Po hodince povídání se otevřou dveře. "Zayne?!"
Ve dveřích stojí Harry s Louisem a vraždí Zayna pohledem. "No tak já asi jdu" začne urychleně zbírat všechny své věci "Hlavně neskákej tím oknem" zasměju se mu, s úšklebkem zakroutí hlavou a stejně se ke mně. "Napíšu ti" šeptne mi do ucha a líbne mě na tvář. "Vypadni" štěkne Louis pořád stojící na místě, div se po Zaynovi nevrhne. "Ahoj Anne" mávne mi, protáhne se kolem kluků a zmizí. Sto čím pohled na ty dva, jejich pohled už nevraždí. Je plný smutku. "Anne, promiň zato, co jsem ti včera řekl. Nemyslel jsem to vážně" přiloudá se k mé posteli Harry, nemohu si nevšimnout kruhů pod očima. "Ty jsi nespal?" obejdu tím jeho omluvu. "Ne.. Celou noc jsem si to vyčítal. Tohle se neříká" zahledí se do země, jako by něco provedl on. "Já tě chápu, zachovala bych se stejně. Pojď mě obejmout" natáhnu k němu ruce, se šťastným obličejem si mě přitáhne k sobě. Viditelně se mu uleví. "Ty už to tak lehký mít nebudeš" poukážu na Louise. "Potřebovala jsem tě a ty jsi odešel" posmutním. "Já vím, Sweety. Potřeboval jsem to vstřebat" přisedne si ke mně na postel. Neodpovím, stáhnu ho do lehu za tričko a uvedením se mu na hrudi.
"Ty kytky jsou od něj?" kývne Harry ke kytici růží. Lehce přikývnu a cítím jak se Louiho svaly v těle napnou. "Žárlíš?" pousměju se. "Jsi jen moje, nikomu tě nedám" líbne mě do vlasů a začneme konverzovat s Harrym. Po půl hodině dorazí i Liam s Niallerem a plnou náručí jídla. Divím se, že je sem s tím sestřička pustila. Najednou se někdo začne usilovným klepáním dobývat dovnitř. Po 'Dále' se rozletí dveře a v nich uřícený Will. S otevřenou tlamou civí na naše shromáždění. "Pozor, vletí ti do pusy moucha" zasměje se Liam. "Kluci to je Will, můj nejlepší kámoš a Wille, tobě kluky ani nemusím představovat. Znáš i jejich čísla bot" představím je dohromady. Nejdřív byl vyplašený, ale po chvilce se rozkoukal a začal se normálně bavit. Pokojem se rozlehne Willovo mobil, který urychleně vezme. "Přítelkyně?" pozvedne párkrát obočí Harry. "Přítel, Will kope za růžový" mrknu na Willa. Prostrělí mě pohledem a odejde na chodbu...
Po dvou dnech...
"Konečně doma!" vydechnu úlevně, když se nakýblujeme do vily. Zadrhnu se a uvědomím si, co jsem právě řekla. Kluky jsem taky zaskočila. "Doma?" rozzáří se Niall. "Doma" odpovím po chvilce přemýšlení. Loui se sladce usměje, popadne mě do náručí a odnese do naší ložnice. "Miluju tě" sedne si na postel a mě si stáhne k sobě do klína. Sednu si na něj obkročmo a otřu se o malého mrkvičáka. Vzdychne mi do úst, udělám to ještě několikrát. Miluju, když vidím, co s ním dělám. Skousnu mu lalůček, zavrčí a strhne mě pod sebe. "Abychom tě pak zase nevezli do nemocnice" stáhne mi legíny i s tričkem. Ušklíbnu se a taky mu pomůžu z oblečení... "Už jsem ti říkal, že jsi dokonalá?" rychle dýchá Loui. "Jo, ale můžeš mi to opakovat" uvelebím se na jeho nahé hrudi a spokojeně usínám...
Ahojky!💜 Zase je díl pozdě a o ničem😒 Za chvíli už bude velký zvrat👏🏻😁😊 Doufám, že se těšíte😄 Díl věnuju jjandaa15 za její krásné komentáře💞💞 Přeju dobrou noc a sladké sny💖
Anne🙈
ČTEŠ
Girl With Camera-1D FF
Fanfic2 měsíce. Tak dlouhou dobu má strávit fotografka Annethen Clark v Abu Dhabi společně se svým týmem, ve kterém jsou její nejlepší přátelé Catie a Will. Na hotelu ji čeká jedno velké překvapení, které obrátí její život na ruby.. Dívka má jako každý...