Your privacy is over

388 15 5
                                    

Po překvapivě klidné noci, jsem se probudila s úsměvem na tváři. Šedá kukadla mě propíjí pohledem. Ťekají po každém kousku mého obličeje a zastaví se na rtech. "Dobré ráno, Sweety" políbí mě. "Nezajdeme někam na snídani?" cvrkne mě do nosu s šibalským úsměvem. "Do Starbucks?" navrhnu, protože mám hroznou chuť na ten čokoládový dortík. "Jak si přeješ" zvedne se z postele a začne se převlékat. Celou dobu mám dokonalý výhled na jeho tetování, svaly a zadek, který má fakt boží. "Budeš na mě takhle hladovek koukat, nebo se taky začneš převlíkat?" uchechtne se a přes tričko si natáhne černou mikinu Adidas. Zavrtím hlavou nad myšlenkami, co mi v ní běhají a jdu si najít nějaké důstojné oblečení...

"Nepoznají nás?" zeptám se pochybovačně, když vidím zakamuflované 1D. "Buď v klidu, nepoznají" mrkne na mě Harry a společně se rozejdem do nejbližšího Starbucks..
"Proč si vlastně včera šla na tu schůzku?" optá se mě Niall s plnou pusou dortu. "Za dva dny mám jedno focení s rozhovorem pro Elle" budu jen doufat, že se nezeptají koho, protože už, když sem se ptala jestli můžu být v jeho pokoji byli smutní. "Koho fotíš?" zeptá se se zájmem Liam, sakra to mi nevyšlo.. "Zayna" povzdechnu si. Loui se zakucká svým mrkvovým dortíkem* a zbytek jen civí do prázdna. "Těšíš se?" pípne Niall, proč se ptá na takovou otázku? "Jo, těším. Jsem i jeho fanynka" pousměju se. "Vážně? Odkdy?" je překvapený Harry. "Od doby, co znám vás. Zpívá skvěle, nevím proč bych ho neměla podporovat i nadále" pokrčím rameny... O Zaynovi už u snídaně nepadlo ani slovo, vlastně slova nepadala vůbec. Když se chystáme na odchod, před kavárnu se seběhne snad deset fotografů a davy fanynek. "Kurva, jak nás zase našli?" zavrčí Liam. "Zavolám Paula" vytáhne Niall mobil a volá mně neznámému Paulovi. Za pět minut se venku objeví dva velké RR. "Bude to v pořádku, neodpovídej na žádné otázky, nezastavuj se a nesmíš se mě pustit, dobře?" pohladí mě Loui po tváři a proplete si semnou prsty. Jen kývnu, vyjdeme ven, tlačíme se mezi desítkami lidí křičící své dotěrné dotazy. Fanynky křičící všechny možné nadávky na mojí osobu, se snaží dostat co nejblíž ke klukům a mně pokud možno zabít. Naskočíme do auta, které se bleskově rozjede směr vila. "Jsi v pořádku?" sesypou na mě otázky ohledně mého jak psychického tak fyzického zdraví. "Je mi fajn, jen jsem trochu zmatená" pousměju se..

V klidu dojedeme k vile. Vběhneme dovnitř a snažíme se popadnout dech. "S váma už na snídani asi nikdy nepůjdu" uchechtnu se. "Právě teď skončilo tvoje soukromí" pronese Harry. To mi bohužel došlo hned, jak jsem se s Louisem poprvé políbila. Teď je můj dosavadní život v tahu. Sedneme si na sedačku a jen tak civíme do země. "Anne, můžu se tě na něco zeptat?" podívá se na mě Liam. "Jasně, ptej se" usměju se. "V to ráno, jak si se vyspala s Harrym a já řekl něco, co jsem neměl si říkala, že žiješ od sedmnácti sama a nemáš rodiče. Je to pravda?" všichni, kromě Louise se na mě podívají. "Je to pravda.. Žila jsem v Česku dokud jsem neudělala jednu obrovskou chybu. V sedmnácti jsem odletěla sama do New Yorku a začala žít sama za sebe. Rodiče se mě kvůli tomu zřekli a já o nich už sedm let neslyšela"...

Ahóóój! Dneska je díl vážně brzo😁 Kvůli tomu, abych dopsala díl ležím ještě v posteli a mám neuvěřitelný hlad😭 STÁLE SE MĚ MŮŽETE PTÁT NA OTÁZKY OHLEDNĚ POSTAV!!!
*Louiho mrkvový dortík jsem si nemohla odpustit😄 Víte, co je děs? V emotikonech není emoji mrkve😑🔫 Tak nutný emoji pro život Directionera a on tady není🔫👏🏻 Zabít vývojáře😂 No nic já se jdu nasnídat (V 11? Dobře Aničko👏🏻) a od vás prosím názory💞 Mějte se krásně💝
Anne🙈

Girl With Camera-1D FFKde žijí příběhy. Začni objevovat