Acımasız

17.7K 475 368
                                    

İste karşınızdayım vote ve yorum yapmayı unutmayın canlar.

********

Behram aşağıdan bağıran babasının sesiyle derin uykusundan uyanmıştı . Yataktan kalktığı gibi de hemen aşağıya inmişti. Yaşı ne kadar ilerlesede babasına olan saygı ve sevgiside öyle ilerliyordu . Kendisini çıkacak kavgaya hazırlarken bir yandan da merdivenlerden iniyordu .
Babasının yanına geçip karşısına oturduğunda  Dijvar ağa oturduğu çardaktan kalkmış konağa yeniden girip alt kattaki misafir odasına girmişti. Behram'da yukarıda oturan Berdan ve Reber'i çağırıp odaya girmişti. Kardeşiyle araları hala bozuktu ama bu konu çok daha fazla önemliydi. Ne olacaksa bunu onlar da bilecekti . Iki kardeşin gelmesiyle Reber kapıyı kapatmış odaya girmişti .

Sabah odasında Berze'yi yıkılmış olarak gören  daye Gulan ne olduğunu sormuş ve öğrendiklerini bir çıkar yol bul diyerek Dijvar ağaya anlatmıştı . Kızı sadece abisinin onu Ferhad'la evlendireceğini söylemiş ne kadar nedenini sorsada anlatmamıştı. Daye Gulan'da zaten fazla üstüne gitmemişti.

Dijvar ağa arkasındaki oğluna yavaşça yüzünü dönüp konuşmaya başlamıştı. Artık yaptıkları yenilir yutulur şeyler değildi.

- Behram sen ne yapmaya çalışıyorsun . Reber'le kavga ediyorsun , karınla kavga ediyorsun.  Hadi hepsini görmezden geldim . Kendi aralarında hallederler dedim ama bu son yaptığın bardağı taşıran son damla oldu . Sen nasıl benim kızımla o şerefsizi evlendirmek istersin . Neler olduğunu unuttunmu . Anlamıyorum lan senin o olaylardaki kinini , öfkeni biliyorum. Şimdi ne oldu lan niye değiştin böyle birden . Susma Behram elimden bi kaza çıkacak şimdi söyle niye lan .

Behram her ne kadar kimseye söylemeyeceğim desede artık söylemesi gerektiğinin farkındaydı. Her şeyi açıkça babasına anlattı.

- Berze'nin mezarlığa gittiği gün Ferhad onu kaçırdı. Berze bayıldıktan sonra onu arabasına taşımış...

Bunu nasıl söyleyeceğini bilmediği için öfkeyle yutkunup devam etti .

- Orda ikisinin uygunsuz fotoğraflarını çekmiş. Gerçekten çok utanç verici fotoğraflar diyip telefonuna attığı fotoğrafları odadakilere gösterdi. Bana kardeşini seviyorum . Bırak mutlu olalım dedi . Onun tehditlerine asla boyun eğmezdim ama bu öğrenilirse , Ferhad resimleri dağıtırsa Berze dayanamaz. Hayatı biter. En azından o adamı sevmesede bir yuvası olur. Çocuklarıyla mutlu olur. Baba ben başka çıkar yol bulamadım. Varsa sen söyle onu yapayım. Ben bunu yapmayı çokmu istiyorum sanıyorsunuz.

Dijvar ağa duyduklarıyla öfkeden kıp kırmızı oldu. Kızına böyle iğrenç bir şeyi nasıl yapardı. O adamı öldürmek istiyordu ama Behram'ın dedikleri doğruydu. Yapacak hiçbir şeyleri yoktu. Elleri kolları bağlıydı. Kızlarını o şerefsiz adamla evlendirmek zorundaydılar. Elinden birşeyin gelmemesinin öfkesiyle yanındaki masayı öfkeyle yere devirdi. Hırsla bağırması ve masanın üzerindeki süslerin yere düşmesinden çıkan sesi bütün konak duymuştu. Reber hemen babasının yanına gidip onu tutmuştu. Berdan ise hayatında ilk kez bu kadar öfkeliydi bu adam bu işten bu kadar kolay kurtulamayacaktı. O an aklına bir fikir geldi. Odadan tek kelime söylemeyip hemen çıktı. Konağın ortasında herkezin duyacağı şekilde bağırarak konuşmuş ve hızla konaktan çıkmıştı.

- O adama kardeşimi bu kadar kolay vermem. Bizim canımız yanıyorsa onunda yanacak. Kıza kız...

Kardeşine karşılık o adamın kardeşini  alacaktı. Kılıç konağına geldiğinde aynı şekilde arabadan inip kapıyı hırsla çalmıştı. Açılan kapıdan içeri girer girmez Ferhad ağa diye bağırmaya başlamıştı. Kapaktaki herkez dışarı çıkarken Ferhad hemen Berdan'ın yanına gitmişti. Daha ne olduğunu sormadan Berdan'ın konuşmasıyla şok geçirmişti. Plan yaparken sonucunun bu şekilde olacağını hiç düşünmemişti.

KUMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin