Sonunda yeni bölüm . Valla ben heyecanla yazdım sizde heyecanla okursunuz umarım .*****
Zişan kolyenin içinde gördüğü seni seviyorum yazısıyla adeta çarpılmışa döndü uzun bir süre kolyedeki yazıya öylece baktığını fark etmesiyle gözlerini kolyeden ayırdı . Çok tuhaf geliyordu şuan Behram ona resmen seni seviyorum diye kolye almıştı . Ağladığını ise sonradan anladı tamamen mutluluk göz yaşlarıydı . Seviyorum yazıyordu seviyorum bunu Behram'dan duymayı o kadar çok hayel etmişti ki ama şuan ondan duymasada bir şekilde söylemişti işte . Resmen rüya da gibiydi . Bu his harikaydı . Şuan aşkına karşılık bulmuştu ve şuan resmen hem seviyo hem de seviliyordu . Gün geçtikçe imkansız gibi gelsede şuan o kadar mutluyduki ağlarken gülüyordu . Behram'la konuşması lazımdı . Evden çıkmadığını umarak hemen hazırlanıp aşşağıya indi . Ortalıkta kimseyi göremeyince mutfağa girdi . Mutfakta Roza'yı görmesiyle onun yanına gitti .
- Rojbaş Roza
- Rojbaş hanımım
- Roza valla bıktım . Bidaha hanımım dersen konuşma bile benle .
- Zişan abla yeminle alışkanlık yüzünden demem bidaha söz .
- Tamam Roza tamam ben sana ne diyecektim nereye geldi konu . Behram ağayı gördün mü ?
- Çalışma odasındaydı han.. abla .
- Sağol Roza
Zişan Roza'nın yanından ayrılmasıyla Behram'la konuşmak için onun çalışma odasının önüne geldi . Kapıyı vurup gel sesini bekledi . Behram gel dediğinde . Kapıyı açıp odaya girdi .
Behram'ın masa da oturduğunu gördüğünde ses etmeden masanın karşısına geçti . Behram'ın başını kaldırıp kendisine bakmasıylada konuşmaya başladı .
- Ağam ben hediyen için teşekkür ederim .
- Önemi yok
- Bende
- Ne
- Bende ağam kolyedeki yazı diyorum bende .
- Ne saçmalıyorsun ne yazıyomuş kolyede .
Zişan Behram'dan beklemediği tepkiyle önce bir durkladı . Ardındanda kolyede ne yazdığını bimediğini aklına bile getirmedi . Sedece kendi ağzından seviyorum demesini istediğini düşündü .
- Seni ... seviyorum .
Behram Zişan'ın söylediği iki kelimeyle sinirleri hemen tavan yapmıştı . Bu kadına bu güven nerden geliyordu . Elini o anki hırsla anında masaya vurup ayağa kalktı .
- O adamı dövmekten perişan edicem bir kolye yap dedim ben . Oda Ezma'ya anlayıp önceden yaptıklarına benzer bir şey yapmıştır . Ver bana onu .
Zişan Behram'ın söyledikleriyle ne yaptığının farkına varmıştı . Behram'a sevdiği söylemişti . Şuan kendine inanamıyordu ama Behram'ın kolyeyi geri isteyip onun söylediğini yok sayması ise yıkıp geçmişti .
- Ta... Tamam
- Ayrıca sen bende dedin değilmi . Lan sen ne saçmalıyorsun ben de ne saçmaladı bu diyorum . Sen benimi seviyosun . Sen ne iğrenç bir kadınsın başkasını seven bir adamı seviyosun . Senin sevgini napıyım lan ben önce bir kendine bak sonra bana bak bi kere yakışmıyosun bana paran olmasına rağmen şu üstündeki kıyafet bile annemin verdiği belli olur cinsden daha sen nasıl kadın olacağını bilmuyorsun . Senin sevgini istemiyorum anladınmı . Bu beni küçültür . Sen beni sevmeye bile layık değilsin. Sen benim güzümde hiçsin .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMA
General FictionGerçekten bir töre hikayesi okumak isterseniz buyrun . Töre , Berdel , Kuma Mardin'in topraklarında hepsine yer vardı da . Aşkı için savaşanlara yer varmıydı.