişan takılı kalmıştı . Sevdiği adam başkasına öyle güzel bakıyodu ki dokunmaktan korkarak bakıyordu . O sert kuvvetli Behram ağa bir kadını dokunmaktan korkacak kadar çok seviyordu . İşte Zişan o an anlamıştı . Aslında hep farkındaydıda sadece aklı farkındaydı . O an kalbide kabul etmişti gerçeği Behram' ın artık yasak olduğunu , başkasını sevdiğini , kendine hiç bir zaman öyle sevgiyle bakmıyacağını anlamıştı .

*****

Terasta elindeki Behram'ın resmide olsa uzun uzun baktı . Ardından da çakmağı hiç tereddüt etmeden çakıp resmi yaktı . O gün bi insandaha ölmüştü kimsenin haberi olmadan herkesten uzakta bir insan daha Mardin'in kanlı topraklarına kalbini gömmüştü. 

****

Sizi beklettiğimin farkındayım ama sınavlarım henüz bitmedi . Bu kısa tanıtım sadece sizi önemsediğimi belirtiyor . Evet haberim var.  Bölüm en fazla iki hafta içinde gelecek . Hazır elimde ama telefona bir türlü geçiremiyorum eee o kadar kelimeyi yazmak gerçekten zor . Sizden istediğim tek şey bana destek olanız . En kısa zamanda görüşmek üzere. 

KUMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin