Otevřou se dveře výtahu a já i s ospalým Niallem jdu hledat jejich pokoj. "Nialle, kde máš pokoj?" vím, že je to zbytečné se ho ptát, ale zkusit se to může. "1555" zažvatlá ve spánku. Proplétáme se chodbami a naštěstí vidím Liama, jak vchází do nějakého pokoje. I s Niallem vpadnu do dveří jeho pokoje. Položím ho na postel a přikreju ho. Už stiskávám kliku, ale Niallův ospalý hlásek mě zarazí "Buď tu semnou" zakňourá. "Ne, já jdu spát k sobě" odmítnu ho. "Prosím" kníkne a posadí se. No co mám dělat.. Poraženě si vlezu pod deku a než se naděju mám okolo pasu obmotané Niallovo ruce. Zavrním blahem a Niall se ve spánku zasměje. Zavřu oči a upadnu do svých šáhlých snů..."Annethen" šeptá někdo. Zamžourám po pokoji. Počkat! Tohle není můj pokoj!! Zběsile vylítnu do sedu. Nevím jestli děkovat Bohu nebo někoho zabít.. Vedle mě sedí Niall ve stejném stavu a ve dveřích stojí Harry. "Co se stalo?" zívnu si. "To bych taky rád věděl" probudí se Niall z transu. "Já nic nevím, ale někdo lítá po všech chodbách a volá tvé jméno" uchechtne se Hazz. "Kolik je hodin?!" vyjeknu. "Dvanáct a něco" zatváří se nechápavě. "Dneska mám fotit Lacoste!" vykřiknu a hrabu se ven z postele. Proběhnu nejspíš obývákem, ale mojí pozornost upoutá několik slečen na gauči. "Musím běžet, promluvíme si potom" zarazím Mirandu, když se nadechuje k určitě zajímavé otázce. Vyběhnu se dveří, ale někoho srazím. "Annethen! Tady jsi, hledáme tě všude! Vzala to za tebe Cindy, ale máš průser" vydechne si úlevně Will. "Promiň, j-já si nepamatuju co se v noci stalo, jak sem se ocitla tady, mám úplný okno" plácnu se do čela. "Hlavně, že si se našla" obejme mi okolo ramen a rozejdem se k výtahu.
"Mimochodem, čí je to pokoj?" zvedne obočí. "Buď One Direction nebo Andílků" odpovím nejistě. Najednou mi myslí projede jedna hodně děsivá vzpomínka. "Co se děje? Jsi bílá jak stěna" stará se o mě Will. "Já si na něco vzpomněla" vydám se sebe rozpačitě. "Řekneš mi to?" "B-byli jsme včera všichni v baru a-a byli sme nalitý, šli jsme tancovat a pak se na mě nalepil Niall. Málem jsme se spolu vyspali na záchodech.." složím si hlavu do dlaní. "No ty vole" stojí s otevřenou pusou Will. "A-ale důležitý je, že se to nestalo" snaží se mě uklidnit. "Víš co? Já tě omluvím, že zvracíš a není ti dobře. Ty se převleč, bež zpátky za nima a vysvětlete si to" vděčně se na něj usměju "Díky Willíku" obejmu ho a jdu ke mně do pokoje.
Už převlečená jdu zpátky k nim. Možná to, co se stalo není pravda a jen si to moje mysl vytvořila. Ale proč by si vymyslela takovou kravinu? Já s Niallem?? To nejde.. On je ten milý, sladký a já ta mrcha. Navíc dost silně pochybuju, že mám u něj šanci. Nemyslete si, že o ní stojím, jen.. Kašlu nato. Z nich ho mám ráda nejvíc. Dost! Proč v mozku nemáme nějakou složku na spam, že bychom tam šoupli myšlenky, na které už nechceme nikdy myslet? Asi ne.. Zastavím před dveřmi číslo 1555, lehce zaklepu a čekám na odpověď. Zpoza dveří vykoukne Louisova kebule. "Pojď dál" pobídne mě s úsměvem. Už jsem chtěla jít do obýváku, ale někdo mi vtáhnul do něčí ložnice. "Co je, Nialle?" kecnu si na postel vedle něj. "Annethen.. Já si vzpoměl, co se včera mezi námi stalo" A kurva...
Ahójky! Odedneška jedou díly zase jako u LYAG. Tákže v neděli, úterý a ve čtvrtek.😊 Ještě si to poupravím podle rozvrhu, pokud to do konce prázdnin nedopíšu😋 jakože nedopíšu😂 Z toho obrázku se mi chce plakat😭😢 mějte se krásně a pa😘
Anne🙈
ČTEŠ
Girl With Camera-1D FF
Fanfiction2 měsíce. Tak dlouhou dobu má strávit fotografka Annethen Clark v Abu Dhabi společně se svým týmem, ve kterém jsou její nejlepší přátelé Catie a Will. Na hotelu ji čeká jedno velké překvapení, které obrátí její život na ruby.. Dívka má jako každý...