ÖZÜR DİLİYORUM

12.8K 335 59
                                    

Zişan akşam olduğunda yine uyuyamamıştı. Zaten artık bebeği ona çok fazla uyku uyutmuyordu. Günleri kalmıştı oğlunun. Odasının kapısının açılmasıyla daha yeni uyandığı için uykulu gözlerle o tarafa baktı. Gelen Behram'dı onu görmesiyle kafasını çevirmiş arkasını dönmüştü. Belliki bişey almaya gelmişti.

- Zişan artık konuşmalıyız.

Ne yani şimdimi zamanıydı. Gece yarısında ne konuşacaktı merak ediyordu.

- Zişan ben o günkü tartışmada sadece sinirliydim.

Ne yani o dediklerini bunamı bağlayacaklardı. Çocuğuna piç kendine oruspu demiş bu adam kendini böylemi savunuyordu.

- Yani Behram ne demek istiyorsun. Çok yorgunum yatıcam.

Artık böyleydi. Ona yakın davranmayacak veya üzülmeyecekti. Yorgundu ve tek düşündüğü bebeğiydi.

- Zişan bak ben o zaman zaten biliyordum senin masum olduğunu ama bi anlık öfkeyle dedim dediklerimi yemin ederim. Ben sadece sana artık bu yaptığını bitir demek için geldim çünkü bebeğimiz doğacak ve ben onu karnındayken hiç hissetmedim. Sadece bir kere Zişan başka bişey demiyeceğim , yada istemeyeceğim.

Zişan düşünmedi bile karşısında bebeğinin yanında olmak isteyen adam bebeği karnındayken düşünmeden piç demişti. O daha özür dilemeyi bile bilmiyordu. Sadede Zişan'dan yine bişeyler istiyordu.

- Hayır.

Kısacaktı cevabı. Açıklama yoktu. Karşısındaki adamla konuşmak dahi istemiyordu. O her hatasında yıkıp döküyor ve sadece sinirliydim diyordu. Hak etmiyorudu.

- Zişan fazla uzatıyosun. O senin bebeğin değil sadece benimde bebeğim ve sen bunu unutmazsan iyi olur.

Zişan kendine çok şaşırıyordu. Ilk zamanlarda yaşamış olsa bu anı izin verirdi ama artık aklı başındaydı. Kalni ne derse desin onu dinlemeyecekti. Yapacağı herşey bebeği için olacaktı.

- Evet sen onun babasısın ama onu koruyan sen değil benim. Onun için her şeyi yapan sen değilsin benim ve sen şimdi yaptığın hatanın bile farkında olmadan benimle konuşuyosun. Uzak dur Behram, görmüyormusun geçtiğin her yere acı veriyosun ve ben artık yoruldum. Lütfen artık dur.

Direnemiyordu bu adamdan nefret etsede yıllardan beri aşık olduğu adamdı. Canını yakıyordu. Kalbin avuçlarımın içinde der gibiydi istedi zaman kanatıyordu.

####

Yeni bölümden kısa bi kesit yeni bölüm iki gün sonra karşınızda. Yazarınız sizden çok çok özür diliyor ama kuru bir özür değil her hafta bölüm gelcek ve bu haftaki bölüm istediğiniz gibi up uzun çok çok öpüyorum sizi canlarım...

KUMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin