Prosím všechny, aby se k věcím napsaným dole vyjádřili, děkuju moc💙⬇️
Napůl zmrzlí se dokodrcáme ke krbu, ze kterého sálá hřejivý oheň. "Pojď semnou" šeptne mi do ucha Loui, vydám se za ním. Vejdeme do koupelny, kde Loui hned začne napouštět vanu. "Myslíš nato samí, jako já?" zvednu laškovně obočí. Zajiskří mu v očkách a hned se oba začneme svlékat z mokrého oblečení. Je hrozně vyhublý. Vlezu si k němu a začnu mu obkreslovat jeho tetování. Překvapeně se podívá na mé zápěstí, které zvýrazňuje malý šíp. Sladce se usměje a víc si mě k sobě přimáčkne.
Povídali jsme si asi půl hodiny, dokud nám nevychladla voda. V ručníku docupkám k Louiho šatně, abych si vzala nějaké věci na spaní. Vezmu si na sebe černé boxerky od Calvina Kleina a bíle tričko s dlouhými černými rukávy 'Monday'. "Sluší ti to víc než mně" líbne mě do vlasů. Sejdeme za klukama dolů. Všichni na sobě mají vánoční pyžámka, jsou strašně sladcí. "Kluci, mám problém" sednu si Louimu na klín, s vážným výrazem. "Dárky pro vás sem nechala doma" svěsím ramena. "Zajedeme pro ně zítra k tobě, neboj se" líbne mě na šíji Loui. Zapneme televizi a se spokojenými výrazy se díváme celý večer na pohádky..
...
"Jsme tu!" křiknu do vily s taškou dárků v ruce. "Dárky!" přilítne do chodby natěšený Niall. Přejdeme k velkému stromku ozdobenému vším možným, kromě perníčků, protože ty Niall snědl už, když se pověsily. Všichni si sedneme okolo stromku a napjatě čekáme, kdo začne rozbalovat jako první. Niall se chopí velké krabice a podá jí mně. "Veselé Vánoce, Annie" obejme mě pevně a sedne si zpátky na své místo. Uvnitř dárku najdu set bomb do koupele. Jak ví, že je miluju?! "Děkuju, Niallíku!" vypísknu radostí a vlepím mu pusu na tvář..
Od Harryho jsem dostala náramek z Pandory, na něj od každého specifický korálek. Třeba koťátko je od Harryho, od Nialla čtyřlístek, od Louiho mám zebru* a od Liama boxovací rukavici. Smíchanina všeho možného, ale pro kluky tak specifického. Liamek mi dal velkého plyšového tučňáka, prý až budou na turné ať se necítím sama. Už má jméno Hugsy a je to nový člen mojí rodiny. Je naprosto nádherný, hrozně ňuchňatý, ale Loui už žárlí, že se k Hugsymu tulím víc než k němu.*
Já Harrymu dala zlaté kotníkové boty z kůže od Gucciho a šátek s jeho monogramem též od Gucciho. Někomu se to může zdát, jako obyčejný dárek, ale jemu to udělalo obrovskou radost, málem mě umačkal k smrti. Niall byl neskutečně šťastný ze speciální sady golfových holí, vyrobených přesně pro něj. Liamovi mohly vypadnout oči z důlku, když jsem mu dala lístky na vyprodaný zápas boxu, na který strašně chtěl. Ale s Louim to bylo hodně těžké, nevěděla jsem, jak ho překvapit. Nakonec jsem mu nechala udělat originální hodinky a na zadní stranu vyrýt 'Love you to the Moon and back' k tomu jsem přidala obálku se vzkazem, že si semnou bude moc dělat, co bude chtít. Trošku perverzní dárek, ale byl nadšený a vzrušený zároveň..Zbývá poslední malá podlouhlá krabička pod stromkem. Té se ujme Loui a podá jí mně. Napjatě sleduje každý můj pohyb, jako by se bál, co na jeho dárek řeknu. Pomalu otevřu krabičku, ze které na mě vykoukne nádherný, stříbrný řetízek. Rychle zamrkám slzy a omotám ruce okolo Louisovo hrudi. "Děkuju" špitnu. "To já děkuju. Veselé Vánoce, lásko" líbne mě do vlasů, vyndá řetízek z krabičky a zapne mi ho. "Jdeme jíst? Mám hlad" přeruší romantickou chvilku Niall, začneme se smát a rovnou připravit něco k jídlu, abychom nasytili tohle roztomile nenažrané monstrum...
Je tu ještě někdo? *volám do prázdného, tmavého tunelu*
Jsem strašná, vím. Tenhle týden jsem na psaní sr*la a omlouvám se. Čas byl, ale nebyly nápady😔 proto jsem se rozhodla, že tenhle příběh ukončím už za 2/3 díly😢
Tenhle důl mi přijde hodně divný... nevím, napsala bych to asi i lépe, ale už fakt nevím😔
Chtěla jsem se vás zeptat.. Plánuju další storku hodně odlišnou těm, co jsem doteď napsala. Bylo by to s kompletním 1D (5/5), ale nebyli by slavní a byli by na střední (tak 17-18). Bylo by to z úplně jiného šálku, drogy, život v tmavé části města a tak. Četl by to nědko?
*K tý zebře😄 pro ty co neví, Loui nosil pruhovaný trička, protože chtěl být zebra, takže proto😂🐴
*Obsazený tučnák Hugsy mi napadl zničeho nic. Asi proto, že přesně tenhle sedí vedle mě a já si naivně představuji, že je to Niall😌😅 Proto tučňák😂🐧
Pokud máte na nějakou postavu, nebo na mě otázku, klidně se ptejte💜
Do středy se mějte krásně, pac a pusu😘💙
Anne🙈
ČTEŠ
Girl With Camera-1D FF
Fanfiction2 měsíce. Tak dlouhou dobu má strávit fotografka Annethen Clark v Abu Dhabi společně se svým týmem, ve kterém jsou její nejlepší přátelé Catie a Will. Na hotelu ji čeká jedno velké překvapení, které obrátí její život na ruby.. Dívka má jako každý...