From Photographer To Model

593 20 3
                                    

Hello people!🙋🏼 Mám čas, tak sem se rozhodla vydat další díl. Mám jednu maličkost. Tenhle příběh (i mé předchozí) je náhlý nápad a nemám to připravené dopředu. Proto se chci omluvit, pokud tady budou nějaké nejasnosti nebo tak😌 užijte si díl😘

"Kde máš pokoj?" vyzvídá Liam, když se valíme ze snídaně. "Proč tě to zajímá?" probodnu ho pohledem. "Kdybych se cítil sám, tak kam mám jít" vyplázne jazyk. "Ste čtyři a ty se cítíš sám?" zasměju se. "Ale my jsme kluci.. Potřebujeme taky ženskou společnost" laškovně zvedne jeho husté obočí a nastoupí do výtahu. "Tak semnou nepočítej, nebo ti to snad včera nestačilo?" zatlemím se. "Vsadím se, že dokážeš i další triky, jak nás přivést do pozoru" přitáhne si mě k sobě a já mám tak výhled do jeho čokoládových očí. "Dokážu" zašeptám mu do ouška a skousnu mu lalůček. Trošku si s ním pohraju. Párkrát se otřu o jeho zvětšující se chloubu a odtrhnu se. Mám štěstí, že jsme ve výtahu, tohle by fanynky nerady viděly. Opřu se o stěnu výtahu a s úsměvem sleduju Liama, jak se snaží přimět svého kamaráda, aby se uklidnil. Kluci se smějí jak blbečkové a já se musím pochválit. Loui si semnou plácne, ikdyž se nemůže přestat smát.

Už sama vystupuju v mém patře a ťapkám do svého pokoje. Po cestě se srazím s Willem. "Promiň" omluvím se. "To je dobrý, v 10 máme být na pláži" usměje se, ale tak nějak falešně. "Děje se něco?" zastavím ho. "Ne, nic. V 10 na pláži" mrkne a odejde. Proč mám takový divný pocit, že odcházel z pokoje Catie? Nic, nebudu to řešit. Já nemám špatné svědomí. Juknu na hodiny, půl 10.. Pod šaty jsem si vzala černé plavky od VS, vzala si svojí kameru a plážovou tašku, do které jsem všechno naházela a mohla jít. Na pláži už je všechno vybavení i modelky už jsou tady. Jen je tu trochu zmatek. Hlavní fotograf Sergio tady lítá s vyděšeným obličejem. "Kde je Chantal?!" křičí hystericky. "Ona tu není?!! To je v háji!" sedne si vyčerpaně na písek s hlavou v dlaních. "Mám začít fotit?" zeptám se radši opatrně. Zvedne ke mně hlavu a jeho obličej se rozjasní úsměvem. "Jak se jmenuješ?" postaví se. "Annethen" odpovím nechápavě. "Budeš místo Chantal" hned k sobě zavolá pár maskérů, kteří se mě ujmou. "Ale já jsem fotografka a-" "Teď si modelka a pokud jde o tvé vlasy, ty se vyretušují. Žádné strachy, zvládneš to" přesuší mě.

Oscar, můj maskér, mě nalíčil i učesal za neuvěřitelných 5 minut! Zmateně jsem se rozhlédla okolo sebe a spatřila 4 známé osoby. Néé, 1D je tady... Někdo mi do ruky šoupne jedny nádherné modrozelené plavky a pošle mě do převlékacího stanu. Vejdu dovnitř a spatřím Caru Delevigne, Mirandu Kerr a spoustu dalších Andílků VS. "Ty jsi záskok za Chantal, že?" přijde se pozdravit Miranda. "Jo, jsem Annethen" "Miranda" obejme mě na pozdrav. Seznámila jsem se ze všemi modelkami a jsou vážně fajn. Pár vyjímek se silikonovými mozky, ale aspoň je sranda. Obléknu se do svých plavek a výjdeme ven. To už si ze mě děláte srandu! 1D se uprdelilo na písek a pohledy svlíká každou holku tady. Nejhorší je, že jsou všichni bez trička.. Niall mě zbystří jako první, začne mávat jak pětilété dítě. Ale u něj to je roztomilé, on je asi nejmíň zkažený z nich. Ostatní se podívají jeho směrem a na tvářích se jim objeví slastné úsměvy. Musím se pozastavit nad jejich břišákama. Jsou fakt k sežrání. "Neslintej" zakřičí na mě Louis s úšklebkem. Odpovím vztyčeným prostředníčkem a radši jdu fotit..

Vystřídala jsem asi 6 párů plavek, nervy mám v kýblu, ale naštěstí je dofoceno. Z mé práce fotografky se pro dnešek stala modelka. Sergio říkal něco o tom, že se mi ještě ozvou kvůli dalšímu focení a penězům. No znáte to..  Miranda mě i s ostatními pozvala na oběd a pak půjdem na pláž. Dokonale naplánováný den s Andílky VS...

Ták to je pro dnešek všechno😋 dneska trošku víc uchylnější díl, ale to je teprve začátek😝 rozhodně budou 13+ scény, takže se připravte😄 mějte se krásně a pište názory😉
Anne🙈

Girl With Camera-1D FFKde žijí příběhy. Začni objevovat