Yeni bölümle karşınızdayım hadi bakalım ...*******
Karşısında duran adama öylece baka kaldı . Berze'nin aklından o an asla unutmadığı gün tekrardan geçiyor ona olan siniri öfkesi sınır tanımıyordu . Dilşa'nın kendi omzuna hafif dokunmasıyla karşısındaki adama daha fazla bakmadan hemen zaten ayakta olduğu için Ferhad'ın olduğu tarafın tam tersine gitmeye başladı . Dilşa'da arkasından geliyordu . Bu adamın yanından hemen uzaklaşmalıydı yoksa sinirle onunla konuşmak gibi büyük bir hata yapabilirdi . Hızlı yürürken arkasından Dilşa'nın bağırmasıyla durdu çoktan alışveriş merkezinden çıkmış korumaları ve arabanın olduğu park yeri olmadığı için koymak zorunda kaldıkları ara sokağa ilerliyordu ama Dilşa'nın acı dolu bağırması onu durdurmuştu . Az gerisinde Ferhad Dilşa'nın kolunu tutmuş kendisine doğru bakıyordu . Ferhad'dan ona hiç beklemediği sakinlikte tek cümle duymuştu .
- Buraya gel konuşacağız .
Berze Dilşa'nın onun yanında daha fazla kalmasını istemediği için hızlı bir şekilde yanlarına gitmişti . Ferhad Berze yanına geldiğinde Dilşa'yı bırakmış . Ona defol git diyip Berze'ye dönmüştü . Berze'de köşede bekle diyip kuzeninin uzaklaştırmıştı . Onun bu olanlardan zarar görmesini istemiyordu .
- Berze
Ferhad Berze'nin sadece adını söyleyip susmuştu o kadar özlemişti ki . Şimdi sıkıca sarılmak istiyordu ama zamanı vardı istediği her an sarılabileceği günlerde olacaktı . Sesi onun bile beklemediği şekilde özlem dolu çıkmıştı . Bunu Berze'de fark etmişti .
Ferhad , çok değişmemişti hala çok yakışıklıydı o zamanlar az az olan sakalları şimdi yüzünü çok daha iyi kapalamış tı . Eskiden de kalıplı olan vücudu şuan çok daha iyi olmuş uzun boylu dışarıdanda belli olan kasları onu daha yakışıklı kılmıştı .
Berze çok değişmişti güzelliğine güzellik katmıştı önceden boyuna göre hafif kiloluyken şimdi hem boyu azda olsa uzamış hemde incecik fiziğiyle mükemmel olmuştu . Çıkık elmacık kemikleri onu çok daha güzel kılmıştı.
İki gençte birbirlerini bu şekilde incelerken ilk konuşan Berze olmuştu .
- Konuş .
Bu adam ona çok zara vermişti eğer biri görürse bu sefer hayatını toparlayamayacaktı .
Ferhad Berze'nin kendisine olan kızgınlığını bildiği için onun üstüne gitmeyecekti . Bu konu bugünlük çok uzamıyacaktı .
- Berze , sevdiğim , her şeyim geri geldim seni bir daha bırakmıyacağım . Çok özledim seni nefesim .
Berze karşısındaki adama sadece baktı dediği söylediği hiç bir şey onu etkilemiyordu . Nefreti yıllar içinde azalmak yerine her gözünü açtığı gün daha da artmıştı . Şimdide karşıdan biri baksa yüzündeki nefreti net bi şekilde görebilir di . Ferhad'da bu nefreti görüyordu ama Berze'nin kendisine olan sevgisinide biliyordu sevmeseydi yıllar boyunca böyle nefret edemezdi . Onlar bu şekilde konuşmadan dururken yağmur tüm hızıyla yağmaya başlamış Mardin'in kızgın toprakları yağmurla iki dakika bile olsa kokusu her yeri sarmıştı . Berze karşındaki adamla daha fazla yan yana durmak istemediği için ona son kez bakıp bu yağmurda ne hissediyorsa söylemeye başladı yağan yağmur Berze'nin ağladığını gizlemeye çalışır gibiydi .
- Biliyormusun hani dedin ya nefesim diye insan nefesim dediğine bunu yaparmı . Sen geçen yıllarda nefesini tam alırken ben hep yarım aldım . Sen benim hayatımı o gün bitirdin anladınmı . O gün ben sana yalvarmıştım hatırlıyormusun beni sokağa bıraktığın an o anda benim için artık hayatım bitmişti . Ayaklarım çıplak üstüm eteğim yırtık o sokaklardan geçmek yerine ölmek istedim ben ölmek . Sen bana öyle bi leke sürdünki yıllardır ufacık bir yerini bile temizleyemedim . Sen kendini ölümden kurtardın ama beni ölümün içine attın . Seviyorum diyosun ya böyle sevgi olmaz seven sevdiğinin saçının teline bile zarar gelmesine dayanamaz . Ben her gözümü açtığım güne senden nefret ederek başlıyorum . Bırak artık beni azcık seviyorsan artık zarar verme . Dayanacak gücüm kalmadı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMA
General FictionGerçekten bir töre hikayesi okumak isterseniz buyrun . Töre , Berdel , Kuma Mardin'in topraklarında hepsine yer vardı da . Aşkı için savaşanlara yer varmıydı.