Lift

590 25 7
                                    

Doběhnu na pokoj a rovnou skočím do postele. Jsem to, ale líný člověk. Najednou mi zapípá mobil, tak se musím natáhnout až na noční stolek. No dokážete si to představit, jsem jak velryba grónská na souši... Po úspěšném pokusu dosáhnout na mobil, si konečně můžu přečíst zprávu.

Will: V půl osmý je večeře. Máme se oblíct nějak formálně:p

Rychle naťukám krátkou odpověď a pádím do koupelny. Pustím na sebe sprchu a jen tak si lebedím. Po uvážení, že jsem čistá dost, vylezu a začnu se malovat. Obyčejné kouřovky, linky a sytě rudá rtěnka. Přejdu ke kufru, ze kterého opatrně vyndám jednoduché černé šaty s rozparkem a páskem z kamínků.

 Přejdu ke kufru, ze kterého opatrně vyndám jednoduché černé šaty s rozparkem a páskem z kamínků

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nasoukám se do nich a doplním je pár doplňkama. Ještě si nakulmuju vlasy a juknu na hodinky. No nene! Já normálně stíhám! Úplně v klidu si jedu výtahem, dokud nezastaví v jiném patře než by měl. Otevřou se dveře a na chodbě stojí One Direction. Ano, One Direction! S blaženými úsměvi a boulemi v kalhotách nastoupí. "Konečně si můžeme promluvit" usměje se celkem slizce Harry. Tázavě zvednu obočí "Ty jsi ta holka z letadla a ta co nám ukopla espézetku" řekne spíš pro sebe. "Jak se jmenuješ?" zeptá se Liam. "K čemu ti to bude?" odpovím s falešným, milým úsměvem. "Já jen abych věděl, čí mám volat jméno, až budeme v tom nejlepším" mrkne Liam. Chápu co tím myslí, ale ten se plete. "No tak to jméno je úplně zbytečný ti říkat, protože my v žádným nejlepším nikdy nebudeme" ušklíbnu se. Udiveně mě všichni sjedou pohledem "Copak? Ty sis myslel, že ti skočím do postele jen kvůli tomu, že jsi Liam Payne? To ses hodně splet" naštěstí výtah právě zastavil a já můžu zmizet. Pomalu se kolem všech propletám a nezapomínám se nenápadně otřít o jejich malé kamarády. Zůstanou tam stát jako přimražení s pohledem upřeným na můj vysportovanej zadek.

"Neuvěříte koho jsem viděl!" přižene se s nadšením Will. "Koho?" je zvědavá Catie. "One Direction" rozzáří se. "Děláš si srandu??" vypískne Catie. Je stejná fanynka jako já, ale já to nedávám radši vůbec najevo. "Anne, tady je 1D!" skoro až vykřikne. "Já vím" přikývnu. "Jak to?" zarazí se oba. "Už jsme měla to potěšení, že mě srazil Harry a byli semnou ve výtahu" řeknu s šibalským úsměvem. "To si děláš prdel.. Co dělali s tebou ve výtahu?" vyzvídají hned. "Snažili, přesněji Liam, se mě dostat do postele" ušklíbnu se. Brada Willa se najednou válí v talíři s jeho špagetama. "Povedlo se mu to?" zeptá se s úsměvem Catie. "Co si o mně myslíš? Že bych se vyspala se svýma idolama, o kterých jsem měla až doteď úplně jiné představy?" odvětím naoko uraženě. "Ne, to nikdy" zasměje se..

Ahojky lidi! Dneska vážně krátký díl, ale za "chvíli" přijede moje lásenka, která má zejtra narozky a budem jí moct přivítat v 'klubu třináctek' :D Tak se mějte krásně. Anne🙈

Girl With Camera-1D FFKde žijí příběhy. Začni objevovat