Hediye

18.3K 583 80
                                    

Sevmek günah galiba , baksana birini sevdikten sonra , adeta bir günah işlemiş gibi cezandırılıyoruz . Oysa yalnızca tertemiz sevmiştin . Bu acılar da neden ?
Neden bu geceleri uykusuz kalıp ağlamalar , bir şarkıya bir fotoğrafa takılıp kalmalar ?
Eğer severek büyük bir günah işlediysem , bunun bedelini yaşarken ödemek , ağlamak , acı çekmek istemiyorum , hepsi bu ...

Yeni bölüm karşınızda canlarım düşencelerinizi yoruma yazın lütfen .

****

Behram o gün daha Zişan'la evlenmeden önce yakın arkadaşlarından Bedirhan'la buluşmak için konaktan ayrılmıştı . Arkadaşı ona çok önemli bir konu hakkında demişti ama ne olduğunu ısrarlarına rağmen söylememişti . Oda hızlıca buluşacakları tepeye doğru gitmeye başlamıştı .

Bedirhan Behram'ı beklerken ona söyleceklerini bininci kez tekrar ediyordu . O Zişan'ı seviyordu . Küçükken sevmeye başlamıştı . On yada on bir yaşında . O zamandan beri Zişan'la evlenmenin tanışmanın yollarını aramıştı ama hiç bir zaman cesaret edipte Zişan'a yaklaşamamıştı . Şimdi ise elinden uçup gitmişti . Evleniyordu , artık onun için imkansız gibi olsada asıl şimdi ona ulaşabilirdi . Behram yakın arkadaşıydı ona hep bir kız olarak Zişan'dan çok söz etmişti . Şimdi o kızın Zişan olduğunu söyleyecekti tabi bir şeyler de anlatacaktı . Behram'ı biraz tanıyosa zaten böyle bir durumda Zişan'la evlensede mutlu olamazdı . Karşısından Behram'ın geldiğini görmesiyle kendine çeki düzen verdi . Yalan söylerken açık vermek istemiyordu .

- Hoşgeldin

- Hoşbuldum da kardeşim niye çağırdın sen beni buraya .

- Hani ben hep bir kızdan söz ediyordum seviyorum aşığım diye .

- Evet noldu .

- O kız bu gün evleniyor . Hemde en kötü şekilde hem kuma olacak hem de en yakın arkadaşım , kardeşimle evlenecek .

Behram duyduklarıyla hemen o kızın Zişan olduğunu anlamıştı . Zaten bu kıza olan öfkesi onu bitirirken şimdi bin kat daha öfkeliydi .

- Biliyomusun Zişan'la ilgili sana anlatmadıklarımda var . Onunla biz aslında bir kaç kez buluştuk ama sen bunları yanlış anlayıp hemen evlen felan dersin diye sana söylemedim . Hatta biliyormusun yakın bir zaman önce bir gece buluştuğumuzda oda bana beni sevdiğini söyledi . O gece hayatımın en güzel gecesiydi Zişan'ın hem kalbine hem de bedenine sahip olmuştum . Zişan o gece benimle birlikte oldu . O artık benim . Bırak onu . Bunları söyle bütün ağalara , benim olanı bana geri ver .

Behram duyduklarından sonra karşısında üzgün hatta ağlamak üzere olan arkadaşına bir nebze bile acımadı . Bir kızla evlenmeden bir şeyler yaşamış ve bundan gurur duyarak anlatmıştı . İmkansız okduğu halde ondan Zişan'ı vermesini istiyordu . Arkadaşının suratına iğenerek bakıp ardından yumruk yaptığı elini suratına geçirdi . İçindeki öfkeyi dindirene kadar dövdü ardındanda ordan ayrıldı . O an arkadaşının yalan söylediğini düşünmedi bile . Aklında plan yaptı ve bunu uygulamak için arabayı konağa doğru sürdü . Şimdi Zişan'ı Bedirhan'ın söylediklerini bütün ahaliye yayıp kapı dışarı edebilirdi ama daha kötüsünü yapacaktı sonuçta evlenecekti değil mi ? O zaman ona göre davranacaktı Bedirhan'dan duyduklarını söylemeyecekti . Söylerse Bedirhan'la Zişan'ı evlendirirlerdi ve şuan o ikisine böyle bir iyilik yapıp kavuşmalarını sağlamayacaktı . Hiçbir şey bilmiyor gibi yapacaktı . O kızla evlenip bir gece geçirecekti ve kız olmadığı ortaya çıkınca geldiği gibi herşeyiyle onu babasının evine geri postalayacaktı . Gerisi o kıza kalmış . Babası Zişan'ı affetmez diye düşünüyordu . Affetsede artık adı çıkacaktı ve Bedirhan'la evlendirmek isteyeceklerdi ama Bedirhan'ın babası Mirhan ağayı birazcık tanıyorsa asla adı çıkmış ve evlenmiş başkasının olmuş bir kızla oğlu yaptım desede evlendirmezdi . Yani hiç bir çıkışları yoktu . Aklına Agir ağanın Zişan'ı affetmediğinde ne yapabileceği geldi . Öldürürse ne düşünecekti . Aslında kalbi acımazdı bile çünkü böyle bir rezillik yapan bir insan zaten ölümü hak etmiştir .

KUMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin