"Do it"

438 19 8
                                    


(Povinně si pustit klip!)

Annethen's Pow...





Odemknu dveře od bytu, hodím tašku s věcmi na zem, sednu s k francouzskému oknu a přitáhnu si kolena k sobě. Bolest ve mně pořád sílí, slzy se derou na povrch. Všechny vzpomínky tak bolí. Když jsme se spolu dívali na nějaký horor a já se bála, šeptal mi, že je všechno v pohodě, že je to jen film a on mě ochrání. Nakonec je on ten, co mi ublížil...

"Anne, už jsi tady?" zavolá Zayn ode dveří. "Jo" kňuknu potichu. Okamžitě je v obýváku "Anne.." povzdechne si a pevně mě obejme. Zachumlám se mu do trika, na které padají moje slzy. "Shhh, zlato. Vím, jak moc to bolí, ale to přejde. Uvidíš.." hladí mě konejšivě po zádech. "Uděláme si filmový den?" špitne. "Dobře, ale předtím bych chtěla někam jít. Půjdeš semnou?" odtáhnu se od něj. "Fajn, ale kam chceš jít?" nechápe..

"Vážně chceš jít sem?" zeptá se překvapeně Zayn, když stojíme u tetovacího salonu. Přikývnu a společně vejdeme dovnitř. "Když už jsme tady, tak si taky nechám něco udělat" usměje se na mě zářivě. Oplatím mu úsměv a přejdu k jednomu muži a řeknu mu můj návrh..

Po půl hodině je moje tetování hotové. Mojí ruku zdobí malý šíp. Každý ocásek znamená jednu důležitou osobu. Liam, Harry, Niall, Will, Zayn a Louis je hrot , protože hrot jeho šípu se mi zabodl do srdce. Teď ho odtamtud vytáhl a mně zbyla jen prázdná díra... Zayn si nechává vytetovat světelný meč na prostředníček, který pod UV lampou svítí.. S úsměvem na rtech odcházíme ze salonu, každý s novým tetováním..

 S úsměvem na rtech odcházíme ze salonu, každý s novým tetováním

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.




24. December...


Po celodenním uklízení a pečení perníčků s únavou sletím na pohovku. Už dva měsíce chodím jako tělo bez duše a víte proč? Nemám u sebe Louiho. Kluci se tu několikrát do týdne stavili, buď jsme dělali blbiny nebo se dívali na filmy. Ale požírač mrkví nikdy nepřišel. Kluci se mi snažili nějak naznačit, že zato nemohl, ale jedna moje půlka mu pořád nevěří. Dneska jsem se, ale zapřísáhla, že nato nebudu myslet a budu si užívat Vánoc a pohádek. Při pomyšlení na pohádky chňapnu po ovladači a začnu projíždět kanály. Zastavím na MTV, kde zrovna běží zprávy.

Fanynky mají strach o Louise Tomlinsona z kapely One Direction. Viditelně zhubnul a už to není ten šťastný klučina, kterého milujeme kvůli jeho vtípkům. Ve videu, kde přeje fanouškům veselé Vánoce se vypadá velice sklesle, i přesto, že má dnes narozeniny. Je to kvůli jeho přítelkyni, se kterou se podle médií rozešel?

Zakryju si pusu dlaní. Na obrazovce se objeví Louisův skleslý, vyhublý obličej a mně vhrknou slzy do očí. Jeho oči už nejsou plné radosti, jeho úsměv už není pravý. Tohle nevydržím! Bleskově vstanu, hodím na sebe kabát a vydám se za ním. Běžím večerním Londýnem, občas se podívám do něčích oken, kde vidím spokojenou rodinu u Štědrovečerní večeře. Setřu si slzy z tváří a ještě zrychlím..

Dobelhám se k velkým dveřím do jejich domova. Vpadnu dovnitř a opatrně zavřu dveře. Pomalými kroku jdu do obýváku, odkud se ozývá nějaký hlas přerušovaný praskáním dřeva v krbu..

Third Person Pow...

Louis mezitím, co čeká na kluky až přinesou dříví s kůlny, si sedne k oknu na parapet a podívá se na tmavou oblohu. "Ahoj, Santo.. Naposled jsem k tobě mluvil v jedenácti, když jsem si přál toho červenýho sporťáka na ovládání." - pousměje se- "Vsadím se, že teď na mě koukáš a říkáš si, jaký jsem debil. Celý jsem to zkazil a stratil jediný na čem mi záleželo. Vím, že mi už neodpustí.. Moje největší přání je jí teď obejmout a říct jí, že jí miluju víc než cokoliv na světě" mluví zničený brunet s pohledem upřeným na dorůstající měsíc. "Tak to udělej" usměje se, se slzami v očích dívka stojící ve dveřích..

(Připravte si kapesníky, protože já už pláču teď)

Loui's Pow...

"Tak to udělej" ozve se zpoza něj její hlas. Prudce se otočím. Stojí tam, dlouhé blonďaté vlasy se zbytkem modré barvy jí padají do obličeje, po kterém proudem tečou slzy. Pár kroky překonám vzdálenost mezi námi, obmotám ruce okolo jejího pasu a pevně ji k sobě přitisknu.

 Pár kroky překonám vzdálenost mezi námi, obmotám ruce okolo jejího pasu a pevně ji k sobě přitisknu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak strašně moc jsem tohle chtěl udělat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.




Tak strašně moc jsem tohle chtěl udělat. Moje tělo už nevydrží zadržovat vzlyky a tak se jí rozpláču v náruči štěstím. "Tak strašně mě to mrzí, odpusť mi to prosím" šeptnu. "To víš, že ti odpouštím, ty můj Santo" usměje se sladce a spojí naše rty. Tohle mi tak chybělo. "Miluju tě víc než cokoliv jiného" dokončím své, teď už splněné přání. "Já tebe taky. Na Měsíc a zpět?" zeptá se. "Na Měsíc a zpět" přikývnu a znovu jí obejmu. "Louisi, kde vězíš, jde se dělat več-" vlítnou do obýváku mí tři bráškové..

Annethen's Pow...

"Anne?? Louisi?!" vypísknou všichni tři překvapeně. "To mě ani neobejmete?" usměju se uplakaně. V pár vteřinách jsme oba mačkaní v objetí. Cítím se šťastná, jako nikdy dřív. Mám zase zpátky svou rodinu a hlavně Louiho. Niall odněkud vyndá jmelí a pověsí ho na lustr přímo nad námi. Šibalsky na nás mrkne a i s klukama odejde něco dělat do kuchyně. "Jsi nejlepší dárek, co jsem kdy na Vánoce dostal" usměje se a přitiskne své měkké rty na moje. Zapletu mu ruce do vlasů a užívám si tuhle chvíli...



Plááááááááááčuuuuuu💙😭💙😭💙 Konečně jsme se dočkaly💘💕 Jsem jediná, kdo u toho brečí? Ještě na začátku jsem se rozbrečela, když jsem koukala na klip History. Asi jsem fakt nemocná, ale ikdyž už jsem ho viděla snad stokrát, pokaždé mě rozbrečí😢 Písněte mi názory, nebo pokud máte otázky ptejte se na kohokoliv. Na Louiho, Anne, kluky, Zayna, popřípadě mě💖😘 Mějte se krásně, pac a pusu💋
Anne🙈

Girl With Camera-1D FFKde žijí příběhy. Začni objevovat