Kavga

18.3K 561 111
                                    


Çok seveceksin Ama o bir gün bırakacak seni ....
Başkasıyla olacak . Hemde öyle bir bırakacak ki , yeryüzünde daha önce hiç kimse hiç kimseyi bu kadar yalnız bırakmamıştır hissine kapılacaksın . Toparlayamayacaksın ...
Hem ondan hemde kendinden nefret etmeye başlayacaksın . Geceleri uyuyamamaya , gündüzleri ise hiç bir şey yiyememeye başlayacaksın . Her dakika ağlamaya , bir şeyler kullanarak sakinleşmeye çalışacaksın . Benim canım yanıyor ,onun da canı yansın isteyeceksin . İntikam almaya kalacaksın , ama yapamayacaksın ...
Gecenin bir saati yaşlı gözlerle aynanın karşısında kendini bulup , " ben bunu hak etmedim " , " ben bunu hak edecek ne yaptım " diye ağlayacaksın ...
Ben bunları yaşadım işte . Bir zamanlar bende hak etmemiştim...
Unuttun mu ......

****

- Gitme . Dilşa'm artık ne saklamanın nede senden gizlemenin anlamı yok . Ne zaman seni kaybedeceğimi hissettim , ne zaman senin gözlerimin önünde evlendiğini düşündüm işte o zaman artık söylemeliyim dedim . Seni kazanmadan kaybetmek istemiyorum . Dilşa ben seni seviyorum .

Söylediklerinden sonra Reber geri çekilmiş Dilşa'nın ne tepki vereceğine bakmıştı . Sevdiği kadının yanakları kızarmış utandığı belli bir şekilde kafasını eğmiş elleri de yumruk şekilde sıkılıydı . Dilşa'nın utandığı için bir şey demediğini anlamış daha fazla utanmaması için ondan bir cevap almadan odadan çıkmıştı . Biliyordu Dilşa seviyordu yengesinin ve Berze'nin bu kadar plan yapıp ikisini buluşturmalarının nedeni kesinlikle Dilşa'nın sevdiğini söylemesi ya da belli etmesiydi .

Dilşa Reber'in söylediklerinden sonra ciddi anlamda utancından donup kalmıştı . Kendisi bile yanaklarının kızardığını hissettiği sıcaklıktan anlıyordu . Ellerini yumruk yapıp bayılmamak için kendini kasmış Reber'e ise bir cevap vermeye kesinlikle hazır değildi . Tamam cevabı evet ti bende seni seviyorumdu ama o kadar utanmıştı ki bırakın konuşmayı kafasını kaldırıp Reber'e bakamamıştı bile . Onun çıkması ile çığlık atmamak için kendini zor tutmuş olduğu yerde durmadan koşarak odadan çıkıp kendi odasına gitmiş yatağa oturup yastığı eliyle ağzına kapatıp atamadığı çığlığı o şekilde atmıştı . O kadar mutluyduki içi içine sığmıyordu . Yengesiyle Berze'nin odasına gelmesiyle olanları onlarada anlatmış iyi bir durum değerlendirmesi yaptıktan sonra onların yanından ayrıldıktan sonra yatağına yatıp resmen küçük çocuklar gibi Reber'le evlenmenin hayallerini kurarak uyumuştu .
Sabah olduğunda Dilşa erkenden uyanmış Reber'le konuşmak için değilde onu sevdiğini bilmesini istediği için yazdığı sadece seni seviyorum yazan notu alıp Reber'in odasının önüne gelip her gün biri uyandırmasa asla uyanmayan Reber'i o uyandırmazdı ama kardeşi Berdan yada Roza uyandırırdı . Bugün daha kimse kalmadığına göre ve daha sahurada kalkmak için erken olduğundan Reber'in odasına girip notu bırakıp çıkabilirdi . Şuan bu cesareti nerden aldığını bilmiyordu ama yapacaktı . Reber zaten çok ağır uyuyordu odasına birinin girdiğini baya kulağının dibinde bağırmadıkça anlamaz dı . Onun için de Dilşa odaya yinede işini tehlikeye sokmadan yavaşça girmişti . Kapıyı açtığında yatakta uyuyan Reber'e fazla bakmadan notu yatağının yanındaki çekmecenin üstüne daye nin olduğu fotoğrafın önüne bırakmıştı . Reber'e tekrar baktığında yorganı attığını görmüştü üstünü yavaşça örtüp daha fazla heyecanı kaldıramayacağını anlayınca hızlıca odadan çıkmıştı .

Reber ise yarin oruç tutacağı için sahurda kalmayacağını bildigi için sahura kadar oturup sahur yaptıktan sonra öğlene kadar uyumayı planlamıştı ama işe gitmek için kaldıracaklarını da biliyordu ama umursamıyordu . Umursayacağı daha önemli bir konu vardı . Dilşa'yla olan konuşmalarını düşünmeye başlamıştı ki odasının kapısının yavaşça aralandığını fark etti . İçeri Dilşa'nın girdiğini görmesiyle hemen gözünü kapayıp ne yapmak için geldiyse onu utanmadan yapmasına izin vermişti . Dilşa'nın ilk yanındaki çekmecede bir şeyler yaptığını yaptığı az da olsa sesten anlamıştı . Orda işinin bittiğini ve gidecegini anlamıştı ki Dilşa'nın üstünü örtmesiyle kendi kendine bir kez daha bu kadar güzel kalpli bir kadını sevdim diye şükretmişti . Dilşa'nın odadan çıktığını ise duyduğu kapı sesiyle anlamıştı . Hemen kalkıp yanındaki çekmeceye baktığında Seni Seviyorum yazısıyla karşılamış tı . Dilşa'nın inci gibi yazısından çok özenerek yazdığını ve bunu yapmak için kendini çok cesaretlendirdiğini anlamıştı . Artık onların aşkının önünde kimse duramazdı .

KUMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin