Čauký! Nevěřili byste tomu, ale tady na hotelu je wifina, která šlape😱👍🏻 Takže můžu v klídku psát, ale mám zase dilema.. Já jsem v koncích😭 nebudu vás zatěžovat něčím, co se ještě nestalo a jdeme na díl😘
Překvapilo mě, že Catie takhle vybouchla. Její slova mám pořád v hlavě, nemůžu říct, že mi neublížily. Zavrtím hlavou, vezmu si kameru a vyjdu z pokoje. Už je skoro tma a já se tu toulám po pláži. Sednu si na kamenný útes, do kterého naráží přílivové vlny. Zabraná do vlastních myšlenek si nevšimnu, že tu nejsem sama. "Ahoj" lehce sebou cuknu a podívám se na rušitele mého klidu. Pohledem mě pozorují dvě ledově modré oči. "Co tu děláš?" odbydu ho. "To co ty" odpoví a zadívá se na oblohu posetou hvězdami. "Fotíš?" zbystří můj foťák. Pouze přikývnu, nemám náladu na nějaký povídání. "Nejsi moc výřečná" uchechtne se Louis. "Ty taky nejsi nějak vtipnej" prsknu. "No dovol? Já jsem nejvtipnější, nejdokonalejší a nejkrásnější člen 1D" řekne povrchně, ale je tam slyšet silná ironie. "Nevěř si tolik" ušklíbnu se a rozejdu se k moři. Hned je mi v patách. "Proč si tak tajemná?" zastaví se předemnou. "A proč ty tak otravný?" obejdu ho.
Najednou slyším z dálky volání Louisova jména. Ani se nenaděju a už je tu kompletní One Direction. "Nazdar Krásko" mrkne Niall. "Já sem vám řekla, abyste mi tak neříkali!!" zavrčím. "Notak se nevztekej... Krásko" provokuje Harrold. "Ještě jednou mi tak někdo řekne a vlastnoručně mu urvu koule a nacpu mu je do prdele!! Ve vašem případě spíš kuličky" okamžitě odstoupí o tři kroky dál. Vítězně se usměju a rozejdu se zpět do hotelu. Zastaví mi něčí ruce a já se ocitnu na něčí hrudi. Zvednu pohled a zjistím, že je to Liam. "Kam utíkáš Krásko?" skousne si ret. Moje ruka vystřelí k jeho rozkroku a použiju jeden hodně bolestivý chvat. Liam bolestivě vyjekne a já ještě přitvrdím. To už se kroutí bolestí. "Budeš mi tak říkat?" zavrčím. "N-ne" pípne. "Dobře" usměju se zákeřně a povolím stisk jeho nářadí. Úlevně si oddechne a chytí se za bolavé místo. "Ještě někdo?" rozhlédnu se po ostatních, kteří mě sledují vyděšenými pohledy, až na Louise. Ten se nadšeně usmívá. Spokojeně jdu zpět do hotelu a po cestě ještě nafotím nějaké fotky.
...
Převlečená do kraťoučkých, letních šatiček se vydávám na snídani. Zase sjíždím výtahem a opět zastavíme v patře 69. Dovnitř vstoupí Harry následovaný ostatními. "Jak ses vyspala?" zeptá se mile Niall. "Celkem fajn" usměju se. "To je poprvé, co si se mile usmála" zaraduje se. Zasměju se nad jeho roztomilostí a juknu na Liama. Pořád se drží za bolestivé místo a skučí bolestí. Možná jsem byla trochu tvrdší, ale nějak se to naučit musí. Cestou na snídani si povídáme i všem možném. "Nechceš si sednout k nám?" nabídne mi Louis, když vycházíme z výtahu. Podívám se ke stolu, kde mám sedět. Je tam Will s Catie a třema holkama.. Přeostřím a zjišťuji, že to jsou maskérky! "Ani nevíš jak ráda" nechci sedět s Catie, natož s těma slepicema. Will se na mě podívá, usměje se a poklepe na místo mezi ním a Catie. Zavrtím hlavou a radši si sednu mezi Louise a Nialla. Will vyjeveně upozorňuje Cat, která, když zjistí kde sedím zrudne. Nechápu to. "Co děláš celý den?" zeptá se Harry. "Myslím, že dneska fotím Victoria's Secret a odpoledne mám volno" usrknu si ze svého kakaa. "Ty jsi fotografka?" málem vyplivne kafe Liam. "Problém?" zvednu obočí. "Ne, jen sem tě tipoval spíš na prostitutku nebo tak" ušklíbne se. "Podle čeho si tak soudil?" zajímám se. "Podle tvého chování" mykne nevinně rameny. "Ta zrzka po nás furt kouká, kdo to je?" šeptne ke mně Niall. "Ještě včera to byla nejlepší kamarádka, nevím jak je to teď" šeptnu nazpět. Pootočím hlavu k jejich stolu. Jo, všichni na nás zírají. Proč se to musí takhle zkonit...
😑😑 neumím o 1D psát jako o největších prasatech na zemi.. Já to nedokážu😔 oni jsou tak sladký, že to ani nejde😍 Názor?
Anne🙈
ČTEŠ
Girl With Camera-1D FF
Fanfiction2 měsíce. Tak dlouhou dobu má strávit fotografka Annethen Clark v Abu Dhabi společně se svým týmem, ve kterém jsou její nejlepší přátelé Catie a Will. Na hotelu ji čeká jedno velké překvapení, které obrátí její život na ruby.. Dívka má jako každý...