Lehce pootočím hlavu, abych zjistila, jestli mám začít panikařit. "Do háje" zašeptám...
Na druhé půlce postele leží nahý Harry. Sakra, sakra, sakra! Co jsem to zase udělala? Potichounku se snažím vstát z postele, abych spícího Hazzu neprobudila. S největší pravděpodobností si nic nebude pamatovat, takže pokud odtud vyklouznu nepozorovaně, nikdo si ničeho nevšimne. Rychle se obléknu do šatů ze včera, boty vezmu do ruky a neslyšně proklouznu dveřmi. Už si chci vydechnout, ale tak trochu nechytnu kliku a omylem prásknu dveřma. Po tomhle jestli se neprobudí, tak mám fakt štěstí. Pomalu cupkám do obýváku, kudy musím projít ke dveřím. "Anne?" zeptají se všichni tři překvapeně. Polekaně vypísknu, to je v háji.. "Co tady děláš a kde si spala?" nechápe Liam. "Můžete mi říct, jak jsem se dostal do postele a čí je tohle?" zjeví se ve dveřích ospalý Harry s mojí podprsenkou v ruce.
Jeho pohled projede celou místnost a zastaví se na mně. Zalapá po dechu "Já-ty-my-spolu??" vykoktá. Poraženě vydechnu a frustrovaně si prohrábnu vlasy. Položím si boty na bar a sednu si na židličku u něj. "To si děláte prdel?!" vykřikne Liam. Vrhnu po něm naštvaný pohled. "My se tady strachujeme jak debilové jestli se ti něco nestalo a ty si mezitím chrápeš s Harrym!" zahřmí Liam. "Byli jsme opilí sakra! Ani jsem nevěděla co dělám, hlavně jsem se chtěla opít a na všechno zapomenout" řeknu a podívám se na Louise, který teď kouká na do zdi.
"Na co si ty chtěla zapomenout? Máš pohádkovej život" prskne Liam. "Pohádkovej? Myslíš, že mám lehký život? Myslíš, že je snadný žít od 17 na vlastních nohách? Myslíš, že je snadný nemít žádný rodiče?" zakřičím a snažím se rozmrkat spouštějicí se slzy. No, nepovedlo se. Liam strne a místě. "Anne, já-promiň" začne se omlouvat. "Byla to chyba" setřu si slzy z tváří. "Co byla chyba? Vůbec ti nerozumím" nechápe Niall. "Byla chyba, že jsem vás potkala. Byla chyba, že jsem sem jela. Byla chyba, že jsem se zamilovala" sjedu je všechny pohledem a řeknu něco, co jsem nikdy říct nechtěla. "Jsem strašně ráda, že sem vás poznala. Sbohem"
Po téhle větě se rozběhnu pryč. "Anne, stůj!" křičí zamnou. "Prosím počkej" chytne mě někdo za ruku a přitáhne k sobě. Hledí na mě se slzami na krajíčku. "Nialle, nedělej mi to ještě těžší prosím" vysmeknu se a naposled se podívám na ty čtyři cvoky, co mi změnili život. Na ty cvoky, co změnili mě. "Mám vás ráda" zašeptám přes slzy a rozejdu se do ke mně do pokoje. Nastoupím do výtahu, stisknu tlačítko 96 a čekám až se zavřou dveře. Těsně než se zavřou přiběhne Louis a něco zakřičí. Bohužel mu nerozumím ani ň.
Otevřu si dveře od pokoje, vytáhnu kufr a začnu do něj házet všechny věci. Po půl hodině je tam všechno. "Anne?" zaklepe podle hlasu Will. "Pojď dál" vzlyknu. "Tohle leželo před dveř-" zarazí se, když mě vidí schoulenou na posteli. V jeho rukách drží moje boty. Zapomněla jsem si je u nich. Přijde ke mně a pevně obejme. Vezmu si ty boty do rukou a všimnu si papírku zastrčeného v nich.
Nikdy na tebe nezapomeneme.. Harry, Liam, Niall a Loui
Loui's pow...
"Byla chyba, že jsem vás potkala. Byla chyba, že jsem sem jela. Byla chyba, že jsem se zamilovala" Moment.. Co to právě řekla?"Jsem strašně ráda, že sem vás poznala. Sbohem" Ne! Oči se mi začínají plnit slzami, prudce se postavím a rozběhnu se za ní.
"Nialle, nedělej mi to ještě těžší prosím" vysmekne se a podívá se na nás. "Mám vás ráda" šeptne a rozejde se pryč. Sakra to ne! Já jí nesmím ztratit! Rozběhnu se za ní. Právě nasupuje do výtahu. Už jsem skoro u ní, ale dveře se zavírají. "Prosím počkej! Miluju tě!" zakřičím. Pochybuju, že mi rozuměla. Praštím do dveří výtahu a sesunu se po nich na zem. Složím si hlavu do dlaní. Nemůže mě opustit. Kdybych jí to řekl dřív, neodjela by.
"Louisi? To si myslel vážně?" pohladí mě po zádech Liam. "Co myslíš?" odpovím sarkasticky. "Tak to je slušně v prdeli" prohlásí zklamaně Harry. "Lou, musíme jít. Za hodinu nám letí letadlo" klekne ke mně smutně Niall. Nešťastně se zvednu a došourám se do apartmánu. Na baru si všimnu páru bot. Někde najdu papírek a napíšu krátký vzkaz: Nikdy na tebe nezapomeneme. Dám to klukům podepsat a Niall se přihlásí, že jí to odnese. Já jsem takovej vůl..
Ahoj lidi! Dneska je hodně špatný den😔 Brečela jsem u tohohle dílu jen já nebo je nás tu víc?😕😭 Jaký máte názor? Jak si myslíte, že to bude pokračovat? Mějte se krásně a do neděle pa💕
Anne🙈
ČTEŠ
Girl With Camera-1D FF
Fanfiction2 měsíce. Tak dlouhou dobu má strávit fotografka Annethen Clark v Abu Dhabi společně se svým týmem, ve kterém jsou její nejlepší přátelé Catie a Will. Na hotelu ji čeká jedno velké překvapení, které obrátí její život na ruby.. Dívka má jako každý...