Little Princess

432 15 6
                                    

Annethen's pow...

Oceán.. Nezkrotný, tajemný, neprozkoumaný oceán. Někdy chci být jako ty ryby v něm. Nikým neobjevené, žijící si svůj život, který netíží žádné problémy. Je nikdy netíží pocit zvaný láska. Neznají trápení způsobené láskou neopětovanou.

V oceánu daleko před námi spatřím pevninu Anglie. Podívám se na obrazovku iPhonu a přeskočím na další písničku..

Every night in my dreams

I see you, I feel you

That is how I know you, go on


Far across the distance

And spaces, between us

You have come to show you, go on


Near, far, wherever you are

I believe that the heart does, go on

Once more you open the door

And you're here in my heart

And my heart will go on, and on


Love can touch us one time

And last for a life time

And never let go till we're gone

Love was when I loved you

One true time, I hold to

In my life we'll always, go on


Near, far, wherever you are

I believe that the heart does, go on

Once more you open the door

And you're here in my heart

And my heart will go on and on


You're here, there's nothing I fear,

And I know that my heart will go on

We'll, stay, forever this way

You are safe in my heart

And my heart will, go on and on


"Notak, Anne. Neplakej" přitáhne si mě do objetí Will. "Hrozně to bolí" vzlyknu. "Všechno bude dobrý. Louis by nechtěl, aby si kvůli němu plakala. Prosím, přestaň, rve mi to srdce" vzpomínám si na ten večer, kdy mi to řekl Loui.


Flashback...

"Anne?" ozve se zamnou hlas bruneta, co mi nevědomě ukradl srdce. "Ahoj, Loui" přisedne si ke mně a starostlivě si mě prohlédne. "Ty si plakala?" otře mi mokré tváře. Ani nevím, že jsem brečela. "Pojď ke mně.. Děje se něco?" stáhne si mě do Boobear objetí. "Nechci, aby to skončilo" vydechnu mu do hrudi a zadržuju další slzy. "Nikdy jsem tě neviděl plakat. Prosím, přestaň, rve mi to srdce" pohladí mě po vlasech.

End of flashback...


Víc se k Willovi přitisknu a snažím se utišit své vzlyky. Líbne mě do vlasů a začne šeptat uklidňujicí slůvka. Kvůli pohledům propichujicím má záda se rozhlédnu okolo sebe. Jediný koho vidím je Catie. V jejích očích je něco jako bolest? Lítost? Ne, to se mi určitě jen zdá.

"Paní?" poklepe mi někdo na rameno. Otočím se a před sebou mám jednu malou blonďatou holčičku. "Copak princezno?" otřu si slzy z tváří a usměju se. "Asi mi k tobě spadl Freddie, pomohla bys mi ho najít?" zasměju se nad dětskou roztomilostí. "Dobře, ale jak se jmenuješ a kdo je Freddie?". "Freddie je můj medvídek a já jsem Lux" zašklebí se. Anne, uklidni se! Nemusí to být 'ta' Lux. Třeba je to jiná Lux!. Začne vyšilovat moje svědomí. Vzhluboka se nadechnu "Dobře, zkusím ti pomoct" lehce se usměju a začnu se dívat pod sedačku. Will se k nám s radostí přidal. "Tady je!" vytáhnu odněkud plyšového medvídka. "Děkujůů!" vypískne radostí. "Mám ho od srejdy Hallyho" přimáčkne si k sobě medvídka. Moje obavy se potvrdily.

"Lux, tady jsi! Hledám tě všude" přiřítí se žena s bílými vlasy. "Stratila jsem Freddieho, ale paní mi ho pomohla najít" usměje se zářivě. "Děkuju moc a omlouvám se, jestli Lux nějak obtěžovala. Mimochodem jsem Lou Taesdale" natáhne ke mně přátelsky ruku. "Nemusíte se omlouvat. Já jsem Annethen Clark" stisknu nabízenou dlaň. Chvilku jen tak mluvíme, ale pak si už musí jít sednout na svá místa. "Doufám, že se ještě někdy potkáme. Ahoj Anne" zamávají obě. "Ty máš na ně nějaký štěstí" ušklíbne se Will, ale můj vražedný pohled ho zase umlčí. Rozhodnu se, ještě si na chvíli odpočinout, než dojedeme do Londýna. A pokusit se zapomenout..

Ahojky!😊  Wattpad si ze mě už fakt dělá srandu!! Já se s tím se*u celý odpoledne a pak se mi půlka smaže! 😡Takže teď sem vážně naštvaná.. Moc by mi pomohl nějaký komentík s názorem na celé dění😌Mějte se krásně, pa😍

Anne🙈

Girl With Camera-1D FFKde žijí příběhy. Začni objevovat