I'm Stupid

398 17 18
                                    

O Tři Měsíce Později...



"Tak se mějte a nezlobte!" zamávám čtyřem pakoňům ve dveřích a rozejdu se ke mně do bytu. Kluci mají dneska nějaký večírek, přes přemlouvání i vyhrožování jdu k sobě. Nechci tam otravovat. Má přijít Zee, uděláme si filmový večer. Skočím ještě do obchodu, kde koupím několik pytlíků popcornu, nějaké bonbony a colu... Mým bytem se rozlehne nedočkavé zvonění zvonku. "Kdo tam?" přijdu ke dveřím s úšklebkem. "Tady maminka. Kůzlátka otevřete vrátka" se smíchem otevřu dveře, vysmátý Zayn mi místo objetí vrazí do rukou štos filmů a odběhne do obýváku. "Děláš si srandu?" s uchechtnutím pokroutím hlavou, zabouchnu dveře a jdu za ním. "Co si pustíme?" hodí si nohy na skleněný stolek, jako by se nechumelilo. "Jo jasně, můžeš se tu chovat, jako v chlívku, kterému ty říkáš domov" pronesu ironicky. "Dal bych tam Piráty z Karibiku, ale jak chceš" mykne rameny bez přemýšlení. Kývnu a dám do přehrávače DVD-čko..


...


Spát jsme šli okolo jedné ráno, ale já jsem přesto čilá jak rybka. "Počkáš tady? Jdu se na ně jen podívat, budou zlitý jak prasata" podívám se na nevyspalého mrzouta. "Fajn, já si půjdu ještě lehnout" pošle mi unavený úsměv, odpochoduje do mého pokoje a já se vydám do vily.. Když dorazím od vily vyjíždí několik aut. Potichu vejdu dovnitř a co nejtišeji jdu nahoru. Ze dveří se právě vypotácí Niall. "Ahoj, žroute" rozcuchám mu čupřinu a postupuju dál po chodbě. Stisknu kliku a vejdu dovnitř. Loui krásně spinká, už chci jít k němu, ale otevření dveří mě zastaví v pohybu. Podívám se na dveře od koupelny, v kterých stojí bruneta jen ve spodním prádle. Šokovaně těkám pohledem po Louisovi a brunetě. "Ty hajzle!" zakřičím se slzama v očích. "C-co se děje?" probere se okamžitě Louis. "Věděla jsem, že ti nemám věřit!" jeho nádherné oči se rozhlédnou po místnosti. "Když ti nejsem dost dobrá, tak prosím! Můžeš si dělat, co chceš je konec!" řeknu s ledovým klidem, otočím se na patě a vystřelím z mé bývalé ložnice.

"Anne, děje se něco?" vykoukne z kuchyně Niall. Neodpovím, jen se rozběhnu do mého bytu.. "Kurva!" prásknu dveřma, po kterých sjedu na zem a nechám slzy volně téct. Ta bolest je neuvěřitelná. Neměla jsem mu věřit, celé to byla chyba. "Už jsi zp-" vlítne do chodby Zayn. "Co se stalo?!" klekne si ke mně s ustaraným pohledem. "Podvedl mě.." šeptnu. Na nic nečeká a stáhne si mě do objetí. "Nikdy mě nemiloval, jsem blbá, že jsem zase naletěla" zhluboka vydechnu, abych uklidnila své vzlyky. "To není pravda, Anne. Za tu dobu, co jsi s ním jen zářil. Je do tebe zamilovaný až po uši. Tohle by úmyslně nikdy neudělal. Věř mi" houpe se semnou ze strany na stranu. Je to tak uklidňující, že mě ukolébá do spánku..


Čusíček! Omlouvám se, že včera nebyl díl a dneska je ještě ke všemu tak neuvěřitelně krátký:/ Hlavní zápletka je tady:P Co si o tom myslíte? Tenhle díl jsem nekontrolovala, proto se omlouvám za chybky. Zase upozorňuji na Character Ask! Možná by jste se dneska už chtěly na něco zeptat, tak uvidíme:) Užijte si zbytek dne, pac a pusu<3

Anne:3 

Girl With Camera-1D FFKde žijí příběhy. Začni objevovat