Özlemek

16.8K 524 208
                                    

Önce uzun uzun anlatır kendini kadın erkeğine.
Saatlerce konuşur çırpınır anlaşılmak için .
Çünkü bir kadın konuşabildiği sürece verdiği mesaj şudur , " Benim hala umudum var " .
Sonra göz yaşlarını ekler sözlerinin arasına kadın .
Animal kadar şevkatede ihtiyacı vardır .
Kulak vermek kadar omuz vermekte düşer erkeğe .
Aksi halde , bir süre sonra dudaklarını kelimelere ve gözlerini de , göz yaşlarına kapatır kadın .
Iste bu durum , kadını bir karar verdiğini gösterir .
Kadının susması ;
Ayrılık sonrasındaki hayatı için plan yapma aşamasıdır .
İşte o anda kadının hiç kimseye ihtiyacı yoktur , toparlanması için gereken ZAMANın dışında .

********

Behram Bedirhan'ın karısıyla olan konuşmasına hiç karışmadan Bedirhan'ı sırtından tuttuğu gibi tamamen kendine çevirmiş daha tepki veremesine izin vermeden kafa atmasıyla yeri boylamıştı . Yerde de üstüne çıkıp yumruklarını ardı ardına atmaya başlamıştı. Artık Bedirhan'a karşı olan sabrı tamamen taşmıştı. Kız kardeşiyle evlenmenin ya da şuan ki tutumunun tamamen Zişan'a yakın olmak için yaptığı açıkça ortadaydı. Kolundan tutulduğunu hissediyordu ve kim olduğuna bile bakmadan elini kurtarmak için sertçe savuşturmasının ardından daha sert bir şekilde tutulmuş ve geriye çekilmişti . Çekenlere direnerek Bedirhan'ın üstüne gitmeye çalışıyordu .

- Bırakın lan beni . Sen artık haddini aştın Bedirhan ağa arkanı kolla çekeceğin var benden . Duyuyomusun lan it . Bırakın lan sizde gelsene lan buraya sikicem belanı.

Bedirhan'ı tutanlar çekip götürmüş zaten ne konuşmaya nede kalmaya hali kalmamıştı ama içinden ettiği yeminlerin hepsi intikamla alakalıydı. Bu yaptığının bedelini çok ağır ödetecekti. Pişman edecekti . Kendine yemin etmişti bu yaptığı yanına kar kalmayacaktı .

Zişan Berze ve Ezma kalabalık dağıldıktan sonra Behram'ın sakinleşmesini dinlenme alanında oturarak beklemişler Behram sakinleştiğinde ise hepsine yürüyün arabaya diyip önden gitmeye başlamıştı . Arabaya geldiğinde diğerlerinin arkada kaldığını fark etmesiyle . Sertçe onlara doğru bağırmıştı .

- Neyi bekliyorsunuz hızlı olun .

Berze iki yengesinin arasında konuşmaya başlamıştı .

- Kesinlikle eve gittiğimizde yada arabada fırça yiyeceğiz . Hayır yani manyak adam yanımıza geldiyse bizim yapacağımız ne olabilir ki değilmi yengelerim haksızmıyım .

Zişan Berze'nin konuşmasına cevap verecekti ki Behram'ın bağırmasıyla konuşmamış hızlıca arabaya doğru yürümeye başlamışlardı . Hepsi arabaya bindiklerinde Behram hiç konuşmadan arabayı çalıştırıp hızlıca hareket etmişti .

Konağa geldiklerinde Behram onların inmesini beklemiş ve indiklerinde hiç beklemeden arabayı hareket ettirmişti . Hırsını birinden almadan önce hemen yerine gitmeydi . Zişan'a kurduğu tuzağın cezasını çekiyordu ve şimdi kurtulması gereken büyük bi bela vardı . Bedirhan kendisinden intikam almadan bu işin peşini bırakmayacak gibi duruyordu ve Behram sürekli kime ne yapacağını onun nerden kendini vuracağını beklemeyecekti . Bu gün bu sorun çözülecekti ama önce öfkesini atması lazımdı .

Dövüş salonundan içeri girerken bir an önce kum torbasıyla tanışmak istiyordu . Hızlıca kendi dolabından kıyafetlerini alıp salona geçmişti . Kum torbasının yanına geldiğindeyse hiç beklemeden yumruk atmaya başlamıştı . Siniri birazda kendineydi . Tamam Bedirhan'a karşı öfkeliydi ama onun yanında Ezma'da hiç bu şekilde hissetmediği kıskançlık duygusunu hissediyordu . Zişan'a karşı bir şey hissetmek onu sinirlendiriyor sürekli gözünün önüne Ezma geliyor ona ihanet etmiş gibi hissediyordu ama hissettiklerinin önüne geçemiyordu. Önce o çocuğun annesi ve karısıydı . Çocuk haberini aldıktan sonra Zişan'la sadece aynı odada kalan yabancılar gibi bir kaç kelimeden fazla konuşmadan uyuyorlardı . Kendini kandıracak değildi onunla birlikte olmayı özlemişti . Bu duygu kendinden tiksinmesine neden oluyordu sadece bedenini özlediğini düşündüğünde ise gerçektende böyle olduğunu anladı ve o an vurmayı kesti . Zişan'a karşı değil onun bedenine karşı bi zaafı vardı . Sonuçta karısıydı istediği an onunla birlikte olabilirdi ve bu çok geç olmayacağa benziyordu .

KUMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin