Ahojky! Udělala jsem menší změnu, tak doufám, že to bude lepší:)
Polomrtvá dobíhám do práce a zastavím se u vrátnice hodně luxusního domu v centru Londýna. "Dobré ráno" zasměje se mi Mia a pustí mě dovnitř. "Haha.. Dobré" pozdravím ironicky, ale i tak se na ní usměju. Pracuju s hodně dobrýma lidma, kteří jsou i normální, takže se s nimi dá bavit. Pak jsou tu, ale maskérky a ty si nikdy nepřejte potkat. Jen kolem nich projdete a ony už vás pomlouvají. Naštěstí je tu víc těch normálních lidí. Právě přijíždí prosklený výtah a v něm.. To snad ne! Všechny maskérky z patra se asi rozhodli jít lézt do prdele modelům, který mají právě focení spodního prádla. Otevřou se dveře, ale ony si ještě šuškají a něčemu se smějí. "Můžete laskavě uhnout?!" zavrčím výhružně. Opovrhovačně mě sjedou pohledem a i s těma svejma prdelema se vyvalí z výtahu. Úlevně si oddechnu a nastoupím.
"Dobrý ráno Kylie" pozdravím šéfovu asistentku, když kolem ní procházím k mému stolu u okna. "Dobré Anne, až to všechno uděláš máš jít za Johnem" usměje se povzbudivě. Hodím si věci na stůl a jdu si pro svou dnešní práci. "Dneska fotíš pánské spodní prádlo" mrkne na mě můj gay kolega Will. "Nefotí už je náhodou Josh?" zarazím se. Kam by jinam šly slepice (maskérky)? "Říkal, že někam musí, tak to máš za něj vzít" povzdechnu si, vezmu foťák a jedu zase dolů fotit namachrovaný umělý svaly.
Není nic horšího než fotit spodní prádlo! Ještě u chlapů. Furt se o mě otírají těma svejma párátkama, nebo mi do kapsy strkají papírky se svými čísly. "Přestaňte se u mě motat!!" křiknu po nich. "Ale kočička vystrkuje drápky" skousne si ret ten nejúchylnější ze všech Lucas. "Ty drápky jsou asi 10 krát delší než tvoje péro tak koukej sklapnout" ostatní modelové se začnou řehtat jako paka a Lucas mě vraždí pohledem. Potom už si na mě nikdo nedovolil ani promluvit, takže jsem v klidu odfotila a vrátila se zpět do kanclu.
"Cože si mu řekla??" vyprskne smíchy Will. "Slyšel si" uchechtnu se. "Annethen ke mně!" křikne z vedlejší místnosti šéf. Líným krokem se došourám ke dveřím a zaklepu. "Dále" po pokynutí vstoupím. "Slyšel jsem co si říkala Lucasovi" změří si mě pohledem. "Fakt si ho setřela" začne se smát. On není šéf jako šéf. My máme naštěstí takového pohodáře, ale vede to tu skvěle. Je s ním sranda a občas jdeme všichni po práci na víno. "Pojď se posadit, za chvíli přijde i Catie" Nojo! Já jsem vám o ní zapomněla říct. Catie je moje nejlepší kámoška, pracuje s klukama u počítačů a většinou retušuje a upravuje. Je fakt skvělá. Ani ne za 30 sekund sedí vedle mě. "Asi si říkáte, proč jsem vás sem volal" nasadí poker face, který mu moc dlouho nevydrží. "Obě dvě jedete i s týmem na dva měsíce do Abu Dhabi, nafotit plavky pro Victoria's Secret a Lacoste" oznámí nadšeně. Civím na něj s otevřenou pusou. Náš tým dva měsíce v Abu Dhabi?! "Já jedu" řeknu s úsměvem. Catie nadšeně odkývá a šéf nám řekne víc podrobností. "Odlítáte za dva dny a ty Annethen dáš pozor na Willa, aby se zase nechtěl vyspat s náhodným gayem a nedej bože, aby tam zůstal!" zaúkoluje mě. "Rozkaz šéfe" zasalutuju a odcházím s blaženým úsměvem z kanclu...
Tak jak se vám to líbí?:) Trochu jsem se rozjela a takovéhle narážky budou asi doost často:D Jaký máte názor na Niallovo přítelkyni?:/ Mějte se krásně<3 Anne🙈
ČTEŠ
Girl With Camera-1D FF
Fanfiction2 měsíce. Tak dlouhou dobu má strávit fotografka Annethen Clark v Abu Dhabi společně se svým týmem, ve kterém jsou její nejlepší přátelé Catie a Will. Na hotelu ji čeká jedno velké překvapení, které obrátí její život na ruby.. Dívka má jako každý...