I Hate You!

388 20 8
                                    

"Děláš si srandu, žejo?" zvedne pohled od země Harry, "Nechápu, co tím myslíš". "Ty jsi zabila mé dítě??" do prdele...

"Harry já-" "Děláš si ze mě, kurva prdel?! Jak si ho mohla s klidným srdcem zabít?! Bez mého vědomí?!! Já bych se o vás postaral!!" řve se slzami v očích. "Harry, já jinak nemohla. Sama bych dítě nevychovala, neuživila bych nás a nechtěla jsem, aby vyrůstalo bez táty. Jinak to nešlo.." z jeho očí vytrysknou slzy. "Nenávidím tě!" prskne a odejde z místnosti. Jeho slova se mi zavrtávají hluboko do srdce. Louis vytrhne svojí ruku z mojí a udělá to samé. Prostě zmizí.. "Lousi, prosím stůj! Já tě potřebuju.." poslední slova zašeptám a rozbrečím se.

"Bude to v pořádku. Jsem tu hned, jdu je zklidnit" pohladí mě po vlasech Liam. Otřu si tváře mokré od slz a podívám se na mizícího Liama. "Neplakej, nemyslel to tak" šeptá mi do ucha Nini. "Zabila jsem mu dítě, určitě to tak myslel" "Anne, to není pravda. Každý musí občas udělat těžké rozhodnutí. Nemůže na tebe být naštvaný za to, jak ses rozhodla. Na tvém místě bych udělal to samé. Vím, proč si se s námi nechtěla vidět, chápu tě. Pokud jde o Louise vsadím se, že si to potřeboval jít srovnat v hlavě. Vrátí se.." celou dobu se dívám do jeho pomněnek, věřím mu. Určitě se oba vrátí... Liam mě však přesvědčí o opaku "Hledal jsem je všude, nejsou tady". Annethen, tleskám ti.. posmívá se mi mé vlastní svědomí. "Můžete odejít? Chtěla bych být sama" smutně přikývnou, líbnou mě na tvář a se svěšenou hlavou odejdou.

Natáhnu se po iPhonu na stolku kousek ode mě a nejdřív písnu Willovi. Hned odepíše, že se zamnou zítra staví. Pousměju se nad tím, jak mi ten troubela chybí. Odložím mobil na stolek s úmyslem jít spát, vzhledem k tomu, že je půlnoc, ale náhlé zvonění mi mé plány překazí. Neznámé číslo? "Tady Annethen Clark" kdo může volat tak pozdě, sakra? "Ahoj, Anne. Tady Zayn. Promiň, že volám tak pozdě, ale dřív to nešlo" pozdraví mě šťastný hlásek. "Ahoj Zee" usměju se "Platí ten zítřek?" jen z jeho hlasu je poznat, jak se těší. "Promiň, ale nemůžu. Jsem v nemocnici a dřív než pozítří se odtud nedostanu" povzdechnu si. "V nemocnici?! Tak můžu za tebou zítra přijít?" zní tak prosebně, že ho nemůžu odmítnout. Problém bude, jestli se tady objeví kluci.. "To víš, že můžeš. Bude tady, ale velká pravděpodobnost, že potkáš někoho z kluků". To ho, ale vůbec nezajímá, prý že když tak vyskočí oknem. Ze sedmého patra by se mu skákalo asi blbě no...

Náš rozhovor trvá až do dvou ráno, takže si dokážete představit jak teď vypadám. Snažím se dospávat co to jde, aby se mě nelekl a fakt z toho okna neskočil. "Dále" křiknu na osobu dobývající se mi do pokoje. "Nazdar marode" zasměje se Zayn a vejde s nádhernou květinou v ruce. "Nesměj se mi, vypadám jak ležící zombie" ušklíbnu se, přejde k posteli a podá mi jí. "Děkuju, je nádherná, ale nemusel jsi" přivoním si k rudým růžím. "Tak jak tu válčíš se sestřičkama?" zeptá se, když se usadí na rozkyvácenou židličku. "Sestřičky jsou milý, ale chybí mi Louis" povzdechnu si. "On tu nebyl s tebou?" vykulí jeho dokonale hnědé oči. "Byl, ale provalilo se něco, co nemělo a on i s Harrym odešli" chápavě přikývne, ale očima mi říká, že chce vědět, co se stalo.

"Před rokem jsem se s nima potkala v Abu Dhabi na dovolené. Já se tam do Louise zamilovala, ale poslední večer jsme se šli ožrat a já se vyspala s Harrym. Ráno jsem se s nimi rozloučila s tím, že je vidím naposled. Týden po tom jsem zjistila, že jsem těhotná. Nechala jsem si to vzít a kluci to zjistili včera. Harry se na mě naštval, čemuž se ani nedivím a i s Louisem odešli. To je tak ve zkratce všechno" pokrčím rameny. "Přejde ho to, znám ho, jak vlastní boty" pohladí mě po ruce se soucitným pohledem.. Po hodince povídání se otevřou dveře. "Zayne?!"


To Be Continued...

Ahoooj! Jelikož mě chytla chuť psát, máte tu další díl😊 Tak kdo myslíte, že tam je? A co si myslíte o reakci Harryho? Celkově bych vás chtěla poprosit o názor na celou tuhle povídku🙉😇Tenhle díl věnuju canadienviol , protože jde pro ní chtěla vydat díl ve čtvrtek, ale nevyšlo to, takže tohle máš jako náhradu💞
Mějte se krásně, pac a pusu😘💗
Anne🙈

Girl With Camera-1D FFKde žijí příběhy. Začni objevovat