Multideki kapak için theangelwings303 çok tesekkürler .
*********
Bu bölüme sınır koymaya karar verdim . Bu bölüme 35 yorum ve 150 vote geldiğinde yeni bölüm gelecek .
*****
Hissettiği tek gerçek annelik duygusuydu . Başka bir duygu beslemiyordu . Onu berdele kurban eden bilerek isteyerek kuma olarak veren babasına , annesine ya da sonuçlarının ne olduğunu bilemesine rağmen sevdiği kızı kaçıran abisine ya da bütün bu olanlara sessiz kalan Şiyar abisine ve gelin geldiği konakta kocasının ona vurduğunu canını yaktığını bilmesine rağmen yardım etmeyen konaktakilere ya da onu hiç acımadan aşşağılayan , bağıran , vuran adama karşı artık güçlü kalacaktı . Kimse Zişan'ı umursamıyorsa artık oda öyle davranacaktı . O artık bir anneydi . Çocuğunu düşünecekti . Ezilen bir anne değil güçlü yıkılmaz bir anne olacaktı . Kararları netti bu zamana kadar hekese içinden geldiği gibi davranmış kırmamak için kırılmıştı ama artık öyle olmayacaktı . Kim ona nasıl gidiyosa Zişan'da öyle gidecekti . Artık sondu bu son yaşadığı son noktaydı . Çocuğunu kaybetme riski vardı ve Zişan çocuğunun sağlıklı olması yaşaması arkasında güçlü bir anne görmesi için her şeyi yapacaktı . çoğu kez şiddet görmüştü . Babası ona çocukken çok tokat atmıştı , dövmüştü ama gençliğinde abileri onu korumuştu şimdi ise ilk kez babası dışında bir erkekten şiddet görmüştü . Kaldıramıyordu , sinirliydi herkese ama en çokta kendine Behram'a kendisine böyle davranma hakkını o vermişti . Şuan ise artık bundan vazgeçmişti . Sabah erken kalkacağı için uyumaya karar verdi . Behram'la o günden beri bir kere bile konuşmamıştı . Karşılaştıklarında ise Zişan yüzüne bile bakmadan başı dik bir şekilde yanından geçiyordu . Behram'ın kendisine baktığını hissediyordu Berze'de baktığını söylemişti ama Zişan bir kere bile Behram'a bakmamıştı .
Sabah olduğunda Zişan odasından hazırlanıp çıktı . Biraz geç kalmıştı ama çok fazla değildi . Mutfağa girdiğinde burnuna gelen haşlanmış yumurta kokusuyla midesinin bulandığını hissetmeye başladı bu bulantı arada oluyordu onun için üstelemeyip mutfaktaki Roza ve Rojan'a günaydın diyip ocağın başına geçti . Tavadaki domatesi karıştırmaya başlamıştı ki midesinin ağzına gelmesiyle hemen elini ağzına kapatıp banyoya doğru koşmaya başlamıştı . İkinci katta ona en yakın olan misafir banyosuna girmesiyle kolazete eğilip kusmaya başlaması bir olmuştu . Arkasından birinin saçlarını tutup kendine düşmesin diye verdiği desteğe ise şuan çok ihtiyacı vardı . Kusması bittiğinde fisona basmış . Hiç etrafına bakmadan elini yüzünü yıkamamış .İndirmiş oldugu kolazetin kapağına oturmuştu . Karşısında ona yardım edene baktığında ise Behram'ı görmeyi hiç beklemiyordu . Onu görmesiyle oturduğu yerden kalktı fakat başının dönmesiyle yere düşeceğini hissetti ama belinden Behram'ın tutmasıyla ve hızlı bir haraketle kucağına alıp odaya taşımasıyla yatağa bırakması bir olmuştu Zişan hemen Behram'ı uyardı .
- Sakın bana bir daha dokunma .
Zişan'ın sesi o kendine bile yabancı gelmişti öyle bir şekilde konuşmuştuki sesi buz gibiydi . Beklemeden sözünün devamını getirdi .
- Ölsem bile .
Zişan tepkisin de sonuna kadar haklı olduğunu düşünüyordu ama Behram kendisine kızgın olduğu için bağırdığını düşünmüştü .
- Önce o sesini kıs benle öyle konuş ...
Zişan Behram'ın ne söyleyeceğini gram merak etmemiş sözünü hızla kesip . Cevap vermişti .
- Konuşmazsam nolur . Yinemi aşşağılarsın , döversin ha naparsın .
Zişan şuanki durumda böyle bir tepkinin saçma olduğunu biliyordu ama içinde tuttuğu o kadar şey vardı ki artık tutamıyordu kendini .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMA
General FictionGerçekten bir töre hikayesi okumak isterseniz buyrun . Töre , Berdel , Kuma Mardin'in topraklarında hepsine yer vardı da . Aşkı için savaşanlara yer varmıydı.